سرمایه گذاری برای وب سایت سفارشی

سی یو وب 1402.08.24 3118 0 0

بازار طراحی سایت در کرج همیشه با داشتن گزینه هایی برای مشتریان خود،حرفی تازه ای برای گفتن دارد. چه ما با دیگر طراحان سایت سفارشی با استعداد رقابت کنیم و چه با سرویس های ( DIY (do it yourself که قول هایی فراتر از واقعیت می دهند ( رقابتشان بر اساس هزینه ماهیانه کمتر است ) . مسلماَ مسائل فراتری وجود دارد که کمک می کند ، تا مشتریان ما آنچه را که قرار است به آنها ارائه دهیم را بهتر درک کنند.دراینجا ما به چندین نکته اشاره خواهیم کرد.
 

شرح تفاوت ها :

اگر ما یک توسعه و طراحی سایت سفارشی انجام دهیم ، رقابت بر سر پایه قیمت سایت بسیارسخت می شود. 

با وجود سرویس های رایجی مانند Wix یا Squarespace که روشی آسان و ارزان را ارائه می دهند تا صاحبان مشاغل بتوانند بوسیله آنها وب سایت خود را ، خودشان  بسازند. طراحان سایت بخاطر قیمت اصلی ، فرصت ها را از دست می دهند.  این مسئله بسیار برای کسانی که می گویند وقتی می توانم یک قالب سایت آماده ووردپرس را با 50$ بخرم ، چرا این کار را نکنم و به سراغ طراحان سایت با هزینه های بالا برم ، صدق می کند .

تفاوت های مهمی که بین یک قالب سایت آماده و سایتی که توسط یک طراح ماهر طراحی شده وجود دارد ، که البته برای اشخاص ناوارد و غیرفنی در زمینه طراحی سایت سفارشی قابل تشخیص نیست و می بایست به آنها این تفاوت ها را آموزش دهیم .

ماندن در رقابت با استفاده از سئو :‌

بهینه سازی موتورهای جستجو (seo) یک عامل بزرگ برای موفقیت در عصر دیجیتال است. اگر وب سایت شما به طور ارگانیک اولین نتیجه ای باشد که هنگام جستجوی مشتری در گوگل نمایش داده میشود، احتمال اینکه کسب و کار شما را نسبت به دیگران انتخاب کند بسیار بیشتر است. در واقع، بالاترین نتیجه در هر صفحه جستجو بیش از 30٪ از کل کلیک ها را دریافت می کند . این تقریباً 1 از هر 3 مشتری است که از وب سایت شما بازدید می کنند.
ما طراحی سایت سفارشی  را  با در نظر گرفتن عملکرد و سئو سایت انجام می دهیم. ما اطمینان می دهیم که وب سایت شما به سرعت بارگیری می شود و با تمام الزامات بین المللی برای وب سایت ها مطابقت دارد .
در حالی که سرویس های DIY دارای برخی از ویژگی های SEO هستند، اما آنها یکپارچه نیستند و نمی توانند همه کارها را برای شما انجام دهند. آنها به‌عنوان راه‌حلی یکسان برای همه سایت ها ساخته شده‌اند، نه راه‌حلی برای نیازهای خاص شما.
ما می‌توانیم به شما کمک کنیم و خدمات کامل تولید محتوا برای وبسایت شما نیز ارائه دهیم که از دانش تبلیغاتی ما به همراه دانش ما در زمینه بهینه‌سازی موتورهای جستجو (SEO) بهره‌مند شوید. ما اطمینان ‌حاصل می کنیم که تمام کلمات کلیدی مناسب در وبسایت شما قرار گرفته و همه چیز با استانداردهای بالای SEO منطبق باشد، و در نهایت، محتوای ما برای انسان‌ها نوشته می‌شود، نه ربات‌ها.
سرویس های DIY لزوماً وب سایت های بد نمی سازند، اما وب سایت های عالی نیز ایجاد نمی کنند. آنها وب سایت هایی ایجاد می کنند که به اندازه کافی خوب هستند .
اگر شما یک کسب و کار محلی در یک صنعت پر رقابت هستید، در صورتی که رقبای شما از بهترین روش استفاده می کنند، اگر گزینه ای کمتر از همتراز با آن ها را انتخاب کنید، خود را در یک نقطه ضعف قرار می دهید. مزایای SEO در یک طراحی سایت سفارشی اغلب به تنهایی برای توجیه سرمایه گذاری روی آن کافی است. 

