تمام دستیارهای دیجیتال که باید بشناسید و درک کنید

سی یو وب 1397.03.06 2640 0 0

دستیارهای دیجیتال نسبت به گذشته بسیار فراگیر شده اند.تقریبا نیمی از مردم امریکا از آنها استفاده می کنند.یک نشانه گسترش تکنولوژی با ارزش رو به رشد و یک روش ماندگار برای تعامل و تجارت با مشتری .

اما واقعا دستیار دیجیتال چیست؟

دستیار دیجیتال به دستورات کلامی ، برای کمک به مالک ، پاسخ می دهد، تا کارها را راحتتر انجام دهد و در کل برای راحتتر کردن زندگی است.همه ما از siri (یا مشابه آن) برای برقراری تماس یا مشاهده پیش بینی آب و هوا استفاده کرده ایم.

با این وجود ویژگی های تعریف شده برای دستیار دیجیتال در حال ظهور است.اکنون آنها دقیقتر از همیشه هستند و امکانات بیشتری ارائه می دهند.

بیشتر از هر چیز ، دستیاران دیجیتال چیزی هستند که بازاریابان باید توجه به آن را شروع کنند.

 

 

 

دستیار دیجیتال چه تاثیری بر جستجو صدا دارد؟

برندهای برتر می دانند چطور وعده های شرکت خود را با ابزارهای فعال صدا تحویل دهند و سرمایه گذاری در این راستا ادامه دارد.

این به این معناست که مصرف کنندگان بیشتر از دستیارهای دیجیتال برای ارتباط با برندها استفاده میکنند، که بر میانگین اطلاعات درخواست خریداران و یادگیری آنلاین تاثیر گذار است.

بازاریابان باید استراتژی خود را بر مبنای صدا گسترش دهند.برای اکثریت این به معنای تلاش بر روی : 

زبان طبیعی SEO: در حال حاضر سرمایه گذاری سئو بر روی این موضوع است که کاربران هنگام جستجو کلامی ، چه عبارتی می گویند.برای مثال : عبارت سوال در هنگام ارتباط با دستیار دیجیتال ، چون به سادگی مشخص می کند ، افراد واقعی چه اطلاعاتی را جستجو می کنند.

بیشتر احتمال دارد کسی از siri بپرسد" نزدیک ترین کارواش کجاست ؟"  و یا بپرسد "نزدیکترین کارواش به من ".برندها می توانند به وسیله مهندسی معکوس محتوا و برنامه سئو درباره نحوه پرسش و پاسخ کاربران که در جستجوی آنلاین بدنبال چه هستند ، جستجوی کلامی بیشتری کسب کنند.

کلمات کلیدی طولانی : برندها همچنین کلمات کلیدی طولانی را باید جز اهداف خود قرار دهند.در راستای تغییر جستجو از متن به کلام ، طول عبارت مورد جستجو افزایش یافته است.برای مثال ممکن است خریدار اطلاعات مربوط به قیمت ، مکان ، زمان وغیره را هنگام تایپ در جستجو بخاطر زحمت تایپ حذف کند . برندهایی که تمایل به تحقیق در مورد کلمات کلیدی طولانی هستند ، میتوانند در این پرس و جو ها شرکت داشته باشند و از طریق ارائه خدمات خاص و رهبری فکری کسب و کار جدید داشته باشند.

دستیارهای دیجیتال ابزاری برای تجارت

همیشه گسترش راه حل های جدید ، با استراتژی هایی که قبلا کارکرده ،بخصوص هنگامی که مالی هستند و یا بازار به سرعت به آن سمت می رود ، وسوسه کننده است.

با این وجود دستیارهای دیجیتال را باید مشابه شبکه های اجتماعی در نظر بگیرید.آنها قوانین مشابهی دارند و مشابه هم رفتار می کنند.اما همانطور که شما نمیتوانید یک کمپین یکسان روی فیس بوک و توئیتر پیاده سازی کنید ، دستیارهای دیجیتال هم استراتژی خاص خود را دارند و پلن تعامل با آنها متفاوت است.

این به این معناست که نیاز به تحقیق تجربه کاربری و اندازه گیری میزان موفقیت بصورت جداگانه دارد.

معروف ترین دستیارهای دیجیتال :

همانطور که بازاریابان روی دنیای جستجوی کلامی وقت می گذارند ، لازم است تفاوت هر دستیار دیجیتال با دیگری را بفهمند.

