نحوه استفاده از ویدئو برای ارتباط با مشتریان

سی یو وب 1399.01.21 1569 1 0

سال ها هشدار در مورد مخاطرات استفاده بیش از حد از ویدئو وکند شدن زمان لود صفحه نمایش را اندکی کنار بگذارید ، اکنون ما به عنوان یک جامعه در شرایط بحرانی قرار گرفته ایم و ویدئو به بهترین ابزار ارتباطی ما تبدیل شده است. در حالی که کسب و کارهای کوچک با مشکلات و نگرانی های جدید ناشی از قرنطینه و این بیماری همه گیر جهانی دست وپنجه نرم می کنند، ویدئو  ، خود را به عنوان راه حل در این لحظه نشان می دهد.
بنابراین کسب و کارهای کوچک که مجبور شده اند کرکره خود را پائین بکشند، رستوران هایی که تنها به غذای بیرون بر، تغییر کاربری داده اند، باشگاه ها و سالن های زیبایی که تعطیل شده اند ، چه کار کنند؟ قصد داریم در این مقاله چند روش خلاقانه استفاده از ویدئو برای ادامه ارتباط با مشتری هایتان را به شما بگویئم.
 

به مخاطبان خود آموزش دهید 


در حوزه ارتباطات دیجیتال ، همواره ویدئو ،برتری خود در ارائه پیام های شخصی، دایرکت ها و پیام های صمیمانه نشان داده است، ویدئو هم می تواند باعث اطمینان مشتری شده و هم به آنها آموزش دهد. در این ویدئو که در ادامه قرار دادیم، ارسال شیر "از مزرعه تا روی میز" کسب و کار کوچک شیر منهتن ، یک نمونه عالی است از این که چگونه یک ویدئو به ساده ترین روش می تواند، بهترین راه برای ارتباط با مخاطبان و مشتریان باشد. این درحالی است که شما اطلاعات آن ها را راجع به کسب کارتان  و موضوعات مهم به روز می کنید.
 

مهارت های تخصصی خود را آموزش دهید

یکی از بهترین روش هایی که در حال حاضر کسب و کارهای کوچک، می توانند با آن مشتریان را  در این روز های قرنطینه به سمت خود سوق دهند، تولید محتوای ویدئویی عمیق است که باعث بهبود زندگی روزمره افراد شود. این آموزش می تواند مهارت های ضروری و یا حتی در مورد سفال گری و نقاشی باشد. این یک فرصت عالی برای آموزش مهارت های صنعتی و یا هنری است که باعث تحریک حس هنری ،آرامش و خلاقیت در افراد می شود. به طور خاص سفال گری یک مثال جالب است که چگونه کسب و کار می تواند از بین گزینه های فراوان دوره های مختلف، آموزش و سرگرمی را در کنار هم ارائه دهد.
 

فعالیت های مربوط به تناسب اندام خود را در خانه انجام دهید


صنعت دیگری که این روزها تولید ویدئو آنها ضروری است، باشگاه های بدن سازی و مربیان آنها هستند. یک کمپین برنامه های ویدئوهای تمرینی ایجاد کنید و مخاطبان خود را درگیر و فعال نگه دارید.
 

به اشتراک گذاری نکات


در حالیکه همه مردم جهان مجبور شده اند در خانه بمانند، ویدئو به سرعت به ابزاری جهت حفظ روحیه تبدیل شده است. از اخبار محلی حیاتی جدید تا اخبار دنیا از کانال های رسمی، تا حتی اخبار ساده تر و شخصی بر اساس سبک زندگی شما.  در واقع ویدئوها می توانند به هر شکلی منبع خوبی برای ارتباط با جامعه باشند.
به اشتراک گذاشتن نکات و تجربیات مانند مثال بالا از Scribewise - که یک آژانس اختصاصی تولید محتوا ، با تیمی متشکل از استراتژیست ها و روزنامه نگاران سابق است- می تواند راهی ایده آل برای کسب و کارهای کوچک باشد، تا با جامعه و کارمندان خود تعامل داشته باشند. درباره نکات کار از خانه اطلاع دهید تا کسب و کار و خدمات خود را بروز کنید.
اگرچه ممکن است گاهی اوقات شرایط برای کسب و کارهای کوچک خیلی سخت باشد، ولی همچنان تعامل با مشتریان بهترین گزینه است و حتی شاید در این زمان تنها گزینه شما، در ارتباط بودن  با مشتریان است.

