حساب برخی کاربران توییتر قفل شد

سی یو وب 1397.05.02 3549 0 0

توییتر ، بدون در نظر گرفتن سن کنونی کاربران ، کاربرانی که هنگام ایجاد حساب ، زیر سن قانونی بودند را قفل کرده است.

کاربرانی که تاریخ تولد خود را برای نمایش سن واقعی خود بروز رسانی کرده اند ، چنانچه هنگام ایجاد حساب ، سن کمتر از 13 سال داشتند ، قفل شده اند.

این یک مشکل گسترده است که توئیتر(Twitter ) از آن مطلع است.

حساب های قفل شده مربوط به به روز رسانی در شرایط سرویس توییتر(Twitter  )، که به منظور مطابقت با قوانین حفظ حریم خصوصی GDPR جدید ایجاد شده اند.

" به سادگی ، توئیتر حساب بسیاری از کاربران را در سراسر جهان از بین می برد ، زیرا آنها تصمیم گرفته اند اطلاعاتی را به شرکت نشان دهند که مشخص می کرد آنها هنگام ایجاد حساب کاربری کمتر از 13 سال داشتند."

طی بیانیه عمومی، تیم پشتیبانی Twitter تایید کرد که حساب های قفل شده مربوط به GDPR هستند. با این حال، این شرکت انتظار این را نداشت .

تام مکسول (Tom Maxwell) تا کنون موفق به بازگرداندن حساب توییتر نشده است.همچنین بسیاری از کاربران دیگر که اخیرا بدلیل مشابه حساب هایشان قفل شده است.

در Reddit کاربری گزارش داده با ارسال چندین پیام مبنی بر اینکه اکنون سن قانونی استفاده از توئیتر را دارد ، موفق شده قفل محدودیت سنی را ازحساب خود را بردارد.

موضوع Reddit پر از افرادی است که توسط قفل سن تحت تأثیر قرار گرفته اند. ظاهرا هیچکدام از آنها، به غیر از پوستر اصلی، موفق نشدند حسابهای خود را باز کنند.

توییتر(Twitter ) به کاربران وعده داده است که این مسئله حل خواهد شد، اما تا کنون اقداماتی انجام نشده است.


محتوای مرتبط


ثبت نظر


دیدگاه شما

در حال حاضر دیدگاهی برای این محتوا ثبت نشده است