معرفی اپلیکیشن جدید و کاربردی 2019

سی یو وب 1397.04.09 3665 0 0

استفاده از اپلیکیشن های موبایل هر روز در حال افزایش است و طراحی اپلیکیشن موبایل تبدیل به یک تجارت بزرگ شده است. در این میان برخی از اپلیکیشن های کاربردی یا جذاب از محبوبیت بیشتری برخوردار می شوند. در ادامه به معرفی چند نمونه از آنها می پردازیم.

این مقاله به روز رسانی شده و اپلیکیشن های جدید و کاربردی 2019 به آن اضافه شده است.

Camera+ 2
 

تا به امروز ، +Camera یکی از اپلیکیشن های مورد علاقه ما برای پردازش عکس ها روی گوشی موبایل بود. زیرا به نظر ما ، نزدیک ترین تجربه عکاسی با بهترین دوربین فیلم برداری را به ما می دهد.کل ماجراجویی با دانلود آخرین نسخه آن یعنی 2 +Camera بهتر شده است. 2 +Camera به عنوان بهترین و قوی ترین اپلیکیشن دوربین حال حاضر ساخته شده است. 2 +Camera تقریبا بعد از یک دهه کار روی عملکرد داخلی بازنویسی شده است که به شما اجازه دسترسی به کنترل دستی را می دهد ، ویرایش ، حالت عکس برداری جدید  وادغام کتابخانه عکسها (photo library) سریعتر وبسیاری ویژگی های کارآمدتر نسبت به نسخه قبلی که شما عاشق آن خواهید شد. در ios

 

Pear

اپلیکیشن Pear (گلابی) ، یک انجمن جدید (برای والدین ، بوسیله والدین) است.یکی از بزرگترین اپلیکیشن هاست که سوال میپرسد و به آن پاسخ می دهد.این یک اپلیکیشن تعاملی با استفاده آسان ، برای والدینی است که در حال بزرگ کردن فرزندان خود هستند.می توانید از محتوای منحصر به فرد تیم تخصصی استفاده کنید؛ دسترسی به مهمانان ویژه و والدین مشهور چیزی است که در اپلیکیشن Pear در دسترس است. حتی اگر خاله یا دایی هستید ، عضو این انجمن شوید ، Pear به شما کمک می کند تا به بهترین نحو نسخه کوچک خودتان را پرورش دهید.در  (اندروید)ios , andriod

 

Kindly

شما رژیم غذایی خود را به مجموعه ای جدید از وسایل آشپزی، گزینه های سالم و برخی از بهترین وعده های غذایی سریع و آسان ارتقاء داده اید.دیگه چه کاری می توانید انجام دهید تا وضعیت جسمی شما خوب باشد؟  همه چیز راجع به بدن خود را از اپلیکیشن kindly یاد بگیرید.یک دیتابیس جامع واپلیکیشن اسکنر لیبل که همه اطلاعات لازم راجع به چیزی که با گوشی خود روی برچسب آن کلیک کرده اید را به شما می دهد.با kindly شما براحتی با اسکن ، مطالعه و جستجو در دیتابیس راجع به بیش از 2000 ماده ، تولید کنندگان و مواد اولیه محصولاتی که استفاده می کنید ، مطلع می شوید.در اندروید (andriod)  و ios

 

Pinso 

در اصل ، Pinso  ، چیزی فراتر از "متن روی عکس" است. اپلیکیشن های دیگری هم هستند که امکان اضافه کردن خلاقانه متن یا ایده روی عکس را دارند اما تعداد کمی از آنها با Pinso  قابل مقایسه اند.Pinso  با کاربری آسان ، به شما اجازه می دهد تا به سرعت و به زیبایی عکس های خود را ده ها فونت پیشرفته ، تصاویر پس زمینه ، فیلترها و افکتهای بصری با طراحی چند لایه ، برای ایجاد عکسی بی نقص ، ادغام کنید و عکسی زیبا و مناسب برای wallpaper , پوستر و یا اینستاگرام خود ایجاد کنید. در ios

 

 

برای آشنایی با روال ساخت اپلیکیشن در سی یو وب (30uweb) کلیک کنید!

