اپلیکیشن موبایل چیست و چرا اهمیت دارد ؟

سی یو وب 1396.09.28 4988 0 0

با ورود موبایلها به زندگی ما ، ارتباطات همراه و در هر مکان -  برای نسل ما به ارمغان آورده شد.

با گذشت زمان ، تلفن های همراه ما به تدریج تکامل یافت و به شکلی که امروزه همه ما از آن استفاده می کنیم در آمد. موبایلها به یک وسیله ای بیش از برقرارکننده تماسهای تلفنی تبدیل شده اند. در حال حاضر ، موبایلها : یک تلفن همراه ، اینترنت همراه و وسیله ای برای دسترسی به ایمیلها ،سیستم های بازی ، PDA (سیستمی برای مدیریت کارهای شخصی) ، پخش موزیک ، تقویم  و هر ابزار  دیگری که ما لازم داریم در دسترس داشته باشیم – می باشند . امروزه توقع کاربران از تلفن های هوشمند این است که تمام نیازهای آنها را چه در زمینه شغلشان و چه در زندگی شخصی ، برآورده سازد. بنابراین نرم افزارها و اپلیکیشن های موبایل بسیاری با توجه به برآوردن نیازها و خواسته های کاربران در سنین مختلف و درتمام زمینه های زندگی ایجاد شده اند. اپلیکیشن های موبایل  یا همان اپ ها بعنوان مغز موبایلهای هوشمند عمل می کنند و برای کمک و رسیدگی به جزئیات بی نهایتی که در زندگی پرمشغله امروز وجود دارد – ابزارهای ویژه ای فراهم می آورند.

برای اینکه بخواهیم بهتر این مسئله را توضیح دهیم . رایانه خود را درنظر بگیرید – زمانی که شما رایانه خود را خریداری کردید بر روی رایانه شما یک سیستم عامل و تعدادی برنامه های کاربردی اولیه قرارداشت . به مراتب شما تمام نرم افزارها و برنامه هایی را که لازم داشتید بعداَ به روی رایانه خود نصب کردید تا بتوانید از رایانه خود بیشترین استفاده را ببرید. حالا برنامه های جانبی گوشی هوشمند خود را در نظر بگیرید که اوایل وقتی موبایل ها آمدند ، نرم افزارهای محدود مانند یک چراغ قوه ساده جزء ابزارهای جانبی موبایل ها بودند . ولی امروزه شما از طریق همین موبایلها با نصب نرم افزار و اپلیکیشن های لازم قادر هستید که موقعیت جغرافیایی یک زیردریایی را محاسبه و حتی آن را ردیابی کنید.

اپلیکیشن ها این امکان را به شما می دهند تا بتوانید بر اساس نیازها و خواسته هایتان موبایلتان را سازماندهی کنید. دسترسی به اپلیکیشن ها و نصب آنها بسیار ساده است . در زندگی امروز ، نقش مهمی دارند و برخی از آنها حتی بخش ضروری و لازمه موبایل شما هستند. و شما  می توانید امور مربوط به شغلتان مانند چک کردن ایمیلها ، بررسی اسناد و مدارک ، مدیریت پرسنل وغیره را از طریق موبایلهایتان به راحتی انجام دهید بعلاوه در عین حالی که به امور کاری خود می پردازید می توانید از اپلیکیشن ها برای سرگرمی  مانند گوش دادن به موسیقی ، ارتباط با دوستان و غیره لذت ببرید.

اپلیکیشن ها جزء بخشهای لاینفک زندگی دیجیتال امروز هستند بنابراین با توجه به نوع کاربرد و نوع طراحی اپلیکیشن های موبایل ، هزینه های طراحی و تولید اپلیکیشن ها نیز بسیار متفاوت است.

داشتن اپلیکیشن موبایل نقش مهمی در شناساندن برند شما دارد . اپلیکیشن موبایل مانند بیلبورد برای محصولات  و خدمات شماست که   می توانید آنچه را دوست دارید در آن نمایش دهید .

ساخت اپلیکیشن خود را به تیم حرفه ای سی یو وب بسپارید

 


محتوای مرتبط


ثبت نظر


دیدگاه شما

در حال حاضر دیدگاهی برای این محتوا ثبت نشده است