دلیل تگ نشدن افراد در پست اینستاگرام و نحوه حل مشکلات رایج

سی یو وب 1402.11.09 56954 6 37

حل مشکلات اینستاگرام

اکثر مشکلات اینستاگرام دو دلیل اصلی دارد. اول اینکه مشکلی در ارتباط اینترنتی شما وجود دارد.

دوم اینکه اختلالی در اپلیکیشن اینستاگرام شما وجود دارد که باعث می‌شود برنامه بسته شود یا مانع انتشار پست شما در اینستاگرام شود.

در این مقاله ما به شما برای فهمیدن معنای کدهای خطا اینستاگرام، حل دیگر مشکلات آن کمک می‌کنیم. اگر می‌خواهید پشتیبانی پیچ خود را برون سپاری کنید از صفحه خدمات مدیریت اینستاگرام دیدن فرمایید. یا با ما تماس بگیرید. 

سایر خدمات ما : پشتیبانی سایت چیست؟

دلیل تگ نشدن افراد در پست و استوری اینستاگرام

چرا نمی توانید در پست و استوری اینستاگرام افراد را تگ کنید:

عدم اتصال به اینترنت: قبل از هر چیز باید مطمئن شوید که به اینترنت دسترسی دارید و دیتای موبایل شما فعال است.

تگ کردن اکانت خصوصی یا private: اگر شما بخوهید اکانت کسی که پیج خودت را پرایویت کرده است تگ کنید ، قبل از هر چیز باید به او درخواست دهید و او درخواست شما را قبول کند.

تایپ اشتباه نام کاربری: گاهی اوقات به خاطر سپردن نام کاربری افراد کمی دشوار است و حتی ممکن است شخص مورد نظر نام کاربری خود را عوض کرده باشد ، لذا به پیج مورد نظر مراجعه کرده و آیدی یا نام کاربری آن را کپی کنید.

تگ کردن بدون افزودن “@”: اینستاگرام با استفاده از کاراکتر "@" تشخیص می‌دهد که شما می خواهید یک نام کاربری تایپ کنید و استفاده از "@" الزامی است. پس حتما فراموش نکنید که برای تگ کردن افراد از @ قبل از نام کاربری استفاده کنید.

تگ کردن حساب هایی که شما را بلاک کرده‌اند: اگر شخصی حساب اینستاگرام شما را بلاک کرده باشد شما نمیتوانید حساب او را منشن یا تگ کنید. 

تگ کردن اکانت های غیر فعال یا حذف شده : اکانت های غیر فعال و حذف شده  را نمیتوان در پست های جدید تگ کرد.

محدودیت 24 ساعته منشن اینستاگرام: اینستاگرام برای منشن کردن افراد در هر 24 ساعت محدودیت دارد و شما نمیتوانید تعداد افراد زیادی را منشن کنید ، خصوصا وقتی که اکانت شما جدید است. اگر محدیدت های ایستاگرام را رعایت نکنید ممکن است برای 24 ساعت ، قابلیت تگ کردن منشن شما بلاک شود. هر کاربر می‌تواند در هر پست ۲۰ نفر و در هر استوری ۱۰ نفر را تگ کند. همچنین در هر کامنت تنها ۵ نفر را می‌توانید تگ کنید. در نتیجه، از این میزان در هر پست و استوری نمی‌توانید فراتر بروید. برای مدیریت محدودیت های پیج خود می‌توانید از برنامه AIGrow استفاده کنید.

فعال بودن manually approve tags : اگر فردی قابلیت manually approve tags را فعال کرده باشد شما نمیتوانید بدون تایید او ، منشن کنید. باید از او بخواهید به قسمت Pending tags برود و تایید را انجام دهد.

 

تایید درخواست تگ در اینستاگرام

چند نکته دیگر:

  • اگر شما شخصی را در عکسی تگ کردید، اما بعدا تگ آن برداشته شد، به این خاطر است که آن فرد تگ خود را حذف کرده است.
  • شما می‌توانید تگ خود را با ضربه زدن بر روی عکس، سپس نام‌خود و بعد گزینه‌ی بیشتر و سپس انتخاب حذف تگ ، از روی عکس پاک کنید.
  • هنگامی که نمی‌توانید هشتگ‌های بیشتری به عکس یا پست خود اضافه کنید یا تعداد زیادی هشتگ را پیست کنید، باید تعداد هشتگ‌ها را به کمتر از ۲۵ هشتگ به ازای هر کامنت یا پست کاهش دهید.
  •  استفاده از هشتگ‌های زیاد نشانی از اسپم دارد و ممکن است اینستاگرام، شما را بلاک کند.

