بهترین زمان ارسال پست در شبکه های اجتماعی در سال 2021

سی یو وب 1399.11.02 2285 0 0

دانستن اینکه چه چیزی در شبکه های اجتماعی ارسال کنید تنها نیمی از تلاش شماست. اینکه چه زمانی بهترین موقع ارسال پست در شبکه های اجتماعی برای تعامل بیشتر با کاربران است مساله ای بسیار مهمی است که باید به آن توجه کنید.
یکی از راه های داشتن مدیریت شبکه های اجتماعی خوب، دانستن بهترین زمان برای ارسال در شبکه های اجتماعی است که مشتریان و دنبال کنندگان شما آنلاین هستند. البته ، زمان های واقعی نیز وجود دارد که برای برند شما بهترین نتیجه را دارد و ما در این مقاله به بررسی آن خواهیم پرداخت. هر پلتفرم اجتماعی زمان متفاوتی خواهد داشت که برای مخاطب بهترین عملکرد را دارد. 
به عنوان مثال ، بهترین زمان ارسال پست در فیس بوک با بهترین زمان ارسال پست در اینستاگرام متفاوت است. به علاوه ، هنگامی که شما شروع به حساب کردن برای مناطق مختلف می کنید، این امر پیچیده می شود.در این مقاله ، ما زمان ارسال شبکه های اجتماعی را تجزیه و تحلیل می کنیم.

هرچه برند شما از محبوبیت بیشتری برخوردار باشد، مناطق زمانی بیشتری نیز باید در نظر بگیرید. برخی از اینفلوئنسرها و برندها پیام یکسانی را در زمان های مختلف ارسال می کنند تا به همه مناطق زمانی برسند. در حالت ایده آل ، شما می خواهید بدون ارسال پیام مشابه به اکثر مناطق زمانی دسترسی پیدا کنید. هدف این نیست که بیش از چهار پیام مشابه را در یک روز ارسال کنید ، اما آنها را در زمان های مختلف پراکنده کنید تا به بیشترین زمان ممکن برسند.  
می توانید از ابزارهای تجزیه و تحلیل شبکه های اجتماعی برای یافتن اطلاعات مربوط به محل استقرار مشتریان خود استفاده کنید. با استفاده از این داده ها، می توانید براساس موقعیت خاص مخاطبان خود بهتر برنامه ریزی کنید که چه زمان هایی مناسب تر است.

بهترین زمان ارسال پست در اینستاگرام؟ 

اگر در اینستاگرام در حال بازاریابی یا فروش هستید، بهترین زمان ارسال پست در هنگام ناهار 11 صبح تا 1 بعد از ظهر و عصر، بعد از کار (7 عصر تا 9 شب) است. بیشتر اینستاگرامرها از طریق موبایل وارد اینستاگرام می شوند، بنابراین تمایل دارند از مرور اینستاگرام در ساعات کار خودداری کنند.
•    بهترین روزها برای ارسال پست در اینستاگرام دوشنبه ، چهارشنبه و پنجشنبه است . یکشنبه بدترین روز برای ارسال پست در اینستاگرام است، اگرچه بهترین زمان برای ارسال پست در اینستاگرام در روز شنبه 5 عصر است
•    چهارشنبه ها بالاترین سطح درگیری را در اینستاگرام کسب می کنید.

زمان ارسال پست در اینستاگرام
 

 

بهترین زمان ارسال پست در فیسبوک؟

برای حداکثر قرار گرفتن در تعامل با مخاطبان، بهترین زمان برای ارسال  پست در صفحه کسب و کار فیس بوک خود در طول هفته بین ساعت 1 بعد از ظهر تا 4 بعد از ظهر است که احتمالاً به این دلیل است که بسیاری از کاربران فیس بوک روی میز کار خود فیسبوک خود را نگاه می کنند و آن را در زمان استراحت در  محل کار بررسی می کنند. بهترین زمان برای ارسال پست در فیس بوک یکشنبه ساعت 3 بعد از ظهر

بهترین روزها برای ارسال پست در فیس بوک پنجشنبه، جمعه، شنبه و یکشنبه است . سه شنبه بدترین روز برای ارسال پست در فیس بوک است.
آخر هفته ها بالاترین سطح تعامل را در فیس بوک کسب می کنید.

بهترین زمان پست گذاشتن در فیسبوک
 

بهترین زمان ارسال پست در لینکدین؟

بهترین زمان ارسال پست در LinkedIn بین 10 صبح تا 11 صبح است.  LinkedIn  یک شبکه اجتماعی حرفه ای است که توسط کارمندان، فروشندگان و تجار استفاده می شود به همین دلیل است که اغلب در ساعات کار استفاده می شود.
•    سه شنبه ، چهارشنبه و پنجشنبه بهترین روزها برای ارسال پست در LinkedIn است.
•    تعطیلات آخر هفته و بعد از ساعت کاری بدترین زمان برای ارسال پست در LinkedIn برای تعامل و دیده شدن است.

زمان ارسال پست در لینکدین
 

بهترین زمان ارسال پست در توییتر؟

بهترین زمان ارسال پست در توییتر برای مشاغل شما ساعت ناهار از ساعت 12 بعد از ظهر تا 1 بعد از ظهر است که برنامه ریزی پست ها قبل از ناهار نیز خوب کار می کند.
•    روزهای کاری بیشترین سطح تعامل را در توییتر دارند. ارسال پست هنگام ناهار هر روز دوشنبه تا جمعه می تواند به شما در افزایش تعامل در شبکه های اجتماعی کمک کند .
•    چهارشنبه بهترین روز برای ارسال پست در توییتر است. آخر هفته ها بدترین روزها برای ارسال پست در توییتر هستند.

زمان ارسال در توییتر
 

بهترین زمان ارسال پست در پینترست؟

بهترین زمان برای ارسال پست در Pinterest بین ساعت 8 بعد از ظهر تا 11 شب است. مادران تمایل دارند از Pinterest به طور فعال استفاده کنند ، به همین دلیل بیشتر ارسال پست ها در بعداز ظهر است.
•    روزهای شنبه بهترین روز برای ارسال پست در Pinterest هستند. یکشنبه ها هم خوب کار می کنند.
•    ساعات کار برای کاربران Pinterest محبوبیت کمتری دارد. ارسال پست در آن زمانها ممکن است منجر به تعامل کمتری شود.

زمان ارسال در پینترست
 

بهترین ارسال پست در یوتیوب

بهترین زمان برای ارسال پست در YouTube اوایل بعد از ظهر بین ساعت 12 تا 4 بعدازظهر میباشد، دلیل این امر این است که اکثر بینندگان ویدئوها را عصرها تماشا می کنند، بنابراین شما می خواهید ویدیوهای خود را تا آن زمان آپلود کنید.

پنجشنبه ها و جمعه ها بهترین روزها برای ارسال پست در YouTube هستند.
بیشتر بینندگان آخر هفته یوتیوب را تماشا می کنند ، بنابراین در صورت تمایل می توانید شنبه ها و یکشنبه ها صبح زود ساعت 9 و 11 ارسال کنید.

زمان ارسال در یتویوب
 

ما در شرکت سی یو وب مدیریت شبکه های اجتماعی شما را به بهترین نحو انجام میدهیم.هدف ما افزایش فروش و محبوبیت کسب و کار شماست، با کارشناسان سی یو وب   باشید.


محتوای مرتبط


ثبت نظر


دیدگاه شما

در حال حاضر دیدگاهی برای این محتوا ثبت نشده است