روش افزایش بازدهی پیج های اینستاگرامی

سی یو وب 1399.10.27 1720 0 0

تا تنور داغه پست رو منتشر کن

شاید دیده باشید که خیلی‌ها یک شبه با یه پیج اینستاگرام به درآمد خوبی می‌رسن و حسابی پیجشون سر و صدا راه می‌اندازه و به اصطلاح افزایش بازدهی پیج اینستاگرامی اونها ناگهانیه. مطمئنا شما هم با خودتون گفتید که خب این که تونست، منم یه پیج میسازم و پول پارو می‌کنم. اما داستان از اون چیزی که فکر می‌کنید سخت‌تره. درسته، سخت‌تر و پیچیده‌تر از این حرف‌ها. اولین معیاری که یه پیج یا صفحه اینستاگرام رو محبوب می‌کنه مطالب خاصش نیست، بلکه بلد بودن شیوه مدیریت اینستاگرام هستش که با داشتن استراتژی شما هم می‌تونید این مسیر رو طی کنید.

مدیریت اینستاگرام

چیزی که شما می‌بینید فقط افرادیه که موفق شدن، چه پیج‌ها نبوده که بعد یه مدت رها شدن چون استراتژی نداشتن، یا اصلا بازدهی کسب نکردن و با خودشون گفتن این پیج‌های موفق همه فالوور (دنبال کننده) فیک دارن. یا حتی بودن خیلی‌ها که چندین ساله پیج اینستاگرام دارن ولی نه فالوورشون تغییر می‌کنه، نه بازدهی خوبی دارن. درست گفتید، این‌ها هم مدیریت اینستاگرام رو بلد نیستن. شیوه اصولی مدیریت و افزایش بازدهی پیج اینستاگرام راه‌ها و روش‌هایی داره که ما میخوایم تو این مقاله اون‌ها رو باهم بررسی کنیم. پس با ما همراه باشید تا مطالب مهمی که لازمه رو بدونید.

روش های افزایش بازدهی اینستاگرام

فالوور فیک یا جعلی نخریم

خیلی‌ها ابتدا که به فکر ساختن پیج اینستاگرام می‌افتن اولین چیزی که به ذهنشون میاد برای مدیریت اینستاگرامشون، اینه که فالوور فیک بخرن. دقیقا مثل اینه شما یه مغازه داشته باشید و بخواید درامد کسب کنید، اما برای اینکار برید پول پرداخت کنید و افرادی رو استخدام کنید که بیان تو مغازه شما و حتی با شما حرف هم نزنن، و فقط نگاه کنن. تازه خیلی‌هاشون هم حتی مغازه شما رو نمی‌بینن و رد می‌شن. حالا که عمق این فاجعه رو درک کردید که فالوور فیک واقعا بدرد بخور نیستن، مشکلاتشون رو هم بخونید:
•    فالوور فیک در اصل یک سری کاربر هستند که هیچ فعالیتی ندارن و خب در نتیجه اینستاگرام به مرور پیجشون رو می‌بنده و شما یکباره با ریزش فالوور مواجه می‌شید.
•    وقتی شما فالوور خریداری کنید، چون تعداد لایک‌های شما پایینه فالوورهای واقعی هم به جعلی بودن پیجتون پی می‌برن و بازهم ریزش فالوور خواهید داشت. مثلا شما 100 هزار فالوور دارید، اما آمار لایک شما سرجمع شاید 2 هزارتا باشه.
•    البته اینم بگیم که کلا قانون اینستاگرام اعلام کرده هرگونه خرید فالوور خلاف قوانین ما هست و اکانت خاطی رو می‌بندیم.

مشکلات فالوور فیک

از چاردیواری بدون سقف دیگران استفاده نکنید

یک پیج که برای فروش گذاشته می‌شه، دقیقا مثل یک خونه هستش که سقف نداره، پس به هیچ کاری نمیاد. اگه طرفی که پیج رو به شما می‌فروشه، خودش مدیریت اینستاگرام رو بلد بود چرا فروخت؟

 اون پیج اگه کاربردی داشت می‌تونست برای خود طرف بیشتر از مبلغ فروش درآمد داشته باشه. شاید برای شما هم پیش اومده باشه که موقع چک کردن پست‌ها پیجی رو می‌بینید که مطمئن هستید فالو نکرده بودید قبلا، و فورا آنفالو می‌کنید. هرکس به علاقه و دلیل خودش یک پیج رو دنبال می‌کنه و وقتی تغییر کاربری بده اون صفحه چون دیگه مطالب مورد خواستش نیست اقدام به آنفالو می‌کنه.
البته لازم به گفتنه که تو آپدیت‌های جدید اینستاگرام فقط لایک مهم نیست که توی نرخ تعامل محتوای صفحه تاثیرگذاره، باید کامنت هم گذاشته بشه توسط دنبال کننده. وقتی تعامل هم پایین باشه پیج شما از نظر اینستاگرام بی‌ارزش به حساب میاد و در سرچ‌ها دیده نمی‌شه.