اقدامات لازم برای رفع مشکل تگ نشدن افراد در اینستاگرام:

1- گوشی خود را ری استارت کنید.

2- اینستاگرام خود را بروزرسانی کنید.

3- ابتدا کش برنامه را پاک کنید: برای این کار در تنظیمات گوشی روی Apps بزنید. وارد App List شوید. Instagram را پیدا کنید. روی آن بزنید و وارد Storage usage شوید. روی Clear cache بزنید.

پاک کردن کش اینستاگرام

 

4- خارج شدن از اکانت و ورود دوباره (log out & log in) : برای این کار به پروفایل خود بروید سپس وارد Settings شوید. از پایین صفحه Log out را انتخاب کنید. پس از خارج شدن، برای ورود باید نام کاربری و رمز خود را وارد کنید تا بتوانید Log in شوید.

خروج از اکانت اینستاگرام

راهکار منشن نشدن افراد در استوری:

برای منشن کردن افراد در استوری بهتر است از استیکر @mention استفاده کنید. برای این کار وارد قسمت your story شوید. عکس یا فیلم خود را انتخاب کنید. سپس از منوی استیکر ها با استفاده از استیکر @mention فرد مورد نظر خود را منشن کنید. در این مرحله می توانید رنگ و طرح و سایز استیکر را تغییر دهید.

تگ کردن افراد در استوری

ارتباط با پشتیبانی اینستاگرام

اگر با انجام همه کارهای بالا باز هم مشکل شما حل نشد بهتر است با پشتیبانی اینستاگرام ارتباط برقرار کنید و مشکل خود را مطرح کنید. برای این کار میتوانید در پروفایل خود به منوی setting بروید و از گزینه Help استفاده کنید.

آیا اینستاگرام بسته شده؟

اگر اینستاگرام شما بسته شده و یا فقط روز بدی را تجربه می کنید، به هر حال برای حل مشکل شما باید به قسمت مشکلات اینستاگرام مراجعه کنید. در اینجا به چگونگی حل مشکلات اینستاگرام می پردازیم تا بتوانید عکس‌های اینستاگرام خود را ببینید و استوری‌های مورد علاقه‌ تان را تماشا کنید. اولین کاری که باید انجام دهید این است که ببینید آیا اینستاگرام شما بسته شده یا نه. البته خیلی کم پیش می‌آید که این اتفاق همزمان برای همه بیافتد، در برخی زمان‌های کوتاه ، ممکن است اینستاگرام به خاطر وجود مشکلاتی در سرورهایش آفلاین باشد. در تاریخ ۲۴ اکتبر، اینستاگرام برای بسیاری از کاربران بسته شد. توییت‌های زیادی درباره‌ی مشکل آن وجود دارد. شما می‌توانید راه‌حل‌های زیر را امتحان کنید، اما به خاطر داشته باشید در آن مورد خاص مشکلی در خود اینستاگرام وجود داشت.

 

شما می‌توانید ببینید که آیا در توییتر و down detector  نیز این اتفاق ذکر شده یا خیر. در هر دو سایت می‌توانید گزارش کاربران در مورد مشکلات اینستاگرام و دقیقا چیزی را که آن‌ها می‌بینند، مشاهده کنید.  هیچ اکانت رسمی اینستاگرامی برای کمک در توییتر وجود ندارد، پس اگر در توییتر به دنبال کمک می‌گردید، هیچ گونه جزئیاتی را در مورد یک اکانت اینستاگرام به اشتراک نگذارید.  می توانید بررسی کنیدکه آیا یک اکانت رسمی اینستاگرام، پستی درباره‌ی زمان بسته شدن منتشر کرده است یا نه، اما ممکن است همیشه چیزی که می خواهید، نیابید.

چگونگی حل مشکلات اینستاگرام 

اگر تغییری در ایمیل خود ایجاد نکرده اید و ایمیلی از طرف اینستاگرام مبنی بر اینکه شما ایمیل اکانت خود را تغییر داده‌اید، دریافت نمودید، به دنبال لینکی با عنوان «عدم تغییر یا برگرداندن تغییر» باشید و روی آن کلیک کنید.