طراحی، ساخت و تست سایت

در حالی که سرویس های Squarespaces و Wix ممکن است به شما اجازه ثبت نام و راه اندازی یک وب سایت در همان روز را بدهند، اما آنها پشتیبانی زیادی از شما برای رسیدن از نقطه A به نقطه B ارائه نمی دهند. همچنین هیچ تضمینی وجود ندارد که وب سایت شما با آنچه در نظر داشته اید مطابقت داشته باشد. 
فرآیند ما در طراحی سایت سفارشی  به گونه‌ای است که مشخص کنیم «نقطه B» شما چیست و چگونه می‌خواهیم شما را به آنجا برسانیم. پس از اینکه پروژه را تعریف کردیم و تایید طراحی را گرفتیم، شروع به ساخت وب سایت شما میکنیم.
سایت های طراحی شده با لاراول کاملا قابل تنظیم، تغییر، سازگار با انواع قالب ها و بروزرسانی ها در آینده هستند. اگر می خواهید سایت خود را راه اندازی کنید و تصمیم دارید که بعداً عملکردهای پیشرفته تری به آن اضافه کنید، جای نگرانی نیست ، ما می توانیم این کار را انجام دهیم.  پس از اتمام ساخت سایت شما، فرآیند تست آغاز می شود. زمانی که تمامی تست های فنی و کاربری تکمیل و تایید شد، ما آماده هستیم تا سایت شما را بر روی بستر وب منتشر کنیم. 
 

عملکرد محدود در مقابل عملکرد سفارشی

سرویس های DIY ممکن است ، قابلیت ویژه ای که صاحب یک شغل در پی آن است را ارائه دهد یا ندهد.سایت Wix  برای افزودن بیشتر ویژگی هایی که کاربران از سایت انتظار داشته اند ، بسیار خوب بوده است .

اما با وجود همه اینها ، در ارائه هرنوع قابلیتی ناتوانند و چنانچه شما به آنها رجوع کرده ولی آن چیزی را که مدنظر داشته اید ، برای ارائه نداشته باشند ، با بدشانسی روبرو هستید.

ولی این مشکلات در طراحی سایت سفارشی مطرح نیست و چنانچه شما بخواهید پلاگینی به سایت خود اضافه کنید یا تغییراتی درسایت ایجاد کنید ، طراح سایت شما به راحتی خواسته شما را کد نویسی کرده و به سایت شما اضافه می کند و بدین صورت یک بخش سفارشی را در سایت اختصاصی خود قرار می دهید. درست است که شما برای سایت سفارشی هزینه بیشتری پرداخت می کنید ولی در عوض دقیقا همان چیزی را تحویل می گیرید که می خواهید.

طراحی آماده در مقابل طراحی ویژه

افراد حرفه ای در وب می بایست همیشه اهمیت ویژه ای برای طراحی قائل باشند . چون نمای سایت ،اصلی ترین بخشی است که با مشتریان سروکار دارند  و در اصل سایت سفارشی برای این منظور ایجاد می شود تا ازطریق آن بتوانید پیامی را که   می خواهید، در مورد کسب و کارتان به مشتریان برسانید. نه اینکه فقط  لوگو شرکت خود را درقالب سایت آماده قراردهید و بگوئید که ما نیز سایت داریم.

این نکته را متذکر می شویم که برای بسیاری از مردم ، داشتن سایتی محنصربه فرد،  که با مشخصات آن کسب وکار کاملاَ مطابقت داشته باشد، اهمیت فراوانی دارد.

البته ، افرادی هم هستند که حاضرند منحصر به فرد بودن را فدای هزینه کمتر کنند. دراین مورد دیگر نیازی به استدلال های ارزشمند برای طراحی سایت سفارشی نیست.

محدود بودن درمقابل آزادی عمل

وقتی سرویسی از DIY خریداری می کنید ، به آنها وابسته می شویم و به گونه ای  می توان گفت که گیر می افتیم. آنها قصد ندارند به ما اجازه دهند که وب سایت خود را با خودمان ببریم ، زیرا همه چیز (به احتمال زیاد ) مختص به خودشان است . سیستم های محدود قالب های آماده مانند این سرویسها ، شاید مزایایی داشته باشند ولی باید در نظر داشته باشیم که مانند خیابان یکطرفه هستند. 

سایت سفارشی با داشتن open source CMS ، ما را محدود نخواهند کرد و آزاد هستیم که هاست (host)  آن را در هر مکانی که بخواهیم ، قرار دهیم و همچنین درصورت تمایل آن را به پلت فرم های مختلف تغییر دهیم . به احتمال زیاد افرادی هستند که ابزاری را جهت گذاشتن محتواهای جدید طراحی کنند و برای بروزرسانی محتوا به ما کمک کنند .

موارد مربوط به تجربه

یک وب سایت بسیار فراتر از ، چند صفحه پراز محتوا بر روی یک سرور است. هر وب سایت نیازمند یک استراتژی  می باشد تا عواملی از قبیل اینکه سایت چگونه به نظر می رسد ، عملکردها و اهدافی که پشت محتوای سایت هستند ، را در خود جای دهد . بدون استراتژی سایت ناهماهنگ و بی هدف است.

بخصوص  برای کسب و کارهای کوچک ، داشتن استراتژی ، اهمیت فراوانی دارد ، زیرا ممکن است تیمی متشکل از کارشناسان داخلی برای ایجاد یک استراتژی خوب نداشته باشد و از اینرو کمک گرفتن از یک طراح سایت مجرب ، سرمایه بزرگی برایش تلقی می شود.

