معرفی کاربردی ترین اپلیکیشنهای وب برای طراحی حرفه ای

سی یو وب 1402.04.17 3983 0 0

هر طراح سایت می داند برای حرفه ای شدن لازم است سخت کارکند ، پشتکار داشته باشد و در عین حال متعهد باشد.

خوشبختانه در این رشته فعالیت ، ابزارها و نرم افزارهای بسیاری وجود دارد ، و درعین اینکه می بایست سخت کارکنیم ولی می توانیم با ایجاد تنوع و کمک از ابزارهای متنوع ، از انجام کارهای یکنواخت و کسل کننده اجتناب کنیم.

تکنولوژی آنقدر پیشرفت کرده است که می توانیم برای همه چیز از یک نرم افزار استفاده نمائیم . و هر ماه نیز نرم افزارهای جدیدی به بازار عرضه می شوند و در میان آنها، نرم افزارهای پیشرفته تری برای وب نیز وجود دارند که مزیت های زیادی را با خود به همراه می آورند.

نرم افزار وب ، نیاز به نصب شدن ندارد ، بنابراین دیگر لازم نیست که برای بروز رسانی آنها نگران باشیم. و هنچنین نگرانی درباره مسائل مربوط به سازگاری مابین برنامه هایمان نخواهیم داشت.

حال با توجه به این نکات ،با 30uweb همراه باشید تا با 5 تا از کاربردی ترین نرم افزارهای وب جهت طراحی سایت شرکتی آشنا شوید.

اپلیکیشن-apptivo-برای-طراحی-سایت

Apptivo

این نرم افزار وب برای طراحی وب سایت ها و همچنین دیگر کسب و کارها ، مجموعه ای از نرم افزارهای سازماندهی شده را فراهم ساخته که بر اساس هسته سیستم CRM ایجاد شده است.

Apptivo  ما را قادر می سازد تا وظایف فروش و بازاریابی خود را که کاری کسل کننده و زمانبر است را بصورت اتوماتیک از طریق برنامه انجام دهیم . و همیچنین این امکان فراهم می کند که از طریق گوشی های همراه خود به این سیستم آنلاین دسترسی داشته باشیم.

اپلیکیشن-طراحی-وب

Webflow

دیگر نیازی نیست که برای طراحی سایت کد نویسی کنیم ، می توانیم با استفاده از Webflow  ، پلت فرم سایت خود را ایجاد کنیم . همچنین نرم افزار وب Webflow ، یک سیستم مدیریت محتوا سفارشی ( CMS ) متناسب با سایت ما ، برایمان ایجاد  کرده  واز متدولوژی  Agile جهت ایجادهماهنگی بین تیم ،  نیز ساپورت می نماید.

 Paymo

این نرم افزار وب ، یک راه حل ایده آل برای کسانی است  برای مدیریت پروژه های خود ، کمک می خواهند.

Paymo  از ابتدا تا انتهای یک پروژه ، از زمان و نحوه اعمال هزینه ها ، وظایف مدیریت منابع ، صورت حسابها ، و آنچه برای انجام پروژه نیازداریم ، محافظت و نگهداری می کند.

Nutcache

اگر شما به Agile*  یا *Scrum علاقه مند باشید ، مطمئناَ آنچه را که Nutcache برای شما و تیم تان انجام می دهد را دوست خواهید داشت. این نرم افزار وب قدرتمند ، راه حل ایده آلی برای مدیریت چرخه حیات کامل یک پروژه را ارائه  می دهد که از اصول متدولوژی و فلسفه  AGILE تبعیت می کند.

متدولوژی AGILE ، مجموعه روشهایی است که باعث می شود تا نرم افزار تولید شده کاملاَ با نیازهای مشتریان مطابقت داشته باشد. 

 SCRUM یک فریم وورک توسعه نرم افزار از سری متدهای تفکر AGILE می باشد.

 

pCloud

فضای ذخیره سازی ابری دارای فواید بسیاری است بویژه وقتی که نگرانی اصلی ما سهولت دسترسی و امنیت داده ها  می باشد.

 pCloud  امکان دسترسی فوری به اطلاعات ذخیره شده را امکان پذیر می کند. بعلاوه می توانیم به بوسیله آن در هرجای دنیا که باشیم ازطریق کامپیوترهای شخصی مان ، تبلت یا هر دستگاه موبایلی به اطلاعات خود دسترسی داشته باشیم.

استفاده از روشهای گفته شده در بالا ، خیلی آسان تر از آن چیزی است که شما فکر می کنید.

بعنوان طراح سایت ، باید بدانیم که بروز نگه داشتن اطلاعات و استفاده از نرم افزارهای جدید بسیار اهمیت دارد. و مشکل این است که ما نمی خواهیم زمان زیادی برای اینکار صرف کنیم.

بهتر است زمانمان را برای انجام کارهای طراحی سایت به نحو احسن صرف کنیم ، بنابراین چه خوب است که زمان خود را هرچه بیشتر صرف یادگیری وبرای  نحوه صحیح انجام کارها در کمترین زمان ممکن ذخیره کنیم.


محتوای مرتبط


ثبت نظر


دیدگاه شما

در حال حاضر دیدگاهی برای این محتوا ثبت نشده است