وقتی اینکار را انجام دادید باید پسورد اینستاگرام خود را نیز تغییر دهید.

 می‌توانید برای تغییر رمز از ابزار‌هایی مثل lastpass   نیز  استفاده کنید.

پس از تغییر رمز اینستاگرام ،باید رمز جدید را در اپلیکیشن اینستاگرام خود وارد نمایید. در صورت تمایل، برای امنیت بیشتر می توانید احراز هویت دو مرحله ای (two-factor authentication) را نیز فعال نمایید.

همچنین اینستاگرام یک تیم اختصاصی برای رسیدگی به این مشکل دارد. اگر برای کمک با آن‌ها تماس بگیرید، خیلی زود پاسخ خواهند داد.

حل مشکلات باز نشدن اینستاگرام

اولین کاری که باید هنگام مواجه با مشکلات اینستاگرام انجام دهید چیست؟  ما لیست کوتاهی از سه کاری که شما می‌توانید برای حل مشکلات اینستاگرام در کمتر از ۵ دقیقه انجام دهید، آماده کرده‌ایم.

1- مرحله اول: آیفون، اندروید یا تبلت خود را مجدد راه اندازی یا همان ریستارت کنید. دکمه‌ی پاور را نگه داشته و آن را خاموش کنید.  برای آیفون ۱۵ ثانیه و برای اندروید یک دقیقه صبر کنید و سپس آن را مجدد روشن کنید.

2- مرحله‌ی دوم: ارتباط اینترنت خود را چک کنید. شما باید هم ارتباط دیتا و هم وای فای (WiFi) را چک کنید. همچنین می‌توانید گوشی خود را روی حالت هواپیما (Airplane mode) قرار داده و بعد از آن حالت خارج کنید. اینکار می‌تواند مشکلات موجود در ارتباط اینترنتی شما را بر طرف کند.

3- مرحله‌ سوم: برنامه (اپلیکیشن) اینستاگرام را حذف و مجدد نصب کنید. برای اینکار شما باید پسوردتان را به خاطر داشته باشید زیرا لازم است مجدد وارد حساب کاربری خود شوید. عکس‌ها و پروفایل شما در اینستاگرام محفوظ هستند.

نحوه حذف اپلیکیشن اینستاگرام در اندروید و IOS

در گوشی‌های آیفون یا iPad ، آیکون برنامه را نگه دارید تا یک علامت ایکس x روی آن ببینید. روی x  بزنید و آن را حذف کنید. اینستاگرام را در اپ استور پیدا کنید و مجدد نصب کنید.

در گوشی‌های اندروید شما باید به تنظیمات> برنامه‌ها> مدیریت برنامه‌ها> اینستاگرام (Settings -> Applications -> Manage Applications -> Instagram) مراجعه کنید. روی گزینه لغو نصب (Uninstall) بزنید. به گوگل پلی استور مراجعه کنید و برنامه‌ی اینستاگرام را پیدا کرده و مجدد نصب کنید.

چگونگی حل مشکلات انتشار پست در اینستاگرام

ممکن است برای انتشار عکس‌های خود در اینستاگرام یا حتی کامنت گذاشتن و لایک کردن عکس‌ها مشکل داشته باشید.

اگر در آپلود ، لایک کردن و یا کامنت گذاشتن، زیاده‌روی کنید، ممکن است با محدودیت ضداسپم که برای محافظت از اجتماع اینستاگرام است مواجه شوید.

سیگنال خود را بررسی کنید، ببینید آیا می‌توانید کارهای آنلاین دیگری انجام دهید یا خیر.

اگر می‌توانید به سایت‌ها و برنامه‌های دیگر دسترسی پیدا کنید، پس نیاز است از عیب یاب اینستاگرام استفاده کنید.

اگر در مورد دیگر خدمات هم مشکل دارید و کند هستند، می توانید ارتباط وای فای را امتحان کنید یا گوشی را در حالت هواپیما قرار داده و سپس خارج کنید.

کار بعدی که می‌توانید انجام دهید این است که ببینید آیا با یک اکانت دیگر اینستاگرام می‌توانید پستی آپلود کنید یا خیر.

