گوگل با زیردامنه ها و زیر شاخه ها به طور مشابه برخورد می کند

سی یو وب 1402.03.27 1607 0 0

جان مولر تحلیلگر Google Webmaster Trends ، این هفته در ساعات کاری اداری اظهار داشت که از نظر گوگل زیردامنه ها و زیر شاخه ها (Subdomains و Subdirectories) یکسان هستند.

یک سوال در رابطه با اینکه آیا استفاده از یک زیر دامنه، مانند example.google.com، یا یک زیرپوشه مانند google.com/example تفاوت دارد یا خیر، مطرح شد.

مولر پاسخی نسبتا مختصر و ساده داد، گفت گوگل با هر دو اینها مانند هم رفتار می کند.

او تصدیق کرد که برای هر دو مورد دلایل قوی وجود دارد اما آنچه من میبینم ، محتوای مرتبط تا جای ممکن باید در یک سایت و کنار هم قرار بگیرند.

برای صاحبان سایتی که سعی دارند میان Subdomains و Subdirectories تصمیم بگیرند ، مولر تنها استفاده از یک زیر دامنه  و چیزی متفاوت در مقایسه با بقیه سایت را پیشنهاد می کند.

اگر شما صاحب سایتی هستید که واقعا استفاده از هر کدام از این روشها برای شما فرقی ندارد ، همه چیز را در همان سایت با Subdirectories (زیر شاخه ) نگه دارید.

پاسخ کامل جان مولر به این سوال :

"در کل ، ما اینها را یکسان میبینیم.من شخصا سعی می کنم تا جای ممکن همه چیز را یکجا قرار دهم.پس اگر همان سایت است ، سعی کنید همه چیز را یکجا نگه دارید.فقط هنگامی از زیردامنه (Subdomains ) استفاده کنید که واقعا سایت متفاوتی است.

از نظر من ،دلایل فراوانی وجود دارند که می تواند باعث انتخاب هر کدام از اینها شود.اگر واقعا دلیل محکمی برای این کار دارید ، راه خود را پیش بگیرید ، اما چنانچه برای شما اهمیتی ندارد کدام روش ، مثل من سعی کنید همه چیز را در یک سایت قرار دهید."


محتوای مرتبط


ثبت نظر


دیدگاه شما

در حال حاضر دیدگاهی برای این محتوا ثبت نشده است