ابزار کپی رایت یوتیوب copyright-match

سی یو وب 1397.04.22 2270 0 0

گوگل گام جدیدی در راستای کمک به سازندگان یوتیوب (YouTube) در حمایت از کارهای دارای حق کپی رایت خود برداشته است.

این شرکت یک ابزار جدید کپی رایت را منتشر کرده است ، که در جهت یافتن محتویاتی که دوباره در کانال های دیگر بارگذاری شده اند ، طراحی شده است.

سازندگان می توانند ویدئو های خود را از طریق این ابزار آپلود کنند ، سپس یوتیوب  (YouTube) آنها را اسکن می کند و سعی می کند ویدئو های مشابه یا دقیقا مثل آن را پیدا کند.

هنگامی که ویدئو مشابه پیدا شود ، در برگه "matches" (مشابه ها) نمایش داده می شود.

در اینجاست که سازنده می تواند تصمیم بگیرد چه کاری انجام دهد.این می تواند شامل تماس با کانال های دیگر ، درخواست حذف  باشد و یا به سادگی هیچ کاری انجام ندهد.

مالکیت حق کپی رایت بر اساس اینکه چه کسی اول آن را آپلود کرده است ، تعیین می شود.

"این مهم است که شما اولین نفری باشید که تولید محتوا انجام داده اید و ویدئو خود را منتشر می کنید ، زمان آپلود روشی است که ما برای تعیین نمایش مشابه ها انتخاب می کنیم."

گوگل متوجه شد که این ابزار برای پیدا کردن  بارگذاری کامل مجدد طراحی شده است ، به این معنی که ویدئوهایی که بخشی از یک محتوای را نمایش می دهند در برگه "matches" نمایش داده نخواهند شد.

چنانچه سازندگان محتوای خود را در کانال های دیگر ببینند که بارگذاری شده است ، همیشه می توانند از طریق فرم وب کپی رایت آن را گزارش دهند.

ابزار کپی رایت هفته آینده برای سازندگان با بیش از  100k مشترک ، شروع به کار خواهد کرد.

گوگل (google)  گفته برای حدود یک سال این ابزار را تست کرده است تا آن را ایمن و موثر کند. این نظارت همچنان ادامه خواهد یافت.

 


محتوای مرتبط


ثبت نظر


دیدگاه شما

در حال حاضر دیدگاهی برای این محتوا ثبت نشده است