افزایش فالوور تیک تاک رایگان

ali 1399.03.20 7385 2 2

همانطور که می دانید شبکه اجتماعی تیک تاک در مدت اندک و کمتر از دو سال به یکی از محبوب ترین پلتفرم های آنلاین تبدیل شده و توانسته مخاطبان زیادی را به سمت خود جذب کند.اما یکی از بزرگترین مشکلاتی که هر فردی می تواند داشته باشد,کمبود تعداد فالوورهایش می باشد و از این رو تصمیم گرفته ایم تا مقاله ای در رابطه با روش های رایگان افزایش فالوور تیک تاک بنویسیم.

افزایش فالوور تیک تاک رایگان

حتما روش های زیادی برای به دست آوردن فالور رایگان تیک تاک وجود دارد که بسیاری از افراد از آن بی خبرند.البته باید دقت داشته باشید که بدون تولید محتوا مناسب و تنها با گرفتن فالوور نمی توانید درامد یا امتیاز خاصی به دست بیاورید و باید هر دو را در کنار هم جلو ببرید.
 

مرحله 1 | صفحه تیک تاک حرفه ای داشته باشید

در ابتدا شما باید صفحه خود را حرفه ای تر کنید تا مخاطبان ارتباط بیشتری با شما بگیرند.برای این کار باید یک سری مراحل را طی و تمامی نکاتی که گفته می شود را رعایت کنید تا با مشکل ریزش فالوور مواجه نشوید.

1. پروفایل تیک تاک

اولین چیزی که نگاه مخاطب را به سمت شما جذب می کند تصویر پروفایل و در مرحله بعدی نام کابری شماست که باید به بهترین شکل ممکن انتخاب شوند.اگر واینر یا اینلفوئنسر هستید می توانید از نقاشی دیجیتال صورت خودتان که امروزه بسیار ترند شده است استفاده کنید. هزینه ساخت اینگونه تصاویر از 100 هزار تومان تا 400 هزار تومان بوده و قیمت با توجه به کیفیت کار متفاوت خواهد بود.

افزایش فالوور تیک تاک | نقاشی دیجیتال

سعی کنید این نقاشی از صورتتان باشد, با بک گراندی سفید یا مشکی که تمام جزئیات به خوبی دیده شوند.به هیچ وجه از کاراکترهای کپی یا تغییر یافته استفاده نکنید که باعث از بین رفتن اعتماد کاربران به شما خواهد شد.
در انتخاب نام کاربری خود بسیار دقت کنید,یوزرنیم شما باید طوری باشد که در اولین نگاه کاربر متوجه هدف شما بشود و بتواند دست کم 80 درصد آن را به خاطر بیاورد.نام های کاربری که خط تیره یا اعداد زیادی را در خود دارند مناسب نیستند و حس اسپم و بی کیفیت بودن را به کاربر می دهد.
 

2. در تیک تاک برند شوید

اگر ویدیو اختصاصی تولید می کنید و یا تصویر و صدایتان در آن قرار دارد,باید از یک تم خاص برای آن استفاده کنید, به طوری که در اولین نگاه متوجه شوند این ویدیو متعلق به شماست.برای مثال می توانید از موشن گرافیک یا تصویر پروفایل خود به عنوان لوگو در ویدیو کمک بگیرید که این کار باعث حفظ آثار شما از کپی برداری می شود.

افزایش فالوور تیک تاک به صورت رایگان و دائمی

بهتر است در یک زمینه خاص کار کنید تا مخاطبان هدفمندتری داشته باشید و این در آینده باعث افزایش فالور و درامد شما خواهد شد.به طور مثال زمانی که در زمینه های مختلف از جمله بازی,رقص و دوربین مخفی کار می کنید,دقیق مشخص نیست که کاربران شما دنبال چه چیزی هستند و در این صورت تبلیغاتی هم که می گیرید کمتر خواهد بود.اما زمانی که روی یک موضوع تمرکز دارید,کسانی که به شما تبلیغ می دهند مجبورند هزینه بیشتر کنند چون دنبال کنندگان شما دقیقا هم کسانی هستند که انها می خواهند.

 

3. با فالورها ارتباط بگیرید

یکی از مهمترین اصول حفظ و افزایش دنبال کنندگان هر پلتفرمی,پاسخ به سوالات و استفاده از نظرات آنها در بهبود استراتژی یک کسب و کار است.با این کار مخاطبان شما احساس مهم بودن کرده و صفحه شما را مانند صفحه خود می بینند و سعی می کنند آن را به دیگران هم معرفی کنند.همیشه سعی کنید پاسخ کاربران خود را در نظرات بدهید و یا در بعضی از پست های خود سوالاتی را از آنها بپرسید.این کار باعث ایجاد صمیمیت و افزایش کیفیت صفحه شما خواهد شد.