اگر اکانت دیگری ندارید با استفاده از مرورگر گوشی یا کامپیوتر وارد اکانت اینستاگرام خود شوید و سپس بخش کوچکی از Bio خود را تغییر دهید. اینکارمی‌تواند به حل مشکل شما کمک کند تا شما بتوانید دوباره در اینستاگرام خود پست بگذارید.

اگر هنگام آپلود عکس اینستاگرام متوقف شود، شما باید گوشی خود را ریستارت کنید تا ببینید آیا مشکل حل می‌شود یا خیر.

اگر تمام این روش ها جواب نداد، شما باید با اینستاگرام تماس بگیرید و از آن‌ها کمک بیشتری بخواهید تا بررسی کنند آیا در اکانت شما مشکلی وجود دارد یا خیر.

چگونگی حل مشکل ورود به اینستاگرام

اگر نمی‌توانید وارد اینستاگرام شوید، این یک مشکل اساسی برای شماست، اما شما می‌توانید این مشکل را به سادگی حل کنید.

اولین کاری که باید انجام دهید، تایپ مجدد نام کاربری و رمز عبورتان در تلاش دوباره برای ورود است.

 شما همچنین می‌توانید این مورد را در کامپیوترتان امتحان کنید.

در اپلیکیشن گوشی‌های آیفون یا اندروید شما می‌توانید ازگزینه ارسال پیامک (SMS) استفاده کنید یا در اندروید از ورود طریق فیسبوک و در iPhone از ارسال لینک ورود استفاده کنید. اینکار به شما کمک می‌کند با اعتبارسنجی مناسب وارد شوید.

مشکل رایجی که هنگام ریست کردن پسورد اینستاگرام وجود دارد، نداشتن اکانت ایمیل مناسب و متصل به اینستاگرام است. اگر هم فیسبوک‌ و هم اینستاگرام دارید، می‌توانید از طریق فیسبوک پسورد خود را ریست کنید، این راه گزینه‌ای آسان برای بسیاری از کاربران است.

اگر ایمیل بازیابی پسوردتان عمل نکرد، می‌توانید مجدد درخواست ارسال ایمیل دهید، سپس مطمئن شوید که  فاصله‌ی اضافه‌ای هنگام کپی و پیست کردن، نگذاشته‌اید.

چگونگی حل مشکلات اینستاگرام در مورد مجوزهای فیسبوک

اگر به طور اتفاقی اینستاگرام را از اکانت فیسبوک خود حذف کردید، دیگر نمی‌توانید از اینستاگرام پستی به فیسبوک ارسال کنید. شما برای اتصال مجدد فیسبوک و اینستاگرام می‌توانید مراحل زیر را انجام دهید.

  • فیسبوک و اینستاگرام را از گوشی خود حذف کنید.
  • به تنظیمات فیسبوک بروید و مجوزهای اینستاگرام را پاک کنید.
  • فیسبوک‌ و اینستاگرام را نصب کنید و مجدد این دو سرویس را بهم وصل کنید.

اگر عکس‌هایتان بالای صفحه‌ی اخبار یا همان newsfeed  نمایش داده می‌شوند یعنی فیسبوک و اینستاگرام از مشکل موجود آگاهند و سعی بر حل آن دارند.

اگر دوستانتان نمی‌توانند پست‌های اینستاگرام شما را در فیسبوک ببینند، شما باید تغییراتی در مجوزهای اینستاگرام در فیسبوک ایجاد کنید.

در مواردی که شما با خطا پر شدن آلبوم عکس‌هایتان در فیسبوک مواجه می‌شوید، می‌توانید نام کنونی آلبوم اینستاگرام خود را در فیسبوک تغییر دهید. هنگام انتشار مجدد در فیسبوک آلبوم جدید نمایان خواهد شد.

 

چگونگی درخواست برای اکانت غیرفعال شده‌ی اینستاگرام

اگر وارد اینستاگرام خود شدید و متوجه غیرفعال شدن اکانت خود شدید، بدانید که حتما یکی از قوانین اجتماع یا قوانین کاربری اینستاگرام را رعایت نکرده‌اید.

 یا حداقل اکانت شما نشانه‌هایی از خود بروز داده است که باعث نقض این قوانین ‌شده است.

زمانی که شما وارد حساب کاربری اینستاگرام خود می‌شوید، می توانید نحوه‌ی درخواست برای اکانتی که جریمه و غیرفعال شده است را ببینید. 

