راه اندازی IGTV در اینستاگرام و امکان آپلود ویدئو های طولانی

سی یو وب 1397.04.01 1934 0 0

 

اینستاگرام آماده رقابت با یوتیوب است.دیروز در یک برنامه نمایشی در سانفرانسیسکو ،این شرکت اعلام کرد به کاربران امکان آپلود ویدئوهای یک ساعته رابه جای ویدئوهای یک دقیقه ای قبلی خواهد دادو برای قرار دادن ویدئوهای طولانی تر از سازندگان محتوا و عموم کاربران ،اینستاگرام در حال راه اندازی IGTV است.این امکان از طریق صفحه home در داخل اپلیکیشن اینستاگرام به تنهایی قابل دسترسی است ، IGTV ویدئوهای محبوب افراد مشهور در اینستاگرام را خاص می کند.

مدیر عامل اینستاگرام کوین سیستروم ( Kevin Systrom ) در محل برنامه گفت: "دیگر برای ویدئو ها وقت پیش رفتن و تکامل است" .وی دقیقا قبل از رفتن روی صحنه برای سخنرانی  درباره جزئیات IGTV   در اینستاگرام گفت: " IGTV برای تماشای ویدئوهای طولانی از سازندگان محبوبتان است."
 

نحوه عملکرد IGTV

با کمک IGTV هر کسی ،نه فقط افراد معروف،می تواند یک سازنده باشد.همه می توانند ویدئو ها را از طریق اپلیکیشن اینستاگرام یا وب آپلود کنند.همه به جز اکانتهای خرده پا و تازه کار قادر خواهند بود تا ویدئوهای یک ساعته را به سرعت آپلود کنند ، که این امکان روزی بالاخره برای همه ممکن خواهد شد.

از امروز برنامه IGTV در سراسر دنیا برای iOS و Android  و در اپ اینستاگرام از طریق یک دکمه شبیه تلویزیون در بالای قسمت stories در دسترس خواهد بود. سیستروم افزود:"ما این اپلیکیشن اختصاصی را ساختیم تا شما فقط  با یک ضربه روی آن بدون هیچ گونه سردرگمی ،از ویدئوها لذت ببرید."

بازدیدکنندگان در اپلیکیشن اختصاصی IGTV ویا در اینستاگرام، میتوانند در بین ویدئوهای طولانی بچرخند ،یا آنکه از قسمت بالا تب Browse را که در آن ویدئوهای مورد نظرشان ،ویدئوهای محبوب، ویدئو سازندگانی که دنبال می کنند و یا گزینه تماشای ویدئویی که نیمه کاره دیده اند را ،بیابند. همچنین کاربران یادداشتهایی  از IGTV  برای محتوای جدید دریافت می کنند.

IGTV  همچنین به سازندگان اجازه تولید کانالهای اینستاگرامی را میدهد  که پر از ویدئو بوده و افراد بتوانند در آنها عضو شوند.سازندگان میتوانند در توضیحات ویدئویشان لینک بگذارند و ترافیک را به آنجا ببرند.

igtv اینستاگرام - ویدئو های طولانی

هنوز امکان تبلیغ در IGTV میسر نشده

سیستروم میگوید:"امروز در IGTV   تبلیغ  وجود ندارد، اما او میگوید که IGTV محل بسیار خوبی برای تبلیغات است".او در ادامه افزود: به دلیل اینکه سازندگان وقت زیادی را صرف ویدئوهای IGTV می کنند،او میخواهد که این امر را با پیشنهاد دادن راهی برای کسب درآمد در آینده پایدار کند.اینستاگرام مستقیما به هیچ سازنده ای برای ساخت ویدئوها پولی نمی پردازد،برعکس فیسبوک  که این کار را برای بالا بردن میزان تماشای ویدئوهایش انجام می دهد.

با وجود یک بیلیون کاربر اینستاگرام، IGTV می توانند هم برای سازندگانی که قصد کسب درآمد دارند و هم برای آن دسته که تمایل به بالا بردن میزان مخاطبانشان و مدیریت اینستاگرام را دارند ،محبوب باشد. اینستاگرام می خواهد یک امکان برای کسب درآمد برای سازندگان IGTV ،بسازد که  پتانسیل قابلیت سهیم شدن در تبلیغات درآمد را دارد.همچنین وجود تعداد زیاد کاربر می تواند باعث جذب تبلیغ کنندگان شود .بازاریابان دیجیتال توقع دارند اینستاگرام  5.48 بیلیون دلار درآمد از طریق تبلیغات در ایالات متحده امریکا در سال 2018  کسب کند. سهامداران فیسبوک علاقه مند به افزایش تبلیغات برای جلب توجه  افراد دارند که باعث کسب درآمد بیشتری نسبت به  تبلیغات تلویزیون می شود.امروزه سهم فیسبوک بیش از 2/2درصد ،تقریبا نزدیک 202 دلار است.

امکانات اینستاگرام بسیار بیشتر از سهولت فیلترینگ و اشتراک گذاری عکس هاست. هنگامی که اینستاگرام راه اندازی شد ، شبکه های موبایلی، صفحاتشان  ، دوربین ها و نه کاربران ،هیچکدام آمادگی ویدئوهای طولانی را نداشتند. همزمان با بی توجهی بیشتر خانواده ها و نوجوانان به برنامه های تلویزیون ،اینستاگرام فرصت آن را دارد که تبدیل به جایگزینی برای تلویزیون درتلفن های همراه شود.احتمالا یوتیوب همیشه بازه گسترده تری از محتوا را خواهد داشت، در حالی که سازندگان و منتشر کنندگان محتوای ویدئو کارشان بهتر میشود،اینستاگرام میتواند تبدیل به فضایی مورد اعتماد برای تماشا کردن یک ویدئوی عالی در صفحه کوچک تلفن همراه باشد.


محتوای مرتبط


ثبت نظر


دیدگاه شما

در حال حاضر دیدگاهی برای این محتوا ثبت نشده است