افزایش دنبال کننده تیک تاک

یکی دیگر از روش های افزایش فالوور تیک تاک,همکاری با دیگر افرادی است که در زمینه کاری شما فعالیت دارند.بهتر است ویدیو مشترک یا وبینارهایی را در طی زمان بندی درست برای دنبال کنندگان خود فراهم کنید.این مورد می تواند باعث افزایش جهشی فالوورهای شما شود و در مدت یک روز چند صد یا چند هزار فالوور جدید به دست بیاورید.

 

4. هشتگ گذاری

یکی از روش های اصلی افزایش فالوور در هر شبکه اجتماعی ای,استفاده از هشتگ های مرتبط و یا غیر مرتبط با زمینه کاری شماست.قرار دادن هشتگ های نامربوط گاهی می تواند باعث پیشرفت صفحه شما شود! با این کار تعداد بازدیدهای صفحه شما افزایش می یابد و از آن طرف می تواند باعث کاهش نرخ ارتباط صفحه(Engagement) و در نتیجه افت شما شود.

افزایش فالوور رایگان تیک تاک

برای مثال شما پستی در رابطه با رقص آپلود کردید و در آن از #ماشین_گران استفاده کردید.این هشتگ تعداد سرچ زیادی دارد و باعث می شود تعداد بازدید از پست شما بالا رود! اما از آن طرف ممکن است به ازای هر 10 هزار بازدید تنها 5 کامنت دریافت کنید که به ضرر شما تمام خواهد شد و الگوریتم تیک تاک نتیجه می گیرد پست شما خیلی مناسب نیست و سعی می کند کمتر پست های شما را نشان دهد.

 

5. گرفتن نماد تاج تیک تاک

یکی دیگر از عواملی که می تواند باعث افزایش کیفیت و سطح کار شما شود,گرفتن تاج تیک تاک است.شرکت تیک تاک افراد زیادی را استخدام کرده تا در طول روز پروفایل ها و ویدیوهای مختلف را تماشا کنند و در صورت لزوم به عنوان تشویق یک نماد تاج به آنها بدهند.این نماد یعنی شما یک فرد تاثیر گذار در این شبکه اجتماعی هستید.

افزایش فالوور tiktok

اگر به دنبال دریافت این تاج هستید, حتما باید محتوا اختصاصی و جذاب تولید کنید و اگر یک ویدیو کپی هم داشته باشید این نماد به شما تعلق نخواهد گرفت.
 

6. شرکت در چالش های تیک تاک

یکی دیگر از روش های ساده و رایگان افزایش بازدید و فالوور, شرکت کردن در چالش هایی است که توسط دیگر کاربران ترند می شوند.اگر چالشی که انجام می دهید درست و جذاب باشد, می توانید در مدت یک یا چند هفته تعداد زیادی فالوور بگیرید.همچنین اگر فالوورهای زیادی دارید می توانید با راه اندازی چالش خود و دعوت کردن از دیگر افراد,بازدیدهای خود را افزایش دهید.

افزایش فالوور تیک تاک

سعی کنید اگر چالشی ایجاد می کنید واقعا کار سختی باشد و افراد باید تمرین کنند تا بتوانند به خوبی آن را اجرا کنند.
 

مرحله 2 | استفاده از نرم افزارهای افزایش فالوور تیک تاک به صورت فیک

دومین پلنی که می توانید در پیش بگیرید, کمک از نرم افزارهای مختلف برای افزایش فیک فالوور تیک تاک است.در این روش معمولا شما با دنبال کردن و لایک کردن صفحات مختلف امتیاز دریافت می کنید و می توانید با این امتیازها برای خود فالوور یا لایک خریداری کنید.

نرم افزار افزایش فیک فالوور تیک تاک

البته این نوع اپلیکیشن ها گاهی می توانند باعث مرگ تدریجی صفحه شما شوند.به این صورت که فقط بر تعداد فالوورهای شما افزوده می شود و تعداد لایک یا کامنت تغییری نمی کند.زمانی که فالوورهای شما زیاد است اما لایک های کمی می خورید یعنی صفحه شما کیفیت لازم را ندارد و به مرور از نتایج حذف خواهید شد.

حرف آخر


در آخر باید بگوییم اگر می خواهید یک صفحه حرفه ای و درامدزا داشته باشید باید تولید محتوا اختصاصی انجام دهید.این کار باید سر زمان بندی درست و مطابق با علایق کاربران تیک تاک انجام بگیرد تا در کمترین زمان بیشترین بازدهی را داشته باشد.

خدمات پشتیبانی سایت




 


محتوای مرتبط


ثبت نظر


دیدگاه شما

Mohammad Taher Hashemi

1399/09/18

خوب

علی ایمانی

1401/02/20

سلام..میشه در تیک تاک تبلیغات اجام داد؟ تاثیری در افزایش فالوور دارد؟

ادمین

1401/03/25

با سلام.تیک تاک هم مثل اینستاگرام است و اگر تبلیغات خوبی انجام بدین میتونید فالوور تیک تاک رو افزایش بدین