در اپلیکیشن قطعا راهنمایی‌هایی برای انجام اینکار از طریق گوشی وجود دارد. اگر چنین اتفاقی برای اکانت شما بیافتد هیچ تضمینی برای بازگشت آن وجود ندارد.

نحوه حل مشکل کامنت‌های اینستاگرام

مشکلاتی که در کامنت اینستاگرام وجود دارد این است که با یک اکانت جدید نمی‌توانید زیر پست‌ اکانت‌های معروف کامنت بگذارید، یا نمی‌توانید چندین نفر را در یک کامنت تگ کنید.

 همه‌ی این‌ها به این خاطر است که اینستاگرام اسپم‌سازها را متوقف می‌کند.

اگر پروفایل شما به خاطر عکس پروفایل یا لینک بیوBio  شبیه یک اسپم‌ساز به نظر برسد و شما هم پیوسته دیگران را تگ کنید یا فقط زیر پست اکانت‌های معروف کامنت بگذارید، ممکن است از نظر کامنت گذاری با مشکل مواجه شوید.

شما نمی‌توانید کامنتی بگذارید که:

  • بیش از ۵ منشن داشته باشد.
  • بیش از ۳۰ هشتگ داشته باشد.
  • یک کامنت مشابه را چندین بار تکرار کنید(حتی ایموجی).

اگر با خطا کامنت‌گذاشتن مواجه شدید می‌توانید هشتگ‌ها یا منشن‌ها را حذف کنید.

نحوه‌ی حل خطا: شما دیگر نمی‌توانید کسی را در اینستاگرام فالو کنید.

اگر شما سعی کردید شخص جدیدی را فالو کنید اما با پیغام« شما دیگر نمی‌توانید کسی را در اینستاگرام فالو کنید» مواجه شدید یعنی شما در حال حاضر ۷،۵۰۰ نفر را فالو کرده اید. این حداکثر تعداد اکانتی است که شما می‌توانید فالو کنید.

 برای دنبال کردن یک اکانت جدید باید تعدادی از دوستان خود را انفالو کنید. این راه مبارزه با اسپم در سرویس اینستاگرام است. اگر میبینید افرادی بیش از ۷،۵۰۰ نفر را فالو کرده‌اند، آن‌ها قبل از اعمال این قانون این کار را کرده‌اند.

وقتی کسی تهدید به انتشار عکس یا فیلم‌های شما می‌کند چه باید بکنید.

اگر کسی شما را تهدید به انتشار عکس‌هایی کرد که نمی‌خواهید آنلاین منتشر شوند، اینستاگرام به شما در این زمینه راهکار می‌دهد. این یک مشکل جدی است که شما باید از سه طریق سریعا اقدام کنید.

  • با پلیس فتا تماس بگیرید و این مساله را به آن‌ها گزارش دهید.
  • آن فرد را به اینستاگرام گزارش دهید.
  • آن فرد را بلاک کنید.

بر اساس تنظیمات حریم خصوصی اینستاگرام شما، افراد ‌می‌توانند لیستی از افرادی که شما فالو می‌کنید و آن‌ها شما را فالو می کنند را ببینند. هنگامی که فردی را بلاک می‌کنید دیگر به پروفایل شما دسترسی نخواهد داشت.

اینستاگرام برای این مشکل راه‌های بیشتری ارائه می‌دهد که باعث می‌شود با امنیت ارتباط برقرار کنید، در نهایت بتوانید بدون هیچ تهدیدی از اینستاگرام استفاده کنید.

چگونگی گزارش کردن مشکلات اینستاگرام

اگر با مشکلات دیگری در اینستاگرام مواجه شدید که نتوانستید آن را حل کنید، می‌توانید از داخل خود برنامه به اینستاگرام پیغام بفرستید.

به پروفایل خود بروید و تنظیمات را باز کنید؛ این گزینه در اندروید سه نقطه و در آیفون شکل چرخ‌دنده است. به پایین بروید و روی گزارش مشکل ضربه بزنید. گزینه‌ی یک چیزی کار نمی‌کند (Something isn’t working) را انتخاب کنید و بنویسید چه چیزی در اینستاگرام گوشی شما مشکل دارد.

همچنین می توانید مشکل خود را در قسمت کامنت بنویسید تا پاسخ آن را سریعتر بیابید.

نهایتا می توانید با برون سپاری مدیریت شبکه های اجتماعی خود به تیم حرفه ای سی یو وب بدون هیچ دغدغه ای به فعالیت تجاری در اینستاگرام بپردازید.