استخدام طراحی که می داند مشتریان چگونه با یک سایت برخورد می کنند ، ارزش بسیاری دارد . چون یک طراح تسلط خوبی بر جزئیات دارد. این نکته مهم است ، وب سایت شرکت آنقدر با اهمیت می باشد تا به فردی کمتر از یک متخصص ، در زمینه طراحی اعتماد نداشته باشیم .

یک ارتباط موفق

طراح سایت ، شخصی است که فراتر از بخش فنی می باشد، وی باید از طریق سایت ، رابطه طولانی مدت با مشتریان را ایجاد کند .

وظیفه یک طراح ارائه تخصص ، پشتیبانی و مشاوره است واینها مواردی هستند که براحتی نمی توانند تکرار یا جایگزین شوند. بنابراین ، این یک امتیاز مهمی است که نکته کلیدی فروش را ، دربر دارد. و این مسئله که همواره بتوانیم با طراح سایت خود درتماس باشیم ، مزیت بزرگی است. البته این اطمینان را می بایست پیدا کنیم که نماینده پشتیبانی سایت ، انتظارات ما را برآورده می سازد (یعنی شخصی نباشد که حالا شاید بتواند یا شاید نتواند درخواست ما را اجرا کند و یا برای حل یک مشکل کوچک و یا افزودن قابلیت جدید ، مدت زمان طولانی ما را در انتظار بگذارد).

علاوه براین ، گسترش ارتباطات شخصی ما با یک مشتری ، بدین معناست که ما در موفقیت خود سرمایه گذاری کرده ایم. و مشتری فردی است ، که به ما بعنوان یک شرکت تکیه می کند تا بهترین تلاشهایمان را به وی ارائه دهیم و شخصی که معتمد باشد ، وجودش همانند طلا با ارزش است . چون  صاحب کسب و کار دیگر نگرانی نخواهد داشت.

سرمایه گذاری در توسعه

توجه داشته باشیم  ساخت سایت سفارشی ،هنگامی که با یک مشتری صحبت می کنیم ، سرمایه گذاری برای بلند مدت است  و همگام با رشد و تکامل کسب وکار ، همه موارد نیز توسعه می یابد. حال با علم براین  که بودجه محدود داریم ، ولی لازم به ذکر است که درمقابل چیزی که دریافت کرده ایم ، هزینه پرداخت می کنیم. امروزه ، برخی از سازندگان سایت ، محصول آبرومندی را با قیمت ارزان ارائه می دهند و در بازار طراحی سایت سفارشی مشارکت دارند. اما درکل ، این گونه شرکت های سازنده سایت برای کسانی مطلوب است، که دارای بودجه اندکی هستند یا خدماتی مانند سرویسهای DIY را ارائه می دهند.

این موضوع نیز مطرح می باشد که اکثر کسب و کارها فرصت قراردادن محتوا و مطالب جدید در سایتشان را ندارند. همچنین ضروریتی ندارد که آنها برای ارائه محصولات و خدمات کسب و کارشان ، در طراحی سایت تخصص داشته باشند. یا براساس ابزارهایی که برای ایجاد محتوایشان مورد استفاده قرار میدهند ، برایشان ناکارآمد بوده و ناامید شده اند. تمامی این مسائل  سبب می شود تا تمامی این صاحبان کسب وکار ، تصمیم به استخدام یک طراح سایت  حرفه ای بگیرند.

نکته اینجاست که بازرگانان موظف هستند تمام کارهای محتوای کسب و کارشان را خودشان انجام دهند ، بخاطر اینکه ممکن است از مکان اصلی کسب و کار خود برای مدت طولانی دور باشند و برای پیشبرد کسب و کار قدرتمند خود مجبورند که از قالب های محدود آماده استفاده کنند . این امر سبب  توقف رشد سایت شده و مانع از صرفه جویی های اولیه شود.

خط پایانی

سطحی از خدمات و تخصص را که شرکتهای طراحی و پشتیبانی سایت ارائه می دهند، به هیچ وجه به راحتی قابل قیاس نیستند.

اشخاصی که به یک وب سایت نیاز دارند ، مسلماَ پیامهای متعددی در مورد راهی را که باید انتخاب کنند ، دریافت کرده اند.

شاید برخی از سازندگان قالب های آماده نسبتاَ بنام بوده و تبلیغات گسترده ای دارند،  اما تکیه داشتن بر کیفیت و فنون ارتباطات قطعاَ نتایج بهتری را در پی خواهد داشت.

گروه طراحی سایت سی یو وب ، متناسب با بودجه و نیاز شما، سایت دلخواهتان را برای شما طراحی می کند و به صورت رایگان خدمات پشتیبانی سایت یک ساله را ارائه می دهد.


محتوای مرتبط


ثبت نظر


دیدگاه شما

در حال حاضر دیدگاهی برای این محتوا ثبت نشده است