ابزارهای جدید هیجان‌انگیز برای طراحان+جولای 2024

بهنام محمودی 1403.06.10 208 0 0

ابزارهای جدید هیجان‌انگیز برای طراحان، جولای 2024

Deblank

گاهی اوقات زمانی که با یک صفحه سفید روبرو هستید، پیدا کردن الهام دشوار است. این ابزار کمکی هوش مصنوعی به نام Deblank دقیقاً برای همین منظور طراحی شده است. با پیشنهاد رنگ‌ها و فونت‌ها به شما کمک می‌کند تا طراحی خود را آغاز کنید.

Swaphouse

با روند رو به رشد کار از راه دور بین طراحان و توسعه‌دهندگان، Swaphouse به یک پلتفرم تبدیل شده که برای کارگران از راه دور طراحی شده است. این پلتفرم به شما امکان می‌دهد خانه‌های خود را با دیگران تعویض کنید تا از استقلال مکانی خود بیشترین بهره را ببرید و نیازهای فنی خود را نیز برآورده کنید.

Gluetrail

Gluetrail می‌تواند از یک ضبط صفحه نمایش، مقالات و ویدیوهای بهبودیافته ایجاد کند. این ابزار می‌تواند روند ساخت راهنماها و آموزش‌ها را بسیار سریع‌تر کند. Gluetrail به‌عنوان یک افزونه مرورگر، در حال حاضر فقط برای Chrome در دسترس است.

Linktopia

Linktopia خود را به‌عنوان یک جامعه لینک‌سازی برای بنیان‌گذاران توصیف می‌کند. شما می‌توانید مقالات وبلاگ خود را برای دریافت بک‌لینک ارسال کنید و درخواست لینک برای بهبود SEO خود بفرستید. تمامی ارسال‌ها به صورت دستی بررسی می‌شوند.

What Font for Safari

در حالی که افزونه‌های شناسایی فونت برای مرورگرهای مختلف وجود دارد، اکثر آن‌ها فقط بر روی دسکتاپ کار می‌کنند. What Font for Safari مخصوص مرورگر Safari طراحی شده و بر روی تمامی دستگاه‌های اپل امروزی کار می‌کند.

Koosh

Koosh فرآیند جاسازی ویدیوها را با استفاده از قالب‌های از پیش طراحی شده برای ویدیوهای تکی و چندگانه ساده می‌کند. همچنین دارای گزینه‌هایی برای افزودن تعاملات است.

Intentional

مرور تصادفی وب، به یکی از مشکلات رایج کار آنلاین تبدیل شده است. Intentional به شما کمک می‌کند تا بر روی کار خود متمرکز بمانید و دسترسی به سایت‌های نامرتبط را محدود می‌کند.

Figgy

برنامه وب Figgy به شما کمک می‌کند تا مشارکت‌های طراحی خود را ردیابی کرده و بهره‌وری خود را با نمایش فعالیت‌های Figma در قالب یک نمودار مشارکت مشابه GitHub، پایش کنید.

Bubble Time

تایمرهای زیادی برای مدیریت وظایف وجود دارد، اما Bubble Time (فعلاً فقط برای آیفون) ممکن است دارای رابط کاربری لذت‌بخش و بدون استرس‌ترین باشد. علاوه بر این، این برنامه هیچ اطلاعاتی را جمع‌آوری نمی‌کند.

Autodesigner 2.0

Uizard در به‌روزرسانی جدید Autodesigner، قابلیت مکالمه‌ای را اضافه کرده است که به شما امکان می‌دهد با استفاده از زبان ساده انگلیسی، مؤلفه‌های UI را تولید یا ویرایش کنید.

Portfolo

Portfolo به شما اجازه می‌دهد که با استفاده از Markdown، یک ویترین آنلاین برای کارهای خود ایجاد کنید. این ابزار ساده و سریع است و شما را قادر می‌سازد تا بر روی کاری که می‌خواهید نمایش دهید تمرکز کنید.

Illustration Generator

این تولیدکننده تصاویر هوش مصنوعی از Icons8 توسط تیمی از هنرمندان Icons8 آموزش دیده است. شما می‌توانید مجموعه‌ای از تصاویر سازگار و بدون مشکلات قانونی یا اخلاقی دریافت کنید.

DynaUI

DynaUI مجموعه‌ای از مؤلفه‌های انیمیشنی است که با React، Tailwind CSS و Framer Motion ساخته شده است. مؤلفه‌های کوچکتر رایگان هستند، در حالی که برای بخش‌ها و قالب‌های صفحه باید یک پرداخت یک‌باره انجام دهید.

Dualite 2.0

افزونه Dualite برای تبدیل طراحی‌های Figma به کد، به‌روزرسانی بزرگی دریافت کرده است. ویژگی‌های جدید شامل «حالت مؤلفه» برای تولید مؤلفه‌های کد قابل استفاده مجدد و «حالت صفحه» برای تبدیل انیمیشن‌ها و صفحات به کد است.

One Task

بیشتر لیست‌های کارها از شما انتظار دارند که وظایف را خودتان اولویت‌بندی کنید، اما One Task از هوش مصنوعی برای اولویت‌بندی استفاده می‌کند. اگر در تصمیم‌گیری درباره کار بعدی خود دچار سردرگمی می‌شوید، این ابزار می‌تواند راه‌حل مناسبی باشد.

 

 

 

ممنون که با سی یو وب همراه بودید : همچنین میتوانید به صفحات خدمات : طراحی سایت ، طراحی سایت اختصاصی ، سئو ، پشتیبانی سایت ،  طراحی اپلیکیشن موبایل ، مدیریت شبکه های اجتماعی مراجعه فرمایید .


محتوای مرتبط


ثبت نظر


دیدگاه شما

در حال حاضر دیدگاهی برای این محتوا ثبت نشده است