مدیریت چند حساب اینستاگرام

از سال 2017 امکان استفاده همزمان چند اکانت در اپلیکیشن اینستاگرام  فراهم شده است وشما می توانید همزمان 5 اکانت مختلف را مدیریت کنید.برای انتخاب هر اکانت و سوئیچ بین اکانت های مختلف، کافیست روی عکس پروفایل آن که در لیستی پایین صفحه نمایش داده می شود، ضربه بزنید.
برای حذف یک اکانت از لیست اکانتهای خود کافیست، آن را انتخاب کرده و log out کنید. 
 


محتوای مرتبط


ثبت نظر


دیدگاه شما

احمدی

1398/09/28

سلام. چطور می تونم لینک سایتم را در اینستاگرام قرار بدم؟

ادمین

1398/09/28

سلام

در قیمت Bio اینستاگرام که در بخش Edit profile هست می تونید آدرس سایت خود را قرار دهید.

اگر بیشتر از 10000 فالوور دارید در استوری نیز می توانید لینک سایت خود را اضافه نمایید.

Reza

1398/09/28

سلام من بعد از اینکه چند نفر رو در اینستاگرام فالو کردم اکانتم غیرفعال شده. چطور می تونم آن رو از بلاک خارج کنم؟

ادمین

1398/10/01

سلام. همونطور که در متن مقاله توضیح داده شده، از طریق report a problem مشکل را با اینستاگرم مطرح کنید.

احتمالا شما کاری شبیه اسپم  انجام دادین 

محمدرضا

1398/10/16

سلام, اگر کسی از فالورهامون را در اینستاگرام بلاک کنیم متوجه میشه؟

ادمین

1398/10/18

سلام

خیر، پیامی از طرف اینستاگرام ارسال نمیشه

ندا رحمتی

1398/10/12

سلام . چطور می تونم یک نفر را در عکس اینستا گرام تگ کنم؟

ادمین

1398/10/18

سلام

عکس مورد نظر را انتخاب کنید، دکمه ویرایش عکس را از بالا سمت راست انتخاب کنید، سپس tag people را انتخاب کنید و فرد مورد نظر را انتخاب کنید.

محمدعلی

1398/10/26

سلام..من چند وقت پیش داشتم استوری دوستمو میدیدم. تو استوریش تو یک صفحه از صفحه ای استفاده کرده بود که وقتی استوری میخواهیم ایجاد کنیم لایو و اینا بگذاریم بود و بالای صفحه گزینه from create Mode وجود داشت من دستم خورد به این گزینه و فعال شد و صفحه ای باز شد تو استوری دوستم... وتو اون صفحه پایین گالری گوشی من باز شد و تمام عکس گالری من نشان داده شد.... حالا سوال من آیا گالری عکسم که تو استوری دوستم برای دوستم نشان داده شده؟؟ و اینکه عکسام برای اون طرفی که داشتم استوری شو نگاه میکردم ارسال شده؟؟؟

ندا

1398/11/26

سلام، من چند روزه که نمی تونم توی اینستاگرام کسی رو فالو کنم یا پستها رو لایک کنم، خطا میده the action has blocked، چی کارکنم؟

ادمین

1398/12/15

سلام.

بلاک شدین و معمولا زمانش را هم بهتون میگه مثلا یک روز و یا یک هفته و بعد دوباره درست میشه.

دلیلش هم این است که کارهای اسپمی از نظر اینستاگرام انجام دادین.

اسرا

1398/11/26

سلام من به یه نفر از اینستا پی ام میدادم نمیدونسم مسدودم کرده بعد که فرستادم یه نوشته رو صفه اومد که مسدودم کرده بعد بغل پی ام خودم یه علامت ضرب در اومده بود اونو زدم سه بار از من پسورد آورد اونارو که زدم دیگ صفه اینستاگرامم نمیاره بعدشم حذف کردم اینستارو دوباره نصب کردم الانم نمیتونم آیدیمو با پسوردم میزنم میاره به کمک ببشتری نیاز دارید لطفا راهنماییم کنین

وحید

1398/12/24

سلام من چن روز نمی تونم قسمت فعالیت(activity)کسایی ک فالو لایک یا کامنت گذاشتن رو ببینم

