3 ابزار قدرتمند طراحی گرافیکی برای بازاریابان پرکار

سی یو وب 1396.10.10 2401 0 0

دنبال یک راه جدید برای ایجاد تصاویر با کیفیت برای شبکه های اجتماعی هستید؟

به دنبال ابزارهایی هستید که قالب های قابل تنظیم  راحت  را ارائه می دهند؟

در این مقاله 3 ابزار طراحی گرافیک برای ساخت تصاویر حرفه ای را به شما معرفی می کنیم.

#1: Snappa

Snappa   اولین ابزار طراحی گرافیک در این لیست است. با تشکر از سهولت استفاده آسان !

رابط انحصاری کاربر پسند و راحتی کار با آن باعث می شود شما هر تصویری که میخواهید را سریعا  پیدا و ایجاد کنید. شما می توانید از قالبها با سایزهای از قبل آماده شده برای پست های شبکه های اجتماعی ، تصاویر وبلاگ ، جلد کتاب الکترونیکی ، سر تیتر ایمیل و اینفوگرافیک انتخاب نمایید.

Snappa  هر دو طرح رایگان و پولی را به شما پیشنهاد میدهد . برای دسترسی به تمام قالب ها ، دانلود نامحدود و ذخیره طرح ها باید از طرح پولی استفاده نمایید. طرح پولی از 10 دلار در ماه ( هنگامی که صورت حساب سالانه پرداخت می کنید) شروع می شود.

اگر مهارتهای طراحی کمی دارید ، با یکی از قالب های از پیش آماده که با طرح مورد نظر شما همخوانی دارد ، شروع کنید ، سپس تصویر پس زمینه را عوض کنید ، متن مورد نظر خود را قرار دهید و رنگ ها را در صورت نیاز تغییر دهید.شما همچنین می توانید فونت مورد نظر خود را شخصی سازی نمایید.

اضافه کردن گرافیک (شامل لوگو خود ) و تغییر حالت  لایه های هر بخش .

رابط کاربری  قابلیت drag and drop داشته و بنابراین کار با آن راحت بوده و تنها چند دقیقه طول می کشد.وقتی شما طراحی عکس خود را تمام کردید، با کلیک روی دکمه resize می توانید ابعاد و جحم  طرح خود را تغییر دهید.

اگر تصاویر با کیفیت می خواهید ، Snappa   یک منبع عالی است.در تب background روی images کلیک نمایید تا به بیش از 50000 عکس با کیفیت و با رزولوشن بالا و رایگان دسترسی پیدا کنید.

 #2: Easil

Easil   یکی دیگر از ابزارهای طراحی عالی همراه با قالب های خیره کننده می باشد. دسترسی به هزاران عکس رایگان و تجاری لایسنس دار و تکنولوژی  drag and drop .

Easil  مانند یک چاپخانه تمام اتوماتیک به شما خدمات میدهد ، یعنی می توانید طرح ها و عکس های منتخب خود را با کیفیت برای چاپ آماده کنید.

Easil  یک طرح رایگان و دو طرح پولی دارد . طرح رایگان اجازه دسترسی به ابزار resize یا عکسهای موجود را به شما نمیدهد. طرح پولی از 7.50 دلار در ماه شروع می شود و شما می توانید اعتبار خود را  تا 59 دلار در ماه افزایش دهید.

وقتی شما قالبی را جستجو می کنید ، می توانید آنها را بر اساس نوع عکس سازماندهی کنید.(پست فیسبوک ، پوستر ، Pinterest) ، حتی (تعطیلات) یا زمینه ها (جزئی ، منوها ، سربرگ).

تمامی المنتها در قالب کاملا قابل شخصی سازی هستند.شما می توانید متن ، فونت ، تصاویر و رنگهارا تغییر دهید.یکی از ویيگی های مورد علاقه من در Easil   ، ایجاد کننده پالت  رنگ است.برای کسانی که با این بخش طراحی مشکل دارند ، طرح رنگ پیشنهاد میدهد.

روی آیکون color  کلیک نمایید تا ببینید چه رنگهایی در متن و تصویر وجود دارند . سپس شما می توانید ترکیب  رنگهای جذاب  تری را ایجاد نمایید.

اگر شما بخواهید یک پست اینستاگرام را به یک تصویر Pinterest  تبدیل کنید تب file را باز کنید ، روی دکمه resize کلیک کنید و سپس سایز مورد نظر خود را انتخاب نمایید.ممکن است مجبور شوید کمی طرح جدید را ویرایش نمایید و مثلا متن را وسط چین کنید، اما این پروسه فقط با چند کلیک انجام می شود.

#3: RelayThat

RelayThat بزرگترین مزیت را از نظر سرعت و تولید انبوه دارد و کمی نسبت به دو ابزار دیگر که در لیست است ، متفاوت کار می کند.بجای انتخاب قالب و شخصی سازی آن ، شما ابتدا تمام آنچه  دارید را اضافه می کنید ( شامل عنوان ، تصویر background ، آیکون و آدرس وب سایت ) و سپس انتخاب میکنید که کدام لایه را بیشتر دوست دارید.

RelayThat هر دو پلن رایگان و پولی را دارد ، upgrade به طرح پولی اجازه خذف واترمارک RelayThat و بیش از 5 دانلود در ماه را به شما می دهد.

طرح شخصی از 25 دلار در ماه یا 197 دلار در سال شروع  میشود  و دسترسی کامل به کتابخانه قالب ها و عکسها و دانلود نا محدود را به شما می دهد. RelayThat اطلاعات را از شما میگیرد و آن را در تمام نمونه ها اعمال می کند و لازم نیست شما دستی اطلاعات را به قالب اضافه نمایید. شما می توانید المانهای طراحی را drag and drop کنید تا بهترین چیزی که دوست دارید را ببینید.

RelayThat به شما اجازه انتخاب سبک های منحصر بفرد مثل تصاویر ، mockup ، کتابهای تبلیغاتی و کلاژها و اینفوگراف را میدهد.همچنین به شما پیشنهاد عکس موجود رایگان مانند دو ابزار دیگر در لیست را نیز می دهد.اگر شما علاقمند به استفاده از عکسهای موجود  نیستید میتوانید از texture ، گرادیانت و background  متفاوت استفاده نمایید.

نتیجه گیری

نرم افزار طراحی تصویر و گرافیک مقرون به صرفه و راحت است و زندگی شما را بسیار ساده تر می کند.هر زمانی که بخواهید یک ویدیو در یوتیوب یا یک عکس ویژه برای پست وبلاگ خود یا یک cover photo برای فیسبوک ایجاد کنید این سه ابزار به شما کمک خواهند کرد. هر کدام یک رابط کاربر پسند دارند ، کار طراحی را بسیار ساده می کنند.همه آنها یک دوره زمانی رایگان دارند بنابراین می توانید هر کدام را تست کرده و کار با هر کدام برایتان بهتر بود ، همان را انتخاب نمایید.


محتوای مرتبط


ثبت نظر


دیدگاه شما

در حال حاضر دیدگاهی برای این محتوا ثبت نشده است