شبکه های اجتماعی و رتبه در نتایج جستجو

سی یو وب 1397.07.06 2062 0 0

استفاده از لینک ها به عنوان یک عامل رتبه بندی خارج از صفحه "off-page-seo"، یک جهش بزرگ برای موتورهای جستجو بود.اما در طول زمان ، به دلایل مختلف ، لینک ها ارزش خود را از دست دادند. بعضی از سایتها در لینک دادن خساست می کردند و برخی برای جلوگیری از اسپم شدن لینک نمی داند، لینک ها خرید و فروش شدند و به این ترتیب از ارزش و اعتبار آنها کاسته شد.

شبکه های اجتماعی وارد شدند.اگر لینک دادن راهی برای رای دادن به نفع سایتها بود ، به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی روشی برای ادامه این رای دادن است.سیگنال های شبکه های اجتماعی به عنوان عوامل بالقوه رتبه بندی ظاهر شدند تا موتورهای جستجو رفتار و نفوذ ما در تعاملات اجتماعی را تعیین کنند.

اگرچه گوگل بارها اعلام کرده که از فعالیت در شبکه های اجتماعی بزرگ مثل فیسبوک و توئیتر "Facebook and Twitter" به عنوان عامل رتبه بندی صفحات استفاده نمی کند ، اما بسیاری از متخصصین سئو از جمله ما ، بر این عقیده ایم که شبکه های اجتماعی یک عامل غیر مستقیم مهم در رتبه بندی صفحات هستند.

محتوایی که در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته می شود ، می تواند لینک و تعامل به دست آورد که از عوامل مهم رتبه بندی هستند. در نتیجه توجه به شبکه های اجتماعی برای کسب موفقیت در سئو اهمیت دارد.

شهرت شبکه اجتماعی Sr: Social reputation

همانطور که موتورهای جستجو تمام لینک ها را یکسان نمیبینند ، تمام حساب های اجتماعی نیز از نظر آنها یکسان نیستند.این امر منطقی است زیرا هر کسی می تواند یک حساب کاربری جدید در یک شبکه اجتماعی ایجاد کند. پس چطور باید از ایجاد 100 حساب مختلف برای ساختن شهرت جعلی جلوگیری کرد؟ در حالت ایده آل شما می خواهید ، در شبکه های اجتماعی از شهرت خوبی برخوردار باشید. حضور اجتماعی که به خوبی مورد توجه قرار بگیرد مهم است.

بنابراین روی شبکه های اجتماعی مرتبط ، با روشی واقعی و معتبر مشارکت کنید ،همانطور که در وب سایت خود عمل می کنید و یا بصورت آفلاین با مشتری خود برخورد می کنید.

به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی Ss: Social shares

درست مانند لینک ها کسب به اشتراک گذاری های معتبر ایده آل است.اما به اشتراک گذاری گسترده در شبکه های اجتماعی همچنان مفید است.اتفاقات خوب زمانی می افتد که مردم بیشتری سایت یا برند شما را ببینند.

بازهم ، مشارکت در سایت های اشتراک گذاری اجتماعی بسیار مهم است.اگر برند شما یک صفحه توئیتر ، یک صفحه تجاری فیس بوک و یا یک حساب +google  ندارد، شما شبکه ای که بتواند به گسترش (اشتراک گذاری) محتوای شما و شناخت برند و سایت شما کمک کند ، ندارید.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید مقالات زیر را بخوانید :

بازاریابی شبکه های اجتماعی

دیجیتال مارکتینگ

تولید محتوا برای شبکه های اجتماعی

جذب فالوور در توییتر

کدام شبکه اجتماعی مناسب کسب و کار شماست

نکاتی در مورد ایمیل مارکتینگ

 

راهنمای بخش هفتم (گروه قبلی ) : شخصی سازی و رتبه در موتور جستجو

راهنمای بخش نهم (گروه بعدی) : تخلف ها و پنالتی موتور جستجو

جهت مطالعه راهنمای سایر بخش های جدول تناوبی عوامل موفقیت در سئو   کلیک نمایید.


محتوای مرتبط


ثبت نظر


دیدگاه شما

در حال حاضر دیدگاهی برای این محتوا ثبت نشده است