مقالات دیجیتال مارکتینگ

چگونه کمپین تبلیغاتی موفق داشته باشیم؟
دلارام لوایی 1402.09.27

تبلیغات یکی از اصول اساسی برای موفقیت در کسب و کار است. جمله معروفی از هنری فورد در مورد تبلیغات وجود دارد که می‌گوید متوقف کردن تبلیغات برای کاهش هزینه‌ها مانند متوقف کردن ساعت برای صرفه‌جویی در وقت است. 

مطالعه بیشتر
استراتژی راه اندازی پادکست برای برند شما
سی یو وب 1401.06.06

اگر کمی با دقت به حضور دیجیتال برندهای مشهور و کسب و کارهای مطرح در ایران و جهان توجه کنید ، خواهید دید که حضور دیجیتال آنها اصطلاحا 360 درجه است ، و یکی از روش های موثر و کم هزینه حضور دیجتال موثر استفاده از پادکست برای داستان برند شما و فعالیت های تبلیغی و ترویجی شماست

مطالعه بیشتر
هزینه جذب مشتری (CAC) در مقابل ارزش طول عمر مشتری (CLV)
شکورا آذرخشی 1400.07.17

بازاریابی دیجیتال سال به سال باعث افزایش ارزش گذاری بسیاری از مشتریان شده است . وقتی صحبت از زمان صرف هزینه در بازاریابی و جذب مشتریان جدید می شود، بررسی و محاسبه CAC (هزینه جذب مشتری) و ارزش طول عمر مشتریان به موضوعی بسیار با ارزش و مهم تبدیل می شود.

مطالعه بیشتر
تحقیقات بازار اولین و مهم ترین قدم استارتاپ
سی یو وب 1400.07.06

یک استارت آپ بدون تحقیقات بازار موثر مانند کشتی ای است که بدون قطب نما در میان دریا سفر می کند. اینگونه  بعد از مدتی جهتش را گم کرده و در وسط ناکجا آباد ناپدید شود. تحقیقات بازار برای استارتاپ ها،  به صاحبان مشاغل کمک می کند تا بفهمند که برای رشد کسب و کارشان به چه چیزهایی احتیاج دارند.

مطالعه بیشتر
SEO در مقایسه با تبلیغات کلیکی ! کدامیک گزینه بهتری است؟
سی یو وب 1400.06.30

فضای گسترده بازاریابی دیجیتال مملو از قابلیت های پنهانی است که همگی به رشد و توسعه کسب و کار شما کمک می کنند. از بازاریابی محتوا گرفته تا مدیریت شبکه های اجتماعی، شما می توانید به طور موثر و کارآمدی از خدمات بی شمار و گسترده بازاریابی دیجیتال در راستای بهبود کسب و کار خود استفاده کنید. در این مقاله در مورد دو مبحث بازاریابی دیجیتال صحبت خواهیم کرد: بهینه سازی موتور جستجو (SEO) و تبلیغات کلیکی (PPC). بسیاری از بازاریابان برای گسترش حضور آنلاین خود و همچنین افزایش میزان فروششان از این دو استراتژی بازاریابی دیجیتال استفاده می کنند. سئو و تبلیغات کلیکی هر دو روش های موثری هستند که به بازاریابی دیجیتال کمک می کنند. اما، فرض کنید اگر فقط بتوانید روی یکی از استراتژی های بازاریابی دیجیتال سرمایه گذاری کنید، کدام یک را انتخاب می کنید؟ خدمات سئو  یا تبلیغات کلیکی؟

مطالعه بیشتر
هوش مصنوعی در دیجیتال مارکتینگ
سی یو وب 1402.09.30

هوش مصنوعی (AI) یکی از تکنولوژی هایی است که در سالهای اخیر حسابی پیشرفت کرده است. در این سالها این تکنولوژی به تغییر علم بازاریابی کمک شایانی کرده است. اگرچه امروزه شاهد پیشرفت های زیادی در این زمینه بوده ایم ولی قطعا روز به روز به موفقیت های بیشتری دست خواهیم یافت.

مطالعه بیشتر
5 دلیل اهمیت برنامه تبلیغات خلاقانه بازاریابی
سی یو وب 1400.05.26

منظور از تبلیغات برنامه ریزی شده همان خرید و فروش اتوماتیک فضای تبلیغات دیجیتال است. با استفاده از این تبلیغات، دیگر لازم نیست روند طولانی مذاکرات مابین تبلیغ کنندگان و ناشران آگهی طی شود.