بازی ها از اپلیکیشن های پرطرفدار هستند که هر روزه بر تعداد مخاطبان آنها افزوده می شود. در ادامه  برنامه ای که قصد معرفی آن را داریم یک بازی رایگان در IOS هست.

Asphalt 9: Legends 

اگر اخیرا آسفالت را بازی کرده باشید، می دانید مدتی است که واقعیت را پشت سر گذاشته است. در عوض ماشین های بدون سرنشین هستند که مسابقه می دهند.

آنها تشنه نیترو هستند و برای بدست آوردن آن رانندگی می کنند و مرتب در هوا می چرخند درست مانند فرمانده رژه عصبانی که عصا خود را در هوا می چرخاند.

در آسفات 9 یک تغییر اساسی وجود دارد. سیستمی به نام TouchDrive  وجود دارد که دیگر نیازی نیست، رانندگی کنید. این خبر حتما پشت بازیکنان سنتی را میلرزاند! این پاسخ به افرادی است که می گویند بازی های موبایل درست و حسابی نیستند!

در حالیکه ماشین شما میراند، شما می توانید از آسمان خراش ها عبور کنید، نیترو بگیرید و شیرین کاری های دیوانه کننده انجام دهید. این نه تنها از لذت مسابقه نمی کاهد بلکه احساس لذت ناب را به شما منتقل می کند.

گفته می شود که شما *میتوانید* آن را به حالت استاندارد برگردانید. در هر صورت آسفالت 9 اپلیکیشینی پرهیجان است، چه در میان سایر رانندگان خشن برانید و چه در حالت فرار از فاز فعلی باشید.

 

اپلیکیشن بازی آسفالت 9

برنامه بعدی که قصد معرفی آن را دارم یک دستیار صوتی فوق العاده قوی و هوشمند است. پیشنهاد می کنم حتما ویدئو معرفی ویژگی های آن را در یوتیوب ببینید.

Google Assistant / Google Feed / Google Search

شما می توانید این اپلیکیشن قدرتمند را به رایگان دانلود نمایید. دستیار گوگل روی اکثر دستگاه های اندروید کار می کند.

کافیست برنامه را نصب و فعال کنید. سپس هر چه را بپرسید، انجام خواهد داد. دستیار گوگل انواع دستورات را پشتیبانی می کند. میتوانید چراغ ها را کنترل کنید، حتی می تواند مشکلات ساده ریاضی را حل کند!

محصولات مختلفی مثل گوگل، Bose QC ، هدفون بلوتوث ، Home and Chromecast حتی عملکرد بهتری دارند.

برای افرادی که می خواهند عملکرد دسترسی را در صفحه اصلی داشته باشند، دستیار گوگل دوم وجود دارد. سخت افزار این چیزها، هزینه دارد اما اپلیکیشن Google Assistant رایگان است.

الکسا آمازون نیز در این بخش از عملکرد خیلی خوبی برخوردار است، اما هنوز از گوگل اندروید آنگونه که باید پشتیبانی نمی کند.

 

دستیار گوگل

 

TickTick

TickTick به اندازه سایر برنامه های این لیست محبوب نیست اما یکی از بهترین هاست.

این اپلیکیشن کارهای اولیه مثل کارهای تکراری، یادآوری ها (reminders)، اعلان ، ویژگی های سازمان یافته مختلف و دسته بندی ها را پوشش می دهد. این اپلیکیشن امکان به اشتراک گذاری این وظایف و دسته بندی ها با دیگران را نیز به شما می دهد. این ویژگی باعث می شود استفاده از آن برای خانواده یا تیم های کوچک در محل کار مناسب باشد.این برنامه حتی برای لیست مواد غذایی هم کاربرد دارد.

برنامه to-do-list یک برنامه حرفه ای است که امکانات زیادی دارد  و گزینه های حرفه ای مثل  Asana  یا  Trello. اما خوبی برنامه TickTick اینست که سادگی استفاده را در کنار امکانات ارائه می دهد. البته ناگفته نماند که برخی امکانات todolist پولی هستند.

 

اپلیکیشن ticktick

Snapseed

یکی از بهترین برنامه های پیشرفته ویرایش عکس که به صورت رایگان در اندروید و ios در دسترس است.

Snapseed گوگل ، با طیف گسترده ابزارها و ویژگی ها و رابط بصری فوق العاده خود، با برنامه های دسکتاپ ویرایش عکس رقابت می کند.

