Pinterest ویدئو های تبلیغاتی با حداکثر عرض را معرفی کرد

سی یو وب 1397.03.11 2151 0 0

Pinterest (پینترست) ویدئو ها تبلیغاتی جدید خود را معرفی کرد که می تواند حداکثر عرض صفحه را بگیرد.

اولین نسخه ویدئو تبلیغاتی در پینترست ، دو سال پیش معرفی شده بود.شرکت می گوید ، در این مدت بخش تبلیغات موفقیت خود را ثابت کرده است و بر روی خرید تاثیرگذار بوده اند.

"دو سال پیش، اولین نسخه ویدئوهای تبلیغاتی را در Pinterest راه اندازی کردیم ، از آن زمان ، مردم در Pinterest ویدئو هایی با کیفیت بالا دیده اند و بر اساس آن ایده پیدا کرده اند ، تصمیم گرفته اند و آنچه دوست داشتند را انجام داده اند.وقتی شما راجع به افکار و رفتار در پینترست ، فکر می کنید ، جای تعجب نیست که مردم می گویند :مشاهده فیلم های برندها در Pinterest  تجربه آنها را بالا برده و آنها بعد از مشاهده فیلم بیشتر علاقه مند به خرید بوده اند."

ویدئو های تبلیغاتی با حداکثر عرض ، نسبت به فرمت استاندارد پینترست ، در خوراک ها (feeds)  و نتایج جستجو در موبایل باعث برجسته شدن و درک بهتر آنها می شود.فرمت در هر دو نسبت 9:16 و 1:1  در دسترس است. 

بهبود فرمت ویدئو برای پینترست مهم بود ، زیرا شرکت می گوید  ، مردم بیشتر علاقه مند به مشاهده ویدئو برندها در پینترست هستند تا سایر پلتفرم ها.

" مردم واقعا علاقه مند به مشاهده ویئو برندها در Pinterest  هستند تا سایر پلترفرم ها.67 درصد ویدئو های منتشر شده در پینترست توسط مردم بازدید شده . مردم می گویند بر اساس آن تصمیمی گرفته اند و 32 درصد مردم سایر پلتفرم ها را ترجیح داده اند و راجع به آن سخن می گویند."

پینترست در حال تست تبلیغات ویدئویی با عرض کامل برای چند تبلیغ در تابستان است . امسال در بخش مدیریت تبلیغات Pinterest  ، این امکان در کنار فرمت استاندارد در دسترس خواهد بود.


محتوای مرتبط


ثبت نظر


دیدگاه شما

در حال حاضر دیدگاهی برای این محتوا ثبت نشده است