معرفی ابزارهای کاربردی اینستاگرام

سی یو وب 1398.01.23 3639 2 0

اینستاگرام (instagram) یک شبکه اجتماعی پرطرفدار است و به ابزاری برای بازاریابی کسب و کارها تبدیل شده است . ابزارهای کاربردی اینستاگرام(instagram tools) جهت مدیریت و استفاده بهتر از این شبکه اجتماعی ساخته شده اند. اگر بصورت حرفه ای و برای ارتقا کسب و کار خود در این شبکه اجتماعی فعالیت می کنید ، استفاده از ابزارهایی که در ادامه معرفی می کنیم برای شما مفید و کاربردی خواهد بود.

ابزار مدیریت اینستاگرام

Hootsuite

یکی از بهترین ابزار برای مدیریت اینستاگرام و دیگر شبکه‌های اجتماعی ، Hootsuite است ، با کمک این ابزار به راحتی می‌توانید زمان پست گذاری و نوع انتشار آن‌ها را کنترل کنید. در این ابزار مدیریت، تمامی شبکه‌های اجتماعی وجود دارند و شما می‌توانید با انتخاب اینستاگرام، چگونگی نمایش پست و زمان انتشار آن‌ها را مدیریت کنید.

ScheduGram

  ScheduGram ابزار اینستاگرام برای مدیریت حساب های کاربری مختلف است. با این ابزار آپلود، برنامه ریزی و ارسال مطالب به حساب های کاربری مختلف امکان پذیر است. این ابزار با Canva یکپارچه شده است و می توانید به طراحی تصاویر نیز بپردازید. این برنامه امکان زمان بندی و مدیریت ارسال پست ها به صورت تکی و دسته ای را دارد. Schedugram همچنین امکان مدیریت و ارسال پست به چندین حساب را به شما می دهد

ابزار تولید ویدئو و ویرایش عکس  اینستاگرام

 

Boomerang

یک ابزار اینستاگرام عالی و فوق حرفه‌ای برای تولید ویدئو در شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام با هدف جذب کاربران بیشتر است.

Instapan و Picflow :

اگر تصاویر پانارومای زیبایی را با تلفن خود ثبت کرده اید و می خواهید آن را در اینستاگرام منتشر کنید، ابزارهای حرفه ای Instapan و Picflow انتخاب خوبی هستند. بریده شدن (crop) تصاویر توسط اینستاگرام از زیبایی اولیه تصویر شما می کاهد. بنابراین بهترین راه حل تبدیل کردنشان به ویدئو است.

FourSixty

اکنون دیگر اینستاگرام به یک بازار برای خرید و فروش کالا و خدمات تبدیل شده است. این ابزار اینستاگرام  به صاحبان کسب و کار این امکان را می‌دهد تا با هدایت کاربران به صفحه محصولات، آن‌ها را به فروش برسانند. همچنین کاربران می‌توانند بدون وارد شدن به سایت، محصولات را به سبد خرید خود اضافه کنند. این ابزار امکان استفاده آزمایشی رایگان 21 روزه به کاربران خود می دهد و برای تبلیغات و فروش آنلاین بسیار مناسب است.

Instaquote

از ابزار  Instaquote به منظور افزودن متن به تصاویر در اینستاگرام استفاده می شود. حتما تصاویر تار شده  همراه با نوشته های متنوع را در اینستاگرام دیده اید، اگر شما هم علاقه مند به خلق چنین تصاویری هستید ، می توانید از این برنامه استفاده نمایید. برنامه Instaquote برای اندروید و IOS در دسترس است.

 

ابزار مدیریت فالوور

Combin

Combin یک ابزار حرفه ای مدیریت شبکه اجتماعی اینستاگرام با هدف افزایش کاربران واقعی است. این ابزار با قدرت جستجوی بالایی دارد، به شما امکان پیدا کردن کاربران فعال در حوزه کاریتان را می‌دهد. استفاده از هشتگ و موقعیت جغرافیایی این پلتفرم به شما کمک می کند تا به مرتبط ترین مخاطبان دسترسی داشته باشید.

CrowdFire

ابزار اینستاگرام جهت مدیریت اینستاگرام و  نمایش آنفالوور است . اگر تعداد فالورهای شما در حال کم شدن است و می خواهید بدانید چه کسانی شما را آنفالو کرده اند، استفاده از این ابزار به کار شما می آید. CrowdFire یک ابزار اینستاگرام حرفه ای برای مدیریت فالوورهای حساب کاربری اینستاگرام است. با این ابزار می‌توانید افرادی که شما را فالو نکرده اند و یا اکانت های غیر فعال را شناسایی کرده و آنها را آنفالو کنید.

ابزار اشتراک گذاری محتوا

Repost

یک ابزارکاربردی اینستاگرام  جهت به اشتراک گذاری محتوای تولید شده توسط کاربران است. در واقع با این ابزار به مخاطبان خود نشان می دهید که نظرات و علائق آن‌ها برای شما ارزشمند است. استفاده از این ابزار خیلی ساده است و تنها کاری که باید انجام دهید، چند کلیک برای به اشتراک گذاری مطالب است.

