آپدیت جدید توئیتر امکان پیدا کردن محتوا را آسانتر کرده است.

سی یو وب 1397.03.23 1970 0 0

twitter (توئیتر) اعلام کرد مجموعه جدیدی از ویژگی ها در راهند ، که در رابطه با آسان تر پیدا کردن محتوا هستند.

این شرکت قصد دارد روشی که مردم برای مدیریت شبکه های اجتماعی مانند پیدا کردن اطلاعات ، اخبار ویژه ، رویدادهای روز و موضوعات دیگری که به آن توجه می کنند را، تغییر دهد.

در تلاش برای تحقق این چشم انداز توئیتر تایم لاین ، نوتیفیکیشن ها ، بخش جستجو و بخش (Moments) لحظه ها را افزایش داده است.

در ادامه به تغییراتی که در راهند می پردازیم.

بخش جستجو (Explore) : توئیتر (twitter ) قصد ساماندهی این بخش از طریق جایگزینی عنوان بجای محتوا را دارد.تب عناوین در ماه های آینده گسترده خواهد شد.

بخش نتایج جستجو (Search results):  توئیتر اخبار، حوادث و داستانها را در بالای نتایج جستجو اضافه کرده است. این به روز رسانی در حال حاضر در دسترس است.

بخش در حال وقوع (Happening Now):  علاوه بر به روز رسانی در مورد ورزش، این بخش شامل توئیت های مربوط به اخبارویژه و شخصی می شود. این به روز رسانی در ماه های آینده در دسترس خواهد بود.

نوتیفیکیشن (Notifications): علاوه برنوتیفیکیشن اخبار ویژه، توئیتر اعلان های مربوط به علایق شخصی بر اساس آنچه کاربر دنبال و توئیت می کند را ارسال می کند. این تغییرات در هفته های آینده اعمال خواهد شد.

ناوبری جدید (New Navigation): بجای چرخش افقی برای دسترسی به لحظات (Moments) ، توئیتر یک دسترسی تجربه عمودی به لحظات (Moments) را معرفی کرد.

صفحه جام جهانی (World Cup page):  توئیتر صفحه خاصی به جام جهانی 2018 اختصاص داده است.درست مثل صفحه های شخصی برای هر بازی .


محتوای مرتبط


ثبت نظر


دیدگاه شما

در حال حاضر دیدگاهی برای این محتوا ثبت نشده است