ادمین

1399/01/03

این مشکل از طرف اینستاگرام هست و دارن برطرفش می کنن

ملینا رحمانی

1398/11/21

سلام من انیستاگرامم غیرفعال شد دوباره میرم همه چیو میزنم یه کد۶ رقمی باید بیاد رد ایمیلم ولی اصلا نمیاد

سعید

1398/12/15

سلام وقت بخیر من یک اکانت دارم که برای اولین بار با یک شماره مثل X ایجاد کردم بعد یه مدت تصمیم گرفتیم این شماره تغییر بدیم که قسمت ویرایش پروفایل اینکارو انجام دادیم الان نزدیک یک ماهه بطور مداوم هر روز یا یک روز در میان پیچ که ایجاد کردیم قفل میشه و کد 6 رقمی به شماره X که همان شماره هست بار اول اکانت ایجاده شده ارسال میکنه/ الان چطور میتونیم این شماره که کد میفرسته حذف کنیم برای خط اصلی که الان در پزروفایل ایجاد کردیم ارسال بشه ممنون میشم راهنمایی بکنید

ادمین

1398/12/15

سلام

اگر با اپلیکیشن تغییر دادین، یکبار هم از طریق وب مشخصات خودتون را ادیت کنید و شماره جدید را وارد کنید و تغییرات را ذخیره کنید.

ملینا رحمانی

1398/11/14

سلام من نمیتوانم عکس پروفایل انیستاگرامو عوض کنم چن بار امتحان کردم اما مینویسه خطا لطفا کمک کنید

ادمین

1398/11/16

سلام

لطفا متن یا عکس خطایی که دریافت می کنید را بفرستید 

محمد جواد

1399/01/27

آقا یه موضوعیه ینی یه اخطاریه که خیلی وقبته منو درگیرکرده و واقعا منو داره میترسونه چون میترسم پیجم از دست بره....من یه پیج پرسنال اکانت دارم و کار های هنریمو توش میذارم...اما چندوقتیه این اخطار برام میاد و منو کلافه کرده....اخطار اینه: you arent eligile to use branded content tag

ادمین

1399/05/14

سلام

در صورتی می تونید از محتوای مارک دار استفاده کنید که صاحب اجناسی که معرفی می کنید  دارای تیک آبی از اینستاگرام باشند.

هادی

1398/12/10

دراینستاگرام واسم گزینه ارسال پیام وجود نداره چکارکنم درس بشه

ادمین

1398/12/15

سلام

احتمالا بلاک شدین.

با pc لوگین کنین. معمولا مشکل برطرف میشه

حمید

1399/09/16

هنگام تگ کردم یکی از دوستام تو استوری عکس که میاد برای انتخاب کم رنگ میشه نسبت به بقیه اسامی مشکلش چی میتونه باشه

سارا

1399/09/26

سلام من چند ساعتی هست قسگت فعالیت هام رو نمیتونم ببینم باید چیکار کنم؟

هانیه

1399/09/01

سلام وقت بخیر من توی استوری هام بعضی افراد رو منشن میکنم ولی وقتی قسمت دایرکت رو چک میکنم پیامی برای افرادی که منشن کردم نمیره

Zahra pouyandeh

1399/09/08

سلام خسته نباشید میشه بهم راه حلی بدید تازگیا کسایی که مارو تگ میکنن یا منشن ما متوجه نمیشیم چکار باید کنیم پیام تک و منشن اونا دایرکت ما بیاد؟؟

Darya

1399/10/03

سلام من دوستم من رو تگ کرده بود رو تمام پست هاش و منم همرو ریمو کردم به دلیلی حالا میخواد باز تگ کمه اما نمیتونه چیکار کنه

Behrad

1399/10/23

سلام، من‌ نمیتونم کسیو تگ کنم، وقتی عملیات تگو‌ انجام میدم هیج اتفاقی نمیوفته باید چیکارکنم ؟

محسن ابراهیم زاده / معصومه

1399/12/08

وقتی می‌خوام تگ کنم میگه محدود کردیم چیکارکنم؟

مبینا

1399/12/21

سلام من میخوام یکیو توی پستم تگ کنم ولی تگ نمیشه چیکار باید بکنم و اینکه روی پستای دگ ام تگ میشه ولی رو این پسته اخریم نه