بصورت مفهومی هر کدام از این دستیارهای دیجیتال هویت خود را دارند و با یک شخصیت خاص برندسازی شده اند و بر اساس برندی که آنها را ایجاد کرده عمل می کنند.

چهار دستیار دیجیتال معروف :

siri : محصول اپل

siri اولین بار به عنوان یک دستیار جیبی با استفاده آسان و دسترسی برای همه معرفی شد .(البته همه کسانی که آیفون داشتند) . مانند یک دستیار واقعی زندگی ، siri ، بطور مداوم راجع به کاربران فردی یاد می گیرد.

او تلاش می کند که اطلاعات شخصی را به گونه ای ترکیب کند که زندگی را در طول زمان ساده تر کند.

نکات بهینه سازی برای siri:

برای موفقیت با siri شروع استراتژی شما باید پاسخ به سوالات در مورد صنایع و محصولات باشد.

شما می توانید میزان موفقیت خود را اندازه بگیرید. چقدر کاربرها توانسته اند در اولین تلاش پاسخ سوالات خود را بیایند، یا چه تعداد از کاربران به وب سایت کسب و کار مراجعه کرده اند.

Google Assistant : محصول گوگل

ما از موتور جستجو گوگل برای دریافت پاسخ سریع بدون هیچ تلاش مضاعفی استفاده می کنیم.دستیار گوگل برای دسترسی بیشتر به دنیای اطلاعات طراحی شده است.در ساخت Google Assistant ، گوگل راه را برای جستجوی شخصی هموار کرده است.

نکات بهینه سازی برای Google Assistant :

برای موفقیت در Google Assistant شما باید تیزبینانه تغییر الگوریتمهای گوگل را دنبال کنید.

شما همچنین باید مجموعه کاملی از خدمات سئو گوگل برای ارزیابی کلمات کلیدی و جستجو های منحصر بفرد ، داشته باشید تا از رقبای خود پیشی بگیرید.

Alexa : محصول آمازون

Alexa کاملا بازتاب ماموریت آمازون است .تجارت تا حد ممکن آسان ، لذت بخش و دردسترس.

آمازون استراتژی مشتری محور خود را با Alexa  به کمک  آوردن خرید راحت و مستقیم کالا به اتاق نشیمن یک گام به جلو برد.

الکسا اثبات شخصیتی است که آمازون متعهد شده به طور مداوم توانایی های تکنولوژی خود را برای بهبود تجارب مشتری نوآوری کند.این ماموریتی است که باعث شده امروز ، الکسا معروفترین دستیار دیجیتال باشد.Amazon’s Echo هم خیلی زود به عنوان دستیار مجازی در فروشگاه ها جایگاه خود را پیدا کرد.

نکات بهینه سازی alexa:

برای موفقیت در الکسا شما باید تلاش کنید جستجوی کلامی خود را درمورد اطلاعات مالی یا کلمات تجاری خاص بهبود ببخشید.

الکسا به مجموعه کاملی از قابلیت های تجارت آمازون متصل می شود و کاربران بخاطر تعامل با Alexa که خرید را برای آنها آسان تر می کند ،قدردانی می کنند .

cortana : محصول ماکروسافت

cortana ماکروسافت طراحی مشابه با siri دارد.اما بیشتر مناسب دنیای تجارت است.

Cortana به شرکت هایی که این امکانات را درک کنند و آنها را با سایر راه حل های مایکروسافت که برای پشتیبانی از رشد کسب و کار طراحی شده است، متصل کند ،  کمک می کند .

جای تعجب نیست که استفاده کنندگان از تلفن همراه ، Cortana  را دقیقترین دستیار دیجیتال با توجه به تجارت محور بودن آن ، می دانند.

نکاتی در مورد بهینه سازی Cortana :

برای موفقیت در Cortana  باید استراتژی مشابه با Google Assistant اما بر اساس Bing داشته باشید.یعنی بر الگوریتم های bing متمرکز باشید.

نتیجه

با توجه به اینکه پیش بینی می شود دستیارهای دیجیتال تا سال 2021 به بیش از 7.5 میلیارد دستگاه فعال برسد،راهنمایی هایی مانند این به شرکت ها برای گسترش راهبردهای صوتی منحصر به فرد وبرجسته شدن کمک خواهد کرد .


محتوای مرتبط


ثبت نظر


دیدگاه شما

در حال حاضر دیدگاهی برای این محتوا ثبت نشده است