طراحی وب سایت دامپزشکی ، طراحی سایت کلینیک دامپزشکی

سی یو وب 1402.04.10 3604 1 0

روز دامپزشکی

پیدایش دامپزشکی به سال ها پیش بر می گردد، از زمانی که انسان ها به پرورش حیوانات اهلی پرداختند ، دامپزشکی نیز رواج پیدا کرد. دامپزشکی به بررسی بیماری های مشترک دام و انسان و شناخت ، درمان و پیشگیری بیماری های حیوانات گفته می شود و نقش موثری در بهداشت عمومی و ارتقا سلامت جامعه دارد.در ایران در سال 1311 دانشکده دامپزشکی در ابتدا بصورت مدرسه و سپس دانشکده تاسیس شد و از سال 1369 روز 14 مهر به پیشنهاد دکتر حسن تاج بخش روز دامپزشکی نامیده شد. روز جهانی دامپزشکی 28 آوریل است ، این روز توسط سازمان بهداشت جهانی (OIE)  و انجمن دامپزشکی جهانی به عنوان روز جهانی دامپزشکی نامیده شد.

با توجه به رواج نگهداری حیوانات خانگی در آپارتمان ها و خانه ها ، افراد عادی هم به خدمات دامپزشکی نیاز پیدا کرده اند. این خدمات شامل چند دسته بندی کلی می باشد. وارد کنندگان تجهیزات و ملزومات نگهداری حیوانات خانگی  ، فروشندگان حیوانات خانگی و لوازم مربوط به نگهداری آنها ؛ دامپزشکان و کلینیک های دامپزشکی .

طراحی سایت دامپزشکی برای وارد کنندگان تجهیزات نگهداری حیوانات :

شما به عنوان وارد کننده  تجهیزات می توانید از طریق وب سایت  ، فروش  و بازاریابی آنلاین را به کسب و کار خود اضافه نمایید . در این گونه سایتها درج اطلاعات تخصصی محصولات و نحوه استفاده از آنها مورد توجه مخاطبان است. شما می توانید با معرفی تجهیزات جدید و کاربرد آنها با گستره بیشتری از علاقه مندان در ارتباط باشید. صفحه تماس با  ما ، معرفی محصولات و گالری تصاویر و درباره ما از صفحات پر بازدید این گونه سایت ها است.

طراحی سایت دامپزشکی برای فروشندگان حیوانات خانگی:

با افزایش استفاده از اینترنت کاربران برای انتخاب و خرید حیوان خانگی مورد علاقه خود ابتدا اطلاعات مربوط به آن را در اینترنت جستجو می کنند ، شما می توانید با قرار دادن تصاویر با کیفیت ، معرفی ابعاد حیوان ، درج اطلاعات راجع به نژاد و گونه هر حیوان، غذای مناسب و قیمت آن در وب سایت خود ، اطلاعات جامعی در اختیار کاربر خود قرار داده و او را به خرید تشویق نمایید.همچنین می توانید تجهیزات و لوازم نگهداری حیوانات را بصورت آنلاین در سایت خود به فروش رسانید.

در طراحی سایت خود از بخش های پرکاربرد مانند تالارهای گفتمان و بخش پرسش و پاسخ به سوالات کاربری استفاده نمایید. گالری تصاویر و اطلاعات تماس از دیگر بخش های پربازدید این سایت ها هستند.

طراحی سایت کلینیک دامپزشکی :

امروزه داشتن وب سایت از الزامات و ابزار کار کلینیک های دامپزشکی است . بسیاری از کاربران مشکلات و نشانه های بیماری حیوانات خود را در اینترنت جستجو می کنند . شما با معرفی خدمات کلینیک خود ، نحوه خدمات رسانی ، داروهای موجود در کلینیک ،  ارائه مقالات دامپزشکی ، معرفی بیماری های رایج حیوانات خانگی و ... می توانید کاربران زیادی را وارد سایت خود نمایید. قرار دادن امکان پرسش و پاسخ ، دسترسی و تعامل کابران با کلینیک شما را افزایش داده و امکان تبدیل آنها به مشتری را بیشتر می کند.

سئو سایت کلینیک دامپزشکی:

در طراحی سایت های دامپزشکی هم مانند تمامی انواع سایت ها ، نیازمند سئو و بهینه سازی هستید. کلینیک شما برای شناخته شدن وبهتر دیده شدن نیازمند سئو است. سئو محلی (local seo)  تاثیر زیادی براین گونه وب سایت ها دارد و باعث جذب بهتر کاربران محلی می شود . حتما در وب سایت دامپزشکی خود از google map استفاده نمایید تا کاربران براحتی بتوانند آدرس کلینیک شما را پیدا کنند و از خدمات شما بهره مند شوند.

برای کسب اطلاعات بیشتر از صفحه طراحی سایت پزشکی بازدید نمایید.


محتوای مرتبط


ثبت نظر


دیدگاه شما

در حال حاضر دیدگاهی برای این محتوا ثبت نشده است