آپدیت های جدید instagram

سی یو وب 1396.08.23 3154 0 0

اینستاگرام ویژگی جدیدی به استوری های خود اضافه کرده است که کاربران میتوانند سوالاتی بپرسند و مخاطبان با رای به آن پاسخ بدهند .برای استفاده از این ویژگی جدید شما به سادگی فرآیند اضافه کردن استوری خود را انجام میدهید سپس روی آیکون بالای صفحه ضربه بزنید تا یک برچسب بنویسید سپس دکمه Poll  را انتخاب نمایید.

اینستاگرام ویژگی جدیدی برای ویدیو ها دارد که می تواند یکی از بهترین ویژگی های اصلی خود را از زمان بومرنگ به پایان برساند. زوم های قابل توجهی که کاربران بصورت دستی انجام میدهند هم اکنون می تواند بصورت اتوماتیک به لطف ویژگی سوپرزوم (Super zoom)  انجام شود. . هنگام آماده شدن برای ضبط یک ویدیو، درست در کنار گزینه  Boomerang Superzoom خواهد بود.با فشردن طولانی دکمه شاتر زوم ایجاد میشود.

اینستاگرام قابلیت اضافه کردن یک فرد دیگر به ویدیو زنده شما را معرفی کرده است. و این امکان را برای دو حساب برای پخش همزمان با هم فراهم کرد. در هنگام پخش ویدیوی زنده یک نماد جدید در پایین صفحه وجود دارد که میتوانید برای دعوت از شخص دیگری برای پیوستن به ویدیوی زنده ضربه بزنید.

 

Shopify از ویژگی "Shopping on Instagram" به هزاران بازرگان دیگر، فقط در زمان فصل تعطیلات است. بازرگانان منتخب می توانند امکان شرکت در برنامه تستی را انتخاب نموده و کاتالوگ shopify خود را به اینستاگرام وصل کنند. آنها می توانند پست های فروش خود را با برچسب گذاری محصولات ایجاد کنند.


محتوای مرتبط


ثبت نظر


دیدگاه شما

در حال حاضر دیدگاهی برای این محتوا ثبت نشده است