چرا ساخت برند مورد اعتماد باعث بهبود سئو می شود؟

سی یو وب 1402.03.27 2276 0 0

در برخی کمپین های SEO ، یک نظریه ای وجود دارد که تا زمانیکه یک شرکت روی کلمات کلیدی خاصی بالاست ، نیازی به نگرانی در مورد برند (نام تجاری) نیست.

گاهی اوقات این می تواند درست باشد.

شواهد بیشماری وجود دارد که وقتی تنها چند رتبه بالاتر از رقبا خود قرار میگیرید ، فروش شما هزاران برابر بیشتر می شود.

با این وجود ، من تجربه کردم که رتبه بندی تمام ماجرا نیست.

اگر رتبه من پایین تر از رقبای من باشد ، اما جستجوگران ، برند من را بشناسند و یک نظر خنثی یا مثبت راجع به آن داشته باشند ، تقریبا در تمام موارد روی برند من کلیک خواهد شد.

 

 

شرکتهایی که روی برندسازی خود کار می کنند، در نتایج جستجو بهتر دیده می شوند.

در طی سالها کار روی شرکتهای بزرگ و کوچک می توانم به شما بگویم ، شرکتهایی که برند تجاری داشتند ، در هر زمان ، کلیک بیشتری دریافت کرده اند.

من با شرکتهای HVAC مختلفی کار کرده ام. شرکتهایی که تبلیغات رادیویی فراوانی داشتند اما دیده شدن آنها در دنیای دیجیتال کمرنگ بود.

وقتی آنها پیش من آمدند و ما مشکلات را برطرف کردیم ، ترافیک (و به طبع آن فروش) از طریق کانال دیجیتال ازخارج از تصور بود.بیشترین ورود کاربران از طریق ترافیک ارگانیک بود.

ترافیک ارگانیک شرکتهایی که روی برندینگ خود کار کرده بودند بیشتر از شرکتهایی بود که این کار را نکرده بودند.این در حالی بود که شرکتهایی که روی برندینگ خود کار نکرده بودند از طریق تبلیغات جایگاه بهتری در نتایج جستجو داشتند.

من همچنین با دو شرکت HVAC  کار کردم که تمام سرمایه خود را برای تبلیغات دیجیتال صرف میکردند.بودجه ای که آنها صرف کرده بودند خیلی بیشتر از تبلیغات رادیویی بود . 

نتیجه این را به ما میگفت. آنهایی که روی تبلیغات رادیویی و دیجیتال کار کرده بودند فروش بیشتری را نسبت به افرادی که فقط تبلیغات دیجیتال داشتند ، کسب کرده بودند.

برندینگ یا برندسازی چیست ؟
 

خیلی از بازاریابان هنگامی که به برندینگ می اندیشند ، تصویر بزرگی را فراموش می کنند و تصور می کنند بخشهایی از پروسه برندیگ ، خود برندینگ است.

به عنوان مثال، استانداردهای برند و دستورالعمل ها برای ایجاد یک ظاهر بصری یکپارچه ضروری است. اما این فقط یک بخش از برندینگ است.

شناخت و آگاهی نسبت به شرکت شما قطعا یکی از پروسه های مهم برندینگ است اما برندینگ نیست.

دریافت نظرهای با کیفیت و توصیفات بخشی از برندینگ است ، اما برندینگ نیست.

خدمات مشتریان برای ایجاد اعتماد و برجسته سازی نام تجاری مهم است ، اما برندسازی نیست.

پس برندسازی یا برندینگ چیست؟

تعریف من از برندسازی :  برندینگ هنر ایجاد تصویری از شرکت است که باعث میشود مصرف کننده کالا یا خدمات شما را انتخاب کند.

چرا متخصصان سئو باید به برندینگ اهمیت بدهند؟

قبلا راجع به تجارت چندگانه و تاثیر ایجاد نام بر روی نتایج جستجو ارگانیک توضیح دادم.در آن مثال رادیو رسانه ای بود که این کار را انجام میداد.رادیو در این مثال تاثیر خوبی داشت و همیشه اینطور نیست.

به عنوان متخصصین سئو ما باید تشخیص نام و نام تجاری سازگاری که به ما کمک میکند تا در نتایج جستجو دیده شویم را بشناسیم.

اغلب اوقات وقتی مشتری با یک بودجه محدود به ما مراجعه می کند ، سئو بهترین روش شناساندن نام تجاری است.مخصوصا برای افرادی که دارای محصولات یا خدماتی هستند که توسط مشتری جستجو می شود.

ما به عنوان متخصص سئو چطور آگاهی نسبت به یک برند را افزایش دهیم؟

اگر شما بهینه سازی را بر اساس آنچه کاربر جستجو میکند انجام ندهید ، باخته اید.

اگر برند شما پاسخ گوی تمام سوالات مشتری باشد ، شما یک برند قابل اعتماد ساخته اید.

اگر یک مشتری بالقوه به دنبال راه حلی باشد که برند شما پاسخگو آن باشد ، در زمان تصمیم ، نام برند می تواند باعث انتخاب آنچه در رتبه 5 است نسبت به رتبه 1 شود.

نتیجه

من از تمام  متخصصین سئو می خواهم به برندینگ توجه کنند.مطمئن شوید که از نام تجاری پشتبانی می کنید و اهداف آن را درک کنید.

در نهایت نام تجاری قابل اعتماد باعث می شود تاثیر آن را در نتایج جستجو بصورت قابل ملاحظه ای ببینید.

 

نویسنده: Tony Wright


محتوای مرتبط


ثبت نظر


دیدگاه شما

در حال حاضر دیدگاهی برای این محتوا ثبت نشده است