مدیریت پیج اینستاگرام

هشتگ پیج رو از سایر رقیب‌ها متمایز می‌کنه. البته هر هشتگی مناسب شما نیست. برای افزایش بازدهی پیج اینستاگرام، هر پست باید نسبت به محتوایی که داره براش هشتگ تعریف بشه و این هشتگ‌ها باید خیلی کلیدی باشن.

پیشنهاد میکنیم این مقاله راه هم مطالعه کنید : افزایش فالوور اینستاگرام

البته بدون داشتن کپشن یا توضیحات پایین عکس یا ویدیو، هر هشتگ مناسبی هم که انتخاب کنید بازم فایده نداره. یه کپشن باید جذاب و گیرا باشه و تو یه جمله کوتاه عمق مطلب رو برسونه، که این جمله بندی کار هر کسی نیست. پست‌ها باید نظم خاصی داشته باشن. شما نمی‌تونید یک هفته پست نذارید و یکباره 20 تا پست ارسال کنید. این پست‌ها ممکنه همه دیده نشن. همچنین می‌شه دید در چه ساعت و چه روزی تعامل بیشتر بوده و آمار بازدید رو مشاهده کرد تا زمان پست گذاشتن رو هم تعیین کنید.
خیلی از کسانی که پیج کاری دارن فکر می‌کنن با جواب ندادن کامنت‌ها در اصل دارن کار حرفه‌ای انجام میدن. اما این روش کاملا اشتباه هستش، شما باید تعامل داشته باشید با فالوورهاتون. و در نهایت اینکه عکاسی یا فیلم‌برداری حرفه ای هم خیلی برای آمار پیج مهمه، کیفیت عکس باید بالا باشه. هر تصویری باعث جذب فالوور نمی‌تونه بشه. پس با دونستن این نکات شیوه درست مدیریت اینستاگرام رو انجام می‌دید.

 

کار رو به کاردون بسپار

اگه شما هم از افرادی هستید که وقت کافی و یا دانش مناسب برای مدیریت اینستاگرام خودتون رو ندارید بهتره صفحه رو به ما بسپارید تا با استراتژی و شیوه درست بازدهی پیج رو بالا ببرید. سی یو وب با داشتن استراتژی و تجربه برای مدیریت پیج‌های اینستاگرام می‌تونه کمک شایانی به شما بکنه. انتخاب تعداد پست‌های ارسالی مناسب در روز، تحقیق درباره هشتگ مناسب، پست گذاری منظم، آنالیز کردن رقیبان شما، کپشن نویس اصولی، ایجاد قالب مناسب برای پست، طراحی مسابقه، تبلیغ در پیج‌های دیگه، استوری گذاشتن در زمان مناسب، و در آخر گزارش دهی ماهانه به شما از جمله خدماتی هستش که سی یو وب به شما ارائه می‌کنه. در کوتاه‌ترین زمان ممکن خواهید دید که بازدهی پیج شما چقدر بیشتر شده.
ما با تحلیل دقیق این آمار‌ها، تحقیق هشتگ و حتی بررسی رقبا، مدیریت اکسپلور، پاسخ به دایرکت، هدفمندترین برنامه‌ها رو برای توسعه و بهبود عملکرد کسب و کارتون به شما ارائه می‌کنیم. اگر این کار به شکل اصولی بخواد توسط خود شما انجام بشه، می‌تونه زمانگیر باشه. پکیج‌هایی که تیم حرفه‌ای سی یو وب ارائه می‌کنه رو می‌تونید تو وب‌سایت ای مجموعه مشاهده کنید. ما پیج شما رو با مدیریت حرفه‌ای به بالاترین بازدهی ممکن می‌رسونیم. یا حرفه‌ای کار کنید یا با حرفه‌ای‌ها کار کنید، این شعار ماست. 
 


محتوای مرتبط


ثبت نظر


دیدگاه شما

در حال حاضر دیدگاهی برای این محتوا ثبت نشده است