خرید رپرتاژ | چطور بهترین نتیجه را از بک لینک بگیریم؟

ali 1399.03.25 1563 0 0

با رشد کسب و کارهای اینترنتی در وب ایران,رقابت روز به روز در حال سخت تر شدن بوده و از این رو روش های قدیمی و اسپم دیگر کارایی خود را از دست داده اند.هر روز تعداد زیادی رقیب در زمینه کاری شما به وجود می آید و باید برای حفظ جایگاه خود از استراتژی های مختلف استفاده کنید.یکی از این روش ها,درج رپرتاژ آگهی در سایت های معتبر و با کیفیت می باشد.در کنار خرید بک لینک و رپرتاژ باید سئو داخلی و تولید محتوا را هم جدی بگیرید تا به بهترین نتیجه برسید.

خرید رپرتاژ و تاثیر آن بر سئو سایت

بسیاری از افرادی که به تازگی وارد دنیای کسب و کارهای اینترنتی می شوند,هیچ اطلاعی از نحوه کار ندارند و تنها با پرداخت پول به شخص سوم, انتظار دارند که در کمتر از 3 ماه رتبه اول گوگل را برای خود کنند! اما این طرز فکر کاملا اشتباست و به هیچ وجه نمی توان در این مدت کم یک سایت صفر را بالا آورد و به درامد رساند.برای بالا آمدن در نتایج گوگل باید نکات زیادی را رعایت کنید.

رپرتاژ اگهی

قبل از هر کاری باید وضعیت سئو داخلی سایت خود را بهبود ببخشید.خود موضوع سئو داخلی بسیار جامع و پیچیده بوده و نمی توان در این مقاله به آن اشاره کرد و بهتر است مقاله مخصوص به خودش را بخوانید.بسیار از افراد هنوز با معنی رپرتاژ یا همان پست مهمان آشنا نیستند.رپرتاژ به متنی گفته می شود که توضیح دهنده سایت شما یا خدماتی است که ارائه می دهید و معمولا در آن 3 الی 5 لینک هم به سایتتان داده می شود.این روش لینک سازی بسیار بهتر از خرید بک لینک بوده و گوگل و سایر موتورهای جستجو هیچ شکی به شما نخواهند کرد.برخی از مزیت های خرید رپرتاژ عبارتند از :

  • دائمی هستند (تا زمانی که سایت مبدا در دسترس باشد)
  • امکان درج چند لینک به چند صفحه فرود مختلف را دارید
  • بهترین روش لینک سازی از نظر طبیعی بودن
  • بدون نیاز به پرداخت هزینه ماهانه

در کنار موارد بالا,رپرتاژ آگهی تنها یک نقطه ضعف دارد. آن هم سرعت اثر کمتر به نسبت بک لینک می باشد.به این صورت که بک لینک از سایت ممکن است یک ماه زودتر تاثیر خودش را بر روی کلمه کلیدی شما بگذارد.با این وجود همچنان رپرتاژ برتری بیشتر به نسبت بک لینک دارد.

چطور کیفیت یک سایت را بسنجیم؟

متاسفانه بسیاری از افرادی که در زمینه فروش بک لینک و رپرتاژ فعالیت می کنند,تنها به پیج اتوریتی سایت ها اشاره کرده که این کار کاملا اشتباست! زیرا پیج اتوریتی یکی از عوامل تاثیر گذار در کیفیت یک سایت می باشد و از آن بیشتر باید به دامین اتوریتی و اسپم اسکور سایت ها توجه کنید.و اینکه آیا ای پی سایت با سایر سایت هایی از آنها بک لینک گرفته اید متفاوت است یا خیر.معیارهایی که برای خرید بک لینک یا رپرتاژ باید به آنها دقت کنید عبارتند از :

  • دامین اتوریتی
  • پیج اتوریتی
  • اسپم اسکور
  • قدرت دامنه در سایت ahref
  • TF و CF

دامین اتوریتی : دامین اتوریتی نسبت به پیج اتوریتی سخت تر بالا می آید و از این رو اهمیت بیشتری هم نسبت به پیج اتوریتی دارد.برای بالا دامین اتوریتی باید محتوا و بک لینک هایی با دامین اتوریتی بالا داشته باشید.اگر می خواهید رپرتاژ بزنید بهتر است دامین اتوریتی سایت مقصد از سایت شما بیشتر یا حداقل اندازه آن باشد.


پیج اتوریتی : معمولا به راحتی بالا می آید و سایت هایی با دامین اتوریتی 1,پیج اتوریتی بالای 15 یا 20 دارند.این عدد اگر تا 30 هم باشد کاملا عادی بوده و نمی توان بر اساس آن کیفیت سایت را سنجید.برای بالا بردن پیج اتوریتی تعداد مقاله ها و بک لینک های خود را بالا ببرید.

افزایش دامین و پیج اتوریتی

اسپم اسکور : می تواند کیفیت محتوا و بک لینک های یک سایت را نشان دهد.این عدد از 0 تا 100 درصد متغیر بوده و هر چقدر بیشتر باشد یعنی سایت مورد نظر وضعیت بدتری دارد.معمولا توصیه می شود از سایت هایی که اسپم اسکور بالا 11% دارندوبک لینک یا رپرتاژ نگیریم.

جریان اعتماد -TF : میزان اعتماد موتورهای جستجو به سایت شما بررسی می کند که بستگی به جریان اعتماد سایت هایی دارد که شما از آنها بک لینک گرفته اید.

CF : بر اساس تعداد سایت های مختلفی که به شما لینک می دهند تغییر می کند و هر چقدر این تعداد بیشتر باشد, در نتیجه "CF" شما هم بیشتر خواهد بود.

چه مدت طول می کشد تا رپرتاژ یا بک لینک اثر کند

برای این موضوع عدد دقیقی را نمی توان گفت, اما به طور عادی برای بک لینک از 15 الی 30 روز برای شروع اثر,زمان نیاز است و برای رپرتاژ کمی از این مقدار بیشتر.برای سریع تر اثر کردن رپرتاژهای با کیفیت,بهتر است روی آنها لینک سازی شبکه ای انجام دهید تا هم قدرت صفحه افزایش پیدا کند و هم سریع تر تاثیر خود را بگذارد.

چطور روی رپرتاژ خود لینک سازی کنیم

روش های خرید رپرتاژ

بعد از اینکه رپرتاژها وارد سایت ها شدند باید لینک سازی لایه ای شروع کنید تا هر چه سریع تر اثر کنند.برای شروع اگر بودجه کافی ندارید بهتر است از وبلاگ های قدیمی و اتوریتی دار برای لینک دهی به صفحه رپرتاژ استفاده کنید.قیمت این بک لینک ها زیاد نیستند و معمولا می توانید با 50 الی 100 هزار تومان این مرحله را رد کنید.
در مرحله سوم لینک سازی (تایر 3 ) باید از بک لینک های انبوه ویکی یا وب 2 کمک بگیرید.دقت داشته باشید که وب 2 انواع مختلفی دارد و بعضی از آنها تا دونه ای 10 دلار هم می رسند که منظور ما آنها نیستند.در آخر هم باید منتظر بمانید تا رپرتاژ اثر خود را بزارد.
 


محتوای مرتبط


ثبت نظر


دیدگاه شما

در حال حاضر دیدگاهی برای این محتوا ثبت نشده است