استفاده موثر از کلمات کلیدی برای بهینه سازی سایت

سی یو وب 1402.03.27 3327 0 0

یکی از فاکتورهای مهم برای افزایش بازدید سایت از طریق موتورهای جستجو کلمات کلیدی است. وقتی کاربر عبارتی را جستجو می کند ، سایتهایی که حاوی کلمات مورد نظر کاربر باشد ، نمایش داده می شود .به همین دلیل بسیار مهم است که از این کلمات به شیوه درست در سایت استفاده کرد تا بتوان بهترین بازخورد را دریافت کرد.گوگل از الگوریتم های مختلفی برای پیدا کردن وب سایت مناسب استفاده می کند. اما رعایت یک سری نکات در انتخاب کلمات کلیدی و نحوه استفاده آن در سایت در دیده شدن سایت موثر است.

کلمات کلیدی در عنوان


عنوان صفحه همان چیزی است که در نتایج موتورهای جستجو برای کاربران نمایش داده می شود، بنابراین برای اینکه بتوانید کاربران موتورهای جستجو را به کلیک کردن تشویق کنید، باید از عنوانی جذاب استفاده کنید که کلمه کلیدی نیز در آن استفاده شده باشد. با استفاده صحیح از کلمه کلیدی در عنوان می توانید رتبه سایت را خود را افزایش دهید.
 


کلمه کلیدی در آدرس


کلمه ای که می خواهید با آن در گوگل رتبه بگیرید را حتما در آدرس صفحه ها به کار گیرید.
 


چگالی کلمات کلیدی در متن


برخی از افراد به اشتباه فکر می کنند هرچقدر کلمات کلیدی را در سایت خود بیشتر استفاده کنند، رتبه بهتری خواهند گرفت. اما این موضوع به شرطی درست است که در انجام آن افراطی عمل نکنید. بهتر است که چگالی کلمات کلیدی در صفحات از ۷% بیشتر نشود.
 


کلمات کلیدی در متاتگ


متاتگ هایی مانند متاتگ description برای سئو سایت مهم است. این متاتگ همان توضیحی است که زیر عنوان سایت در موتورهای جستجو نمایش داده می شود. بنابراین اگر کلمه کلیدی شما همان چیزی باشد که افراد جستجو می کنند، گوگل آنها را بولد خواهد کرد و بدین طریق شانس کلیک بر روی وب سایت شما افزایش پیدا خواهد کرد.
 


کلمات کلیدی در alt


خصیصه alt برای تصاویر است و به نوعی توضیح تصویر است. در نوشته های خود برای تصاویر بهتر است از کلمه کلیدی برای alt استفاده کنید تا تصاویر سایت‌تان نیز در موتورهای جستجو بتوانند دیده شوند و به یکی از منابع جذب ترافیک تبدیل شوند.


محتوای مرتبط


ثبت نظر


دیدگاه شما

در حال حاضر دیدگاهی برای این محتوا ثبت نشده است