ابزار تحلیل اینستاگرام

SocialDrift

این ابزار با استفاده از روش‌های طبیعی و تکنیک‌های خودکارسازی، تعداد مخاطبان اینستاگرام را افزایش دهند. SocialDrift جزو ابزارهای کلاه خاکستری افزایش مخاطب به شمار می آید. فیلترهای هوشمند و هوش مصنوعی این ابزار با استفاده از هشتگ، نام کاربری، مکان جغرافیایی و سایر مشخصات، مخاطبان هدف را پیدا می‌کند. موتور ارتقاءدهنده‌ی این ابزار با رعایت تمام شرایط استفاده از خدمات اینستاگرام، امنیت حساب کاربری را تضمین می‌کند.

 

Iconosquare

یکی از معروف‌ترین ابزارهای اینستاگرام جهت تحلیل و آنالیز پست‌ها است. به ‌وسیله این ابزار به‌آسانی می‌توانید آمار کلی پروفایل و آنالیز دقیق لایک ها، کامنت ها و تعامل مربوط به هر پست را دریافت و تحلیل نمایید. ، همچنین می توانید عملکرد خود را نسبت به رقبا در صنعت خود ببینید. یک ابزار کاربردی برای مدیریت و ارتقا حساب های اینستاگرام است.

Kicksta

ابزاری برای زمانبندی ، انتشار و  نظارت روی پستهای اینستاگرام و مناسب راه اندازی کمپین و پر کردن فاصله مخاطبان و برند. Kicksta کارهایی مانند تحقیق، شناسایی لید و توسعه برند را انجام می‌دهد و افرادی که بیشترین شانس تبدیل شدن به مشتری دائم را داشته باشند شناسایی می‌کند. این ابزار حرفه ای اینستاگرام با افزایش شناخت برند ، به افزایش فروش شما کمک می کند.

 

ابزار چت اینستاگرام

Instachat :

یکی از پرکاربردترین ابزارهای اینستاگرامی اپلیکیشن Instachat است؛ این ابزار به شما کمک می کند تا به راحتی نزدیک ترین کاربران اینستاگرامی به خود را پیدا کنید و با آن ها به گفتگو بپردازید! این اپلیکیشن دارای هر دو نسخه اندروید و iOS است.

این ابزار در حال حاضر دیگر در دسترس نیست.

ابزار بازاریابی در اینستاگرام

StoriesAds

این ابزار کاربردی یکی از برنامه های آنلاین برای ایجاد تبلیغات در بخش استوری اینستاگرام است. StoriesAds چندین الگو و قالب در اختیار شما قرار می دهد تا با استفاده از آن ها ویدئو ایجاد کنید. بخش ویرایشگر تصویر این ابزار ، نکاتی برای بهتر شدن و سفارشی کردن ویدیو به شما پیشنهاد می دهد.

Tagboard

این ابزار برای بهبود بازاریابی اینستاگرام است. از طریق Tagboard می توانید هشتگ ها را جستجو کنید و مطالب به اشتراک گذاشته شده را ببینید. از این طریق می توانید محبوب ترین پست ها را یافته و با مخاطبان خود به اشتراک بگذارید. در واقع Tagboard ابزاری است که بر اساس هشتگ ، پستهای منتشر شده در شبکه های اجتماعی مثل توئیتر ، فیسبوک و اینستاگرام را برای شما دسته بندی کرده و نمایش می دهد. از نکات مثبت این ابزار رایگان بودن آن می باشد.

Display purposes

این ابزار، یکی از بهترین ابزارها برای پیدا کردن مناسب ترین هشتگ ها است که با استفاده از آن ها می ‌توانید فالور های بیشتری جذب کنید. برای انجام این کار کافیست ؛ تا چند مورد از هشتگ هایی که مربوط به پست اینستاگرام شما می شود را تایپ کنید ، این ابزار به طور خودکار لیستی از هشتگ هایی که به پست شما مرتبط بوده و محبوب است تولید می کند. این ابزار همچنین هشتگ های ممنوعه و هشدار دهنده را فیلتر می کند.این ابزار هم رایگان است.

AutoHash

این ابزار به روز بهترین هشتگ ها را به شما پیشنهاد می دهد. با انتخاب عکس مورد نظر درون اپلیکیشن ، این ابزار به صورت خودکار هشتگ های موجود در عکس را آنالیز کرده و برخی از هشتگ های مرتبط با آن را به شما پیشنهاد می دهد. اگر GPS تلفن همراه شما روشن باشد ، AutoHash به طور خودکار هشتگ های مرتبط با مکان فعلی تان را نیز به شما نشان می‌دهد. این ابزار هم اکنون بر روی اندروید قابل دسترس می باشد.

Piqora

یکی دیگر از ابزارهای اینستاگرام برای مدیریت هشتگ و پست ها ، Piqora است. این ابزار یک پلتفرم بازاریابی بصری برای اینستاگرام ، پینترست و تامبلر است. در واقع با پیکورا می توان بطور همزمان به مدیریت و ارسال پست ها در اینستاگرام پرداخت.


محتوای مرتبط


ثبت نظر


دیدگاه شما

در حال حاضر دیدگاهی برای این محتوا ثبت نشده است