مطالعه بیشتر
عوامل موفقیت در بازاریابی استارتاپ ها
سی یو وب 1400.04.22

آیا در حال راه اندازی یک استارت آپ هستید؟ دو روش برای انجام این کار وجود دارد: خودتان کارها را سرو سامان دهید یا اینکه یک آژانس بازاریابی استارتاپ که در این کار تخصص دارد کمک بگیرید.

مطالعه بیشتر
چگونه مهارت بازاریابی دیجیتال را ارتقاء دهید؟
سی یو وب 1400.04.15

صنعت بازاریابی دیجیتال، یکی از بخش های تکنولوژی است که در این سال ها به سرعت رشد کرده است. قطعا برای افرادی که مهارت های لازم را دارند، این حرفه بسیار مفید و سودمند خواهد بود.

مطالعه بیشتر
معیارها و KPI های لازم و ضروری برای بازاریابی استارت آپ
سی یو وب 1400.04.07

استارت آپ، شبیه به یک بچه می ماند. به محض راه اندازی، سعی می کند تا به یک کسب و کار موفق تبدیل شود و اولین قدم را به سمت رشد و شکوفایی بر دارد. شما باید با دنبال کردن این KPI های لازم و ضروری برای بازاریابی استارتاپ، در مسیر این رشد و ترقی قدم بردارید.

مطالعه بیشتر
7 دلیل اهمیت لوگو برای یک کسب و کار
سی یو وب 1400.04.02

وقتی تمامی فاکتورهای مهم برای راه اندازی یک کسب و کار موفق را بررسی می کنید، ممکن است طراحی لوگو را در اولویت های اول قرار ندهید و به اهمیت لوگو توجه نکنید. ولی باید بدانید که طراحی لوگو نقش بسیار مهمی را در موفقیت شما ایفا می کند.

مطالعه بیشتر
7 نکته کلیدی کپی رایتینگ و تبلیغ نویسی ایمیل
سی یو وب 1400.03.22

تبلیغ نویسی ایمیل، فرآیند نوشتن ایمیل برای مشتریان فعلی یا مشتریان آینده، با هدف تبدیل مخاطبان به مشتری است. این تبدیل مخاطبان به مشتری، می تواند به شکل دریافت پاسخ ایمیل، ثبت نام یا حتی خواندن وبلاگ های سایت شما باشد.نتیجه ایمیل مارکتینگ هر چه که باشد، محتوای ایمیل باید برای رسیدن به این هدف تمام تلاشش را بکند.

مطالعه بیشتر
تکنیک های منحصر به فرد برای ایمیل مارکتینگ
سی یو وب 1399.12.12

بازاریایی از طریق ایمیل یک استراتژی برای دیجیتال مارکتینگ است که مبتنی بر ارسال ایمیل و توسعه روابط مشتریان شکل می گیرد و باعث می شود که اولین خریداران به مشتریان وفادار تبدیل شوند. یکی از مزایای این نوع از دیجیتال مارکتینگ این است که شما می توانید تمام مراحل را خودکار انجام دهید.

مطالعه بیشتر
هک رشد چیست و چرا اهمیت دارد
سی یو وب 1399.08.20

اگر می خواهید کسب و کارتان شکوفا شود، به نظرم بد نیست از هک رشد برای فرآیندهای بازاریابی و توسعه خود بهره بگیرید. متخصصان تجارت دانش باید به سختی کار کنند تا خود را نشان دهند و داشتن یه طرز فکر رشد محور، می تواند به شما در رسیدن به این هدف کمک کند.

مطالعه بیشتر
صدای برند چیست و چرا اهمیت دارد؟
سی یو وب 1399.07.20

صدای برند به عنوان راهی برای تمایز در میان حجم زیاد همهمه ی دیجیتال بیش از پیش اهمیت پیدا کرده است

مطالعه بیشتر
نحوه ایجاد دوره های آنلاین ویدیویی
سی یو وب 1399.05.12

ما تمامی مراحل روند ایجاد یک دوره آنلاین ویدیویی را جمع آوری کرده ایم. اگر می خواهید در اینترنت کار کنید، این محتوا برای شماست!

مطالعه بیشتر
ایجاد صفحه فروش با تمرکز بر تبدیل
سی یو وب 1399.05.09

اگر یک کسب و کار آنلاین دارید،نیاز به یک صفحه فروش جذاب دارید که مخاطب را به مشتری تبدیل کند.

مطالعه بیشتر
کپی رایتینگ: چگونه متنی بنویسیم که بفروشد؟
سی یو وب 1399.05.07

هرکسی می تواند یک کپی رایتر باشد. راز های ایجاد متون قانع کننده را بیاموزید.

مطالعه بیشتر