اگر به دنبال روش های آسان برای ساخت ویدئو و انتشار آن در شبکه های اجتماعی هستید،تیم حرفه ای سی یو وب همراه شما خواهد بود.
 

چه منابع دیگری برای کسب و کارها وجود دارد؟

در ادامه به این موضوع می پردازیم که برخی شرکتهای بزرگ در مواجهه با ویروس کرونا چه عملکردی برای کمک به مردم داشته اند.

کمک تبلیغات

فیس بوک 100 میلیون دلار تبلیغات اهدا می کند

فیس بوک 100 میلیون دلار کمک هزینه نقدی و اعتبار تبلیغاتی برای 30،000 کسب و کار کوچک واجد شرایط ، در بیش از 30 کشور جهان را ارائه می دهد. هدف از اعطای کمک هزینه ، تقویت نیروی کار ، کمک به هزینه های کرایه ، ارتباط با مشتریان جدید و پوشش هزینه های عملیاتی است.

گوگل 340 میلیون دلار تبلیغات رایگان ارائه می دهد

گوگل 340 میلیون دلار اعتبار تبلیغ برای مشاغل کوچک و متوسط دارای حساب فعال در google ads را به عنوان بخشی از بسته 800 میلیون دلاری پاسخ ویروس کرونا،ارائه میدهد.

دوره های رایگان

Ahref "وبلاگ نویسی برای تجارت" را راه اندازی کرد.

Ahref ، ابزار عالی SEO ، دوره های خود را رایگان کرد.

دوره های رایگان moz

Moz دوره های پولی خود را رایگان کرده است و اکنون می توانید به رایگان برای گذراندن آن ها ثبت نام کنید.

Digital Marketer

Digital Marketer در ماه مارس دوره پرچمدار "آزمایشگاه" خود را رایگان کرد.

یادگیری SEO و بازاریابی محتوا با HOTH

آیا می خواهید SEO ، بازاریابی محلی ، بازاریابی محتوا و موارد دیگر را به صورت رایگان بیاموزید؟ مرکز آموزش HOTH را ببینید.

نرم افزار

Atlassian Suite برای شرکت های کوچک رایگان می شود

از این پس تیم های کوچک، می توانند از محصولات Atlassian Cloud بصورت رایگان استفاده نمایند. البته در حال حاضر به دلیل پیشنهاد ویژه رایگان تمام تیم ها در هر ابعادی امکان استفاده رایگان دارند.

دولت ها برای بقا شرکت های کوچک در مواجه با ویروس کرونا چه راهکاری ارائه کرده اند؟ 


استفاده از وام بانکی

در حال حاضر دولت ایران اعلام کرده برای ادامه فعالیت کسب و کارها، به شرکت هایی که پرسنل خود را اخراج نکنند، وام اعطا خواهد کرد.
همچنین دولت اعلام کرده افراد واجد شرایط که دلیل ویروس کرونا شغل خود را از دست داده اند، می توانند برای دریافت بیمه بیکاری اقدام کنند.
این در حالی است که تمامی کشورهای جهان با این ویروس درگیرند و وام هایی برای بقای کسب و کارها در نظر گرفته اند.
آیا شما هم منابع دیگری می شناسید؟ در بخش نظرات با ما در ارتباط باشید. 
 


محتوای مرتبط


ثبت نظر


دیدگاه شما

در حال حاضر دیدگاهی برای این محتوا ثبت نشده است