همانطور که انتظار دارید این برنامه رایگان ویرایش عکس، طیف وسیعی از فیلترها را بصورت پیش فرض دارد. بر خلاف اکثر برنامه ها می توانید این فیلترهای پیش فرض را تغییر دهید.

این اپلیکیشن ابزارهای کلاسیک مانند برش دادن، صاف کردن، فریم ها، اضافه کردن متن و غیره را دارد. سپس همه چیز جالب می شود.

Snapseed دارای پوشش دقیقی است که به شما امکان ویرایش عمق و میدان عکس را می دهد. عکاس ها از این کار برای اینکه پشت زمینه را مبهم نشان دهند و روی موضوع فوکوس کنند، استفاده می کنند.

همچنین ابزار elective Adjust وجود دارد که به شما کمک می کند تا منطقه خاصی را انتخاب نمایید و سپس روشنایی ، اشباع و کنتراست آن را تغییر دهید.

همچنین سابقه ویرایش شما در برنامه ذخیره می شود و شما می توانید از ویرایش های قبلی خود استفاده نمایید.

 

اپلیکیشن ویرایش عکس حرفه ای snapseed

Adobe Photoshop Express

این برنامه به صورت رایگان هم در ios و هم اندروید قابل استفاده است.

Adobe Photoshop Express یکی از بهترین اپلیکیشن های ویرایش عکس است که در موبایل در دسترس قرار گرفته است.

با وجود ویژگی ها و امکانات فراوانی که در آن قرار دارد ، کار کردن با آنها در صفحه نمایش کوچک موبایل آسان است.

این برنامه هر آنچه باید را دارد، برش، تصحیح چشم قرمز، روشنایی، کنتراست، مرزها، اشباع و ...

این فیلترها به صورت خودکار مشکلاتی مثل دمای رنگ و مشکلات نوردهی را تصحیح می کند.

قبل از استفاده از Adobe Photoshop Express ، باید یک حساب کاربری Adobe ID رایگان ایجاد کنید.

پس از ویرایش عکس می توانید  آن را در موبایل خود ذخیره کرده و یا در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

 

اپلیکیشن ویرایش عکس فتوشاپ

Map My Fitness

این اپلیکیشن در اندروید و ios در دسترس است.

این برنامه رایگان است اما نمایش تبلیغات دارد.

Map My Fitness از صدها فعالیت و تمرین مختلف از دویدن و دوچرخه سواری گرفته تا شنا و یوگا پشتیبانی می کند.

این اپلیکیشن یک عنصر اجتماعی دارد که می توانید تمرینات خود را با دیگران مقایسه کنید و مسیرهای جدید که دیگران برای دویدن یا دوچرخه سواری استفاده می کنند، را ببینید. تنظیم هدف امکانی است که به شما مسیر برای رسیدن به هدف می دهد و هنگام ضربه زدن به آن احساس دستاورد در شما ایجاد می کند؛ که من می توانم!

Map My Fitness با تعداد زیادی از ردیابهای تناسب اندام سازگار است ، و با MyFitnessPal ارتباط برقرار می کند تا بهتر درک کنید که چقدر کالری می سوزانید.

نسخه پولی این برنامه فاقد تبلیغات است و امکانات بیشتری در اختیار شما قرار می دهد، مانند تحلیل ضربان قلب و بهبود آن، به روز رسانی های صوتی در طول مسیر تمرین و اشتراک گذاری زنده مکانی که هستید.

 

اپلیکیشن fitness

اگر شما هم صاحب کسب و کار هستید، می توانید اپلیکیشن خود را داشته باشید. اگرچه سایت ریسپانسیو در ظاهر عملکردی شبیه اپلیکیشن دارد، اما در عمل با هم تفاوتهایی دارند. طراحی اپلیکیشن بومی، باعث افزایش سرعت می شود و تعامل کاربران از طریق اپلیکیشن بیشتر از سایت است.

بنابراین اگر بودجه کافی دارید، در کنار طراحی سایت، اپلیکیشن موبایل نیز برای برند طراحی نمایید.


محتوای مرتبط


ثبت نظر


دیدگاه شما

در حال حاضر دیدگاهی برای این محتوا ثبت نشده است