مقالات شبکه های اجتماعی

استوری های جذاب در شبکه های اجتماعی ، شاه کلید افزایش مخاطب
سی یو وب 1402.06.14

استوری های شبکه های اجتماعی به خصوص اینستاگرام ، قطعات کوتاه مدتی از محتوا هستند که به کاربران اجازه می‌دهند بخش جذابی از زندگی روزمره خود را به اشتراک بگذارند و کسب‌وکارها شروع به تشخیص ارزش آن‌ها به عنوان یک ابزار بازاریابی کرده‌اند.

مطالعه بیشتر
12 ایده برای تولید محتوای جذاب و ترند در اینستاگرام
سی یو وب 1402.06.08

بهبود صفحه و جذب توجه مخاطبان در اینستاگرام با انتشار محتوای روزانه و به روز تنها یکی از اهداف مهم کسب‌وکارها و برندهاست. با بهره‌گیری از موضوعات محبوب و ترندهای جاری، می‌توانید تعاملات و دیده شدن صفحه خود را بهبود داده و مخاطبان را به خود جذب کنید.

مطالعه بیشتر
دیلیت اکانت اینستاگرام؛موقت و دائم
سی یو وب 1401.03.16

دلیت اکانت موقت یا دی اکتیو اینستا زمانی کاربرد دارد که برخی از کاربران اینستاگرام، پیج‌هایی دارند که به آن‌ها رسیدگی نمی‌کنند و همچنین گاهی اوقات فالوور فیکِ خریداری می‌کنند و از آن‌ها غافل می‌شوند و یا به هر دلیلی، تصمیم به حذف پیج خود می‌گیرند، سپس برای حذف اکانت اینستا خود دچار مشکل می‌شوند؛ چراکه حذف پیج اینستاگرام از طریق درون برنامه امکان‌پذیر نیست.

مطالعه بیشتر
ترفندهای افزایش بازدید استوری اینستاگرام
سی یو وب 1401.02.04

با انجام چند عمل و ترفند ساده بازدید های استوری در صفحه اینستاگرام خود را چند برابر کنید

مطالعه بیشتر
نحوه اتصال واتساپ بیزینس به بیو اینستاگرام
سی یو وب 1400.09.27

اتصال اینستاگرام شما با اپلیکیشن واتساپ بیزینس، دکمه WhatsApp را به پروفایل شما اضافه می‌کند. این دکمه ارتباط و تعامل مشتریان با کسب و کار شما را آسان تر می‌کند.

مطالعه بیشتر
نحوه انتشار پست مشترک در اینستاگرام (collaps)
سی یو وب 1400.09.24

با استفاده از این قابلیت شما می‌توانید از دو پروفایل متفاوت یک پست را منتشر کنید به این صورت که نام هر دو پروفایل در در بالای پست نوشته می‌شود. پست مشترک افزایش چشمگیر بازدید پست شما را به همراه دارد.

مطالعه بیشتر
افزایش نرخ تبدیل بازاریابی با اینستاگرام
سی یو وب 1400.05.19

استفاده از اینستاگرام به عنوان یک پلتفرم مناسب برای بازاریابی دیجیتال باعث شده است تا بسیاری به دنبال روش های افزایش نرخ تبدیل بازاریابی در آن باشند.

مطالعه بیشتر
9 روش جذب فالوور اینستاگرام با پینترست
سی یو وب 1402.07.06

امروزه اینستاگرام، به یکی از عناصر کلیدی استراتژی بازاریابی بسیاری از کسب و کارها تبدیل شده است، به همین دلیل دانستن اینکه چطور اینستاگرام خود را با کمک برنامه پینترست ارتقا دهید موضوع بسیار مهمی محسوب می شود.

مطالعه بیشتر
پلتفرم کلاب هاوس چیست؟
سی یو وب 1400.02.01

در هیاهوی دوران همه گیری کرونا، ازاواخر سال 2020 و اوایل سال 2021 زمزمه های ورود یک شبکه اجتماعی جدید با نام کلاب هاوس (Clubhouse) شنیده می شد و در بسیاری از کشورها به خصوص اروپا و آمریکا بر روی سیستم عامل اپل ،از اپ استورها با رشد فزاینده ای دانلود و نصب شد. شبکه اجتماعی کلاب هاوس، بلافاصله پس از اروپا و آمریکا در ایران نیز مطرح و افراد مختلف و سایت های متنوعی در مورد آن نوشتند و به خصوصیات ریز و درشت آن پرداختند.

مطالعه بیشتر
بهترین زمان ارسال پست در شبکه های اجتماعی در سال 2021
سی یو وب 1399.11.02

دانستن اینکه چه چیزی در شبکه های اجتماعی ارسال کنید تنها نیمی از تلاش شماست. اینکه چه زمانی بهترین موقع ارسال پست برای تعامل بیشتر با کاربران است مساله ای بسیار مهمی است. که باید به آن توجه کنید.

مطالعه بیشتر
روش افزایش بازدهی پیج های اینستاگرامی
سی یو وب 1399.10.27

اولین معیاری که یه پیج یا صفحه اینستاگرام رو محبوب می‌کنه مطالب خاصش نیست، بلکه بلد بودن شیوه مدیریت آن هست که با داشتن استراتژی شما هم می‌تونید این مسیر رو طی کنید.

مطالعه بیشتر
چگونه بیو Bio حرفه ای بنویسیم
سی یو وب 1399.07.02

هر شبکه ی اجتماعی، پارامترهای متفاوتی برای بیو اکانت خود دارد و هر مخاطب نیازها و انتظارات متفاوتی از اطلاعات بیو شما دارد.

مطالعه بیشتر
معرفی ابزارهای اتوماسیون اینستاگرام برای صرفه جویی در وقت
سی یو وب 1399.05.22

با اتوماسیون اینستاگرام، شما می توانید در زمان صرفه جویی کنید و روی استراتژی خود تمرکز کنید

مطالعه بیشتر
افزایش فالوور اینستاگرام
ali 1399.04.09

افزایش فالوور اینستاگرام | روش های افزایش فالوور واقعی اینستاگرام بدون هزینه و در کمترین زمان.با داشتن یک صفحه حرفه ای,فروش خود را افزایش دهید.

مطالعه بیشتر
افزایش فالوور تیک تاک رایگان
ali 1399.03.20

شبکه اجتماعی تیک تاک که تنها بر اساس ویدیو کار می کند توانسته در مدت کوتاهی کاربران زیادی را به سمت خود جذب کند و از این رو تصمیم گرفته ایم روش های رایگان افزایش فالوور تیک تاک را به شما عزیزان آموزش دهیم.

مطالعه بیشتر
دلیل تگ نشدن افراد در پست اینستاگرام و نحوه حل مشکلات رایج
سی یو وب 1402.11.09

ممکن است شما هم هنگام کار با اینستاگرام به مشکلاتی برخورده باشید. در این مقاله به بررسی مشکلات رایج اینستاگرام و نحوه برطرف کردن آنها می پردازیم.

مطالعه بیشتر
کاربرد هشتگ در شبکه های اجتماعی
سی یو وب 1398.09.25

استفاده از هشتگ ها در شبکه های اجتماعی منجر به افزایش لید و برندسازی می شود.

مطالعه بیشتر
بازاریابی شبکه های اجتماعی
سی یو وب 1399.06.04

بدون شک بازاریابی شبکه های اجتماعی برای همه انواع مشاغل اجتماعی اهمیت دارد. اما شاید تعیین استراتژی بازاریابی شبکه های اجتماعی و اندازه گیری بازگشت سرمایه برای برخی دشوار باشد.

مطالعه بیشتر