طراحی سایت جامع گردشگری و توریستی

سی یو وب 1397.07.28 4200 0 0
از دیر باز گردشگری و سفر از تفریحات مورد علاقه مردم بوده   و هست. با پیشرفت تکنولوژی و امکان بررسی مقاصد گردشگری و قیمت تورها و هتل ها پیش از سفر ، علاقه مندان در اینترنت به دنبال دریافت اطلاعات جامع برای تصمیم گیری و انتخاب مقصد سفر خود هستند.

هدف سایتهای گردشگری معرفی مکان های تفریحی ، تاریخی و طبیعت بکر برای گردشگران است. در این سایتها همچنین به معرفی هتل ها ، امکانات و هزینه اقامت در آنها (و لینک به سایت هتل ) نیز پرداخته می شود.اطلاعات ارائه شده باید جامع ، کامل و شفاف باشد تا کاربر بتواند به راحتی تصمیم بگیرد. مثلا هتل چقدر با مرکز شهر فاصله دارد یا دارای wifi رایگان هست یا نه ؛ در طراحی این سایتها UI/UX (واسط کاربری و تجربه کاربری) باید بخوبی پیاده سازی شود تا کاربر براحتی و با دسته بندی مشخص بتواند آنچه به دنبالش هست، بیابد.

بسیاری از کاربران علاقه مندند پیش از سفر به مقصد ، اطلاعاتی راجع به آداب و رسوم ،صنایع دستی ، مکان های تاریخی و تفریحی ، رستوران های خوب و غذاهای سنتی و حتی موسیقی محلی آنجا داشته باشند تا بتوانند برنامه ریزی مناسبی برای مدت زمان حضور در آنجا داشته باشند. قرار دادن این اطلاعات راجع به مقاصد گردشگری کاربران زیادی را جذب وب سایت جامع گردشگری شما خواهد کرد.از دیگر جاذبه های سایتهای گردشگری ، تصاویر با کیفیت و زیبا از مقاصد گردشگری است. بنابراین گالری تصاویر در این سایتها از اهمیت بالایی برخوردارند. بخش پربازدید دیگر در سایت گردشگری ، تالار گفتمان یا بخش نظر دهی است. کاربران دوست دارند از تجربه افراد دیگراستفاده کنند تا بهتر تصمیم بگیرند.

پیشنهاد بهترین مقاصد یا هتل ها، ارائه راهنمای سفر و جزئیات مفید می تواند به مخاطبین در تصمیم گیری بهتر کمک کند. رعایت این نکات باعث افزایش بازگشت کاربر به سایت شما و درنتیجه افزایش اعتبار سایت می شود. گزارش اخبار مربوط به صنعت گردشگری، قیمت ارز ( یا اخبار مربوط به ارز مسافرتی ، که این روزها پرطرفدار است ) و رویدادهای گردشگری (مثل جشنواره گلابگیری ، جشنواره شیره پزی انگور و ... )  هم برای بسیاری از کاربران جذاب است.

 

طراحی سایت گردشگری و توریستی

برای داشتن یک وب سایت گردشگری حتما لازم نیست یک آژانس مسافرتی داشته باشید . برخی آژانس های مسافرتی سایت ندارند و شما می توانید با قراردادن امکان فروش آنلاین درسایت و یا تبلیغ آژانس های مسافرتی ، تورها و تورهای لحظه آخری با قیمت کمتر همکاری خود را با آنها را افزایش دهید و از این طریق درآمد کسب کنید .

این نکته را هم در نظر داشته باشید که، چنانچه می خواهید در سایت گردشگری خود فروش آنلاین داشته باشید ، باید نماد اعتماد الکترونیکی دریافت کنید .

طراحی سایت گردشگری :

در طراحی سایت گردشگری، استفاده از گالری تصاویر برای نمایش عکس ، فیلم و امکان ثبت نظر زیر بخش معرفی هتل و مکان های تفریحی جز بخش های پربازدید بوده و  باید در نظر گرفته شوند. جستجو پیشرفته در طراحی سایت توریستی و گردشگری به کاربران این امکان را می دهد تا راحتتر  بتوانند به مقاصد مختلف دسترسی داشته باشند . دسته بندی مشخص و تفکیک شده منو نیز باید در مرحله طراحی در نظر گرفته شود تا کاربر به راحتی بتواند مقصد خود را انتخاب نماید. رعایت نکات طراحی کاربر پسند و ایجاد تجربه کاربری خوب و رعایت اصول زیبا شناختی نیازمند تجربه و تخصص طراح سایت می باشد که با سپردن آن به تیم  حرفه ای سی یو وب (30uweb) برآورده خواهد شد.

نمونه هایی از سایت گردشگری :

سایت tourradar 

سفرنگاره فربد

سئو سایت گردشگری - 30uweb

سئو سایت گردشگری :

رقابت در سایتهای گردشگری بسیار بالاست ، با جستجوی یک مقصد هزاران صفحه بازگردانده می شوند .برای دیده شدن وافزایش فروش ، یک طراحی حرفه ای و کاربرپسند به تنهایی کافی نیست ، ابتدا باید سایت شما در نتایج جستجو دیده شود تا پس از آن برتری هایش نظر مخاطب را جلب نماید.بنابراین برای کسب برتری و رتبه در صفحه اول  لازم است سئو فنی و سئو محتوایی را در کنار هم داشته باشید. همانطور که در بالا اشاره کردیم ، سئو سایت گردشگری از مرحله طراحی سایت شروع می شود و بعد از آن با سئو محتوایی ادامه می یابد. داشتن استراتژی تولید محتوا درست به موفقیت شما کمک شایانی می کند.

در راستای دیجیتال مارکتینگ ، برندینگ و استراتژی تولید محتوای هدفمند می توانید مقالات زیر را بخوانید و در صورت نیاز از ما مشاوره رایگان دریافت کنید.

دیجیتال مارکتینگ

مدیریت شبکه های اجتماعی

 

دیگر خدمات وب شرکت سی یو وب :

  طراحی سایت واکنشگرا ( Responsive )

تولید محتوا یونیک و سئو شده

ایجاد و مدیریت شبکه های اجتماعی (برندیگ ، افرایش ترافیک سایت)

سئو و بهینه سازی سایت به منظور کسب رتبه در نتایج جستجو

ارائه خدمات پشتیبانی سایت


محتوای مرتبط


ثبت نظر


دیدگاه شما

در حال حاضر دیدگاهی برای این محتوا ثبت نشده است