محمد اشکان

1399/12/29

چند نفر من را در استوری تگ کرده اند ولی پیام آن برای من نیامده. مشکل از کجاست؟

Sahel

1400/01/26

ببخشید اگه من پست کسیو ریموو تگ کرده باشم بخوام دوباره تک بشم تو اون پست باید چیکار کنم

مهشید

1400/02/23

سلام تو استوری ، ایدی خودمو نمیتونم تگ کنم وهمچنین دیگرون نمیتونن ایدی منو تک کنن تو استوریشون، لطفا کمک کنید درضمن بگم پیجم قفل نیست و تو تنظیمات بخش تگ استوری رو گزینه همه هست

فاطمه

1400/02/13

سلام میشه کمکم کنید کسایی که منو تگ و منشن میکنن هیچ پیامی برای من نمیاد و من اصلا متوجه نمیشه .پیجمم باز هست

فاطمه

1400/02/20

من می‌خوام پیج دوممو تو قسمت بیو پیج اولم تگ کنم ولی به صورت کشکیه و تگ نمیشه آبی نمیشه

فن پیج فرزاد فرخ

1400/02/31

سلام من یه فن پیجم . یه پست گذاشتم حالا میخوام خواننده ای که براش فن زدم رو تو پست تگ کنم ولی نمیشه وصفحه سفید میشه و یه متن انگلیسی میاد با خودم گفتم شاید تگش رو بسته ولی نه همه میتونستن تگش کنن جز من . فک کردم بلاکم و یه پست گذاشتم که برام کامنت انگلیسی بزارن که از بلاکی دربیام ولی هیچ تاثیری نداشت. باید چیکارکنم؟

M.A

1400/03/19

سلام.من یک اکانت جدید توی اینستا باز کردم.سومین اکانتیه که دارم.مشکلم اینه که وقتی خواستم پست بزارم و یک نفر رو توی پستم تگ کنم این پیام برام اومد. We restrict certain activity to protect our community مشکل چیه؟؟؟

ادمین

1400/03/20

سلام. این پیام زمانی از سوی اینستاگرام به شما اعلام می شود که اقدامات شما ربات گونه باشد. یعنی یا خودتان اقدام به نصب ربات هایی کرده اید که عمل فالو، آنفالو، لایک و تگ زیادی انجام می دهد یا خودتان دستی این کار را انجام داده اید. اگر اولین بار است که این پیام را دریافت می کنید، احتمالا پس از مدتی این مشکل برطرف خواهد شد.

محمد احمدی

1400/04/14

پیام نرفتن استوری برای شخص تگ شونده

امیر حسن

1400/04/14

سلام، کسی منو در استوری منشن می کنه پیامش تو دایرکت نمیاد برای چی؟چیکار کنم؟

مهدیه حجی

1400/04/21

سلام وقت بخیر چیکار کنم که تو پستی که تک شدم قابل نمایش بشه

هستی

1400/04/28

سلام من امروز یه فن پیج زدم ولی نمیتونم اون شخص مورد نظر رو تو عکس تگ کنم در مرحله ی اخر میگهyour edit weren't savedولی با اکانت دیگم میشه میشه لطفا راهنماییم کنید

میلاد

1400/03/25

سلام . وقتی پیج من رو توی استوری تگ و منشن میکنن با اینکه پیجم باز هستش و تگ پیجم هم باز هست ولی پیام تگشون برام نمیاد . دلیل چیه؟

Amirhosein

1400/05/27

سلام آقا من یه مشکلی دارم اونم اینه وقتی یکی رو تگ میکنم یا یکی منو تگ می‌کنه پیام تگ تو قسمت دایرکت و اکتیویتی نمیاد برام مشکل کجاست

nazanin

1400/06/16

با سلام و وقت بخیر من فن پیج هستم و قبلا با یک اکانت دیگر کار میکردم و کلا اومد بیرون حالا با یک اکانت دیگر کار میکنم و پست را وقتی میخواهم تگ کنم در قسمت تگ نمیرود و در قسمت پست باقی می ماند حالا من باید چه کار کنم ؟

زهرا کاظم دوست

1400/08/14

سلام من زیر یه پست افراد زیادی رو تگ کردم کامنت میتونم بزارم ولی تگ نمیتونم بکنم چیکار کنم که دوباره بشه میشن کرد؟

ادمین

1400/09/22

سلام یه مدت کسی رو تگ نکنید تا درست بشه

حامد مومنی

1402/08/24

عالی بود