مقالات طراحی سایت

روش های افزایش فروش در سایت های فروشگاهی
سی یو وب 1402.09.18

علاقه به توسعه کسب و کار و پیشرفت در زمینه کاری، در میان همه افراد، در مشاغل مختلف وجود دارد و به همین دلیل، یکی از دغدغه‌های اصلی صاحبان وب‌سایت‌های فروشگاهی، افزایش میزان فروش است.

مطالعه بیشتر
اشتباهات رایج در طراحی سایت های وردپرسی
دلارام لوایی 1402.09.16

وردپرس یکی از سیستم‌های مدیریت محتواست که محبوبیت فراوانی دارد. از جمله دلایل محبوبیت وردپرس می‌توان به مواردی مثل متن باز بودن، سادگی یا امکاناتی که در اختیار شما قرار می‌دهد اشاره کرد. 

مطالعه بیشتر
واژه های کلیدی UI / UX که هر دیجیتال مارکتری باید با آن ها آشنایی داشته باشد
سی یو وب 1402.03.27

اگر در شرکت خود طراح و توسعه دهنده وبسایت دارید و یا اگر با شرکت طراحی سایت همکاری می کنید، احتمالا احساس کرده اید که آن ها با زبانی متفاوت صحبت می کنند. در اینجا با اصطلاحات رایج حوزه ui , ux آشنا خواهید شد.

مطالعه بیشتر
بهترین سایت های پزشکی دنیا کدامند؟
شکورا آذرخشی 1400.07.12

خدمات پزشکی طی چند سال اخیر یکی از حوزه‌های پیشرو در ارائه ی خدمات آنلاین در سراسر جهان است و علت آن نیز اهمیت ارائه ی خدمات با کیفیت و راحت درمدت زمان کوتاه به بیماران است ؛ اتفاقی که در فضای وب می‌تواند به بهترین شکل ممکن انجام شود.

مطالعه بیشتر
مزایا و نکات مهم در راه اندازی وب سایت پزشکی
سارا خانی 1402.04.20

نکاتی که در راه اندازی یک سایت پزشکی باید در نظر بگیریم تا بتوانیم از عملکرد وب سایت خود را به بهترین نحو ممکن استفاده کنیم و از مزایای دنیای دیجیتال مارکتینگ برای خدمات رسانی بهتر به بیماران استفاده کنیم.

مطالعه بیشتر
طراحی وب سایتِ شگفت‌انگیز: چک لیستی جامع برای طراحی وب سایتی حرفه‌ای و خلاقانه!
سی یو وب 1402.04.28

عوامل زیادی وجود دارند که نقش بسزایی در طراحی موفق یک وب سایت ایفا می کنند، اما این کار لزوما سخت و طاقت فرسا نیست. به همین خاطر در این مقاله چک لیستی در اختیارتان قرار می دهیم که به شما در روند طراحی موفق یک وبسایت کمک می کند.

مطالعه بیشتر
نکات انتخاب نام دامنه
سی یو وب 1402.04.27

در کل ملاحظات و نکات زیادی برای ثبت و انتخاب نام دامنه وجود دارد و به طور کلی کار ساده ای نیست.

مطالعه بیشتر
نکات نوشتن یک صفحه درباره ما حرفه ای
سی یو وب 1399.08.26

صفحه درباره ما یک دید کلی درخصوص برند شما و افراد پشت پرده به خریداران آنلاین می دهد.

مطالعه بیشتر
استفاده از پاپ آپ در طراحی سایت
سی یو وب 1399.07.27

پاپ آپ یک پنجره مودال است و معمولاً به عنوان یک اعلان برای کاربر به منظور انجام کاری فعال می گرد. شما باید خارج از محدوده آن کلیک کنید یا دکمه بستن را بزنید تا بتوانید آن را ببندید.

مطالعه بیشتر
امنیت وب سایت چیست؟
سی یو وب 1399.07.14

امنیت وب سایت. جبران حملات سایبری، سنگین است. این حملات به اعتبار شما آسیب می زنند و باعث می شوند بازدیدکنندگان نسبت به بازدید مجدد از سایت شما دلسرد شوند.

مطالعه بیشتر
5 راه ساده برای بهبود دسترسی سایت
سی یو وب 1399.05.20

دسترسی سایت، اقدامی در راستای طراحی سایت است ، به گونه ای که هیچ مانعی برای افراد ناتوان جهت بازدید از سایت وجود نداشته باشد.

مطالعه بیشتر
طراحی وب و شاخص های اصلی یک وب سایت
سی یو وب 1399.04.31

اهمیت طراحی سایت برای صاحب یک کسب و کار دیجیتال ویا افرادی که می خواهید یک تولیدکننده یا برند معروف شوند

مطالعه بیشتر
10 نکته برتر در خصوص طراحی وب سایت
سی یو وب 1399.03.26

طراحی وب سایت یک فرآیند پیچیده است که تسلط به آن می تواند یک عمر طول بکشد.

مطالعه بیشتر
افزایش فروش با استفاده از استراتژی تخفیف
سی یو وب 1399.01.24

پیشنهادات و گزینه های تخفیف بستگی به بازدید کننده هایی که قصد جلب توجه آنها را دارید، موقعیت شما در صنعتی که مشغول به فعالیت هستید و اهداف تجاری شما دارد.

مطالعه بیشتر
روندهای طراحی سایت برای 2023
سی یو وب 1402.07.03

طراحی سایت در سال 202۳ با تغییرات تکنولوزیکی و فرهنگی همراه است. تولید کنندگان برای تازه و جدید نشان دادن محصولات خود به دنبال روش های طراحی جدید هشتند تا نظر مخاطب را جلب کرده و نسبت به رقبا پیشی بگیرند.

مطالعه بیشتر
ویژگی های یک سایت عالی
سی یو وب 1398.07.24

هیچ جنبه ای از بازاریابی مهم‌تر از یک وب سایت با کیفیت، در ورودی سازمان و یا کسب و کار شما نیست. وب سایت "خوب" به اندازه کافی خوب نیست !!که کاربران شما درگیر کرده و تبدیل به مشتریان وفادار و سفیران برند شما کند . چیزی که واقعا نیاز دارید یک وب سایت عالی است.

مطالعه بیشتر
نکات طراحی سایت دندانپزشکی
سی یو وب 1398.07.16

اهمیت طراحی سایت دندانپزشکی خیلی بیشتر از چیزی است که فکرش را می کنید. این وبسایت در بیمارانی که قرار است به شما مراجعه کنند اولین حس را نسبت به شما به وجود می آورد و اولین مکانی است که بسیاری از بیماران شما برای دریافت اطلاعات به آن مراجعه می کنند.

مطالعه بیشتر
10 استراتژی خلاقانه ی بازاریابی وب سایت برای کارآفرینان
سی یو وب 1398.05.30

با چه استراتژی خلاقانه ای می توانیم بازدید از سایت خود را افزایش دهیم؟ چه روش هایی به بهبود عملکرد سایت ما و افزایش فروش کمک می کند؟ چگونه با کمک سایت فروش خود را افزایش دهیم؟

مطالعه بیشتر