5 پلاگین وردپرس برای بهینه سازی سایت

سی یو وب 1402.03.27 2929 1 0

تا کنون از معیار خاصی جهت بررسی میزان بهینه بودن وب سایت وردپرسی خود برای موتورهای جستجو مانند گوگل استفاده کرده اید؟ اگر نه ، هیچ وقت برای تغییر دیر نیست .

حتی اگر شما در حال حاضر زمینه سئو وب سایت خود برای موتورهای جستجو را فراهم کرده اید، روشها و استراتژی های فراوانی برای بهبود رتبه و یا حفظ رتبه وجود دارد.

 

آیا سایت وردپرس شما سئو مناسبی دارد یا در اصطلاح SEO-Friendly است؟

خبر خوب این است که وردپرس یکی از سیستمهای مدیریت محتوا است که SEO-Friendly  بیشتری دارد.اغلب قابل بهینه "خارج از باکس" توصیف می شود که در ادامه به توضیح آن می پردازیم:

تولید محتوا : اضافه کردن منظم محتوا به وردپرس لذت بخش است. اگر محتوایی که در سایت می گذارید با کیفیت باشد ، بر روی سئو سایت شما تاثیر بیشتری دارد.

ویژگی های استاندارد سئو- دوستانه (SEO-Friendly): ویژگی های خارج از باکس  وردپرس شامل لینکهای قابل سفارشی ، ساختار بی عیب سایت (مثل اضافه کردن محتوا ، دسته بندی ، دسته بندی دارای والد ) و بهینه سازی تصاویر (مثل خاصیت alt)

کد تمیز: قالبها و تم های وردپرس پنج ستاره که توسط توسعه دهندگان وردپرس تولید می شوند ، دارای کد نویسی تمیز و سئو دوستانه هستند.البته برخی از تم ها از بقیه بهترند ، بنابراین قبل از پیاده سازی حتما اطلاعات لازم را کسب نمایید.

 

علاوه بر این ویژگیهای استاندارد ، شما پلاگین های سئو فراوانی در دسترس دارید تا از میان آنها انتخاب کنید.تعدادی از اینها که می تواند سایت شما را به یک سایت وردپرسی با سئو قوی برای موتورهای جستجو تبدیل کند ، به شما معرفی می کنیم.

بهینه سازی سایت وردپرسی خود را با این پلاگین های قوی شروع کنید.

1. Yoast SEO
 

 

هر صحبتی راجع به پلاگین سئو یا افزونه مورد علاقه مردم ،   با Yoast شروع می شود.با داشتن هزاران نظر 5 ستاره ،اغلب از Yoast به عنوان بهترین پلاگین سئو که با مجموعه ای از ویژگی های قدرتمند شناخته شده است، یاد می شود.که شامل موارد زیر است: 

پیشنهادات لینک داخلی

مدیریت ریدایرکت (برای جلوگیری از url 404)

گزارش کلمات کلیدی

نقشه سایت xml

ابزار آنالیز صفحه و محتوا

ابزار آنالیز صفحه Yoast  بخصوص برای افراد مبتدی در سئو ،  یک تصویر از میزان سئو دوستانه بودن صفحه می دهد.این ابزار میزان خوانایی صفحه ، طول محتوا ، خصوصیات alt  ، چگالی و تمرکز کلمات کلیدی ، تگ عنوان ، متادیسکریپشن و لینکهای خارجی  را اندازه گیر می کند.به این ترتیب شما تمام فاکتورهای مهم را بررسی می کنید.

وب سایت: yoast.com

2. All in One SEO Pack
 

 

با بیش از 45 میلیون دانلود و شمارش از سال 2007 ، All in One SEO Pack یک پلاگین غنی برای مبتدیان در سئو می باشد.این افزونه سئو شامل امکانات زیر است:

پشتیبانی نقشه سایت xml

پشتیبانی AMP

پشتیبانی گوگل آنالیتیکس

مدیریت redirect

Built-in API

یکپارچه سازی سئو در سایتهایی مانند تجارت الکترونیک

WooCommerce

ایجاد اتوماتیک متاتگ

بهینه سازی اتوماتیک عنوان وبلاگ

کاربران پیشرفته می توانند تنظیمات پیش فرض پلاگین برای تگ عنوان ، متادیسکریپشن ، کلمات کلیدی و هدر ها را مطابق نظر خود تغییر دهند.در کل All in One SEO Pack یک پلاگین بی نقص و کامل سئو برای تازه واردان این عرصه است که بر اساس میزان مهارتتان به شما امکان کنترل می دهد.هرچقدر تجربه شما بیشتر شود ، بیشتر می توانید از ویژگی های این پلاگین استفاده نمایید.

دانلود پلاگین : All in One SEO Pack

 

3.Premium SEO Pack

با بیش از 24 ماژول ذخیره شده ، Premium SEO Pack ، بیشتر از نسخه تجاری خود درآمد کسب میکند.آنچه شما با پرداخت 44 دلار بدست می آورید : 

آنالیز کلمات کلیدی

آنالیز صفحه و پیشنهادات سئو

گزارش سئو صفحه و رتبه آن

پیشنهاد کلمه کلیدی

لینک سازی سفارشی

اعتبار W3C

برنامه ریز فیس بوک

مانیتور خطا 404

سئو محلی

ویدئو نقشه سایت

بهینه سازی توده ای

ممکن است Premium SEO Pack ارزان نباشد، اما مجموعه ای جامع از ویژگی های سئو است ،ویژگی هایی مانند بهینه سازی تصاویر ، بررسی SERP ، میزان به  اشتراک گذاری شبکه های اجتماعی ، چیزیست که هر سایت وردپرسی باید داشته باشد.این پلاگین دارای نسخه سبک هم هست که ویژگی های کمتری دارد اما اگر می خواهید یک چشم اندازی به نحوه کار این پلاگین داشته باشید ، خوب است. 

وب سایت : premiumseopack.com

4. SEOPressor Connect

 

SEOPressor اطلاعات ضروری SEO را از سایت وردپرس شما دریافت می کند و در یک داشبورد به شما نمایش می دهد و در یک نگاه میزان دیده شدن سایت وردپرس شما در نتایج جستجو را نشان می دهد.ادعای این پلاگین برای شهرت ، همراهی با تکامل گوگل است.تمرکز بر محتوای متنی بجای کلمه کلیدی .

با اشتراک 9.00دلار در ماه شما به ویژگی های زیر دسترسی خواهید داشت:

لینک داخلی اتوماتیک

کنترل اتوماتیک خزنده / اسپایدر

تولید کننده نقشه سایت xml

امتیاز دهی میزان خوانایی

چک کردن بهینه سازی بیش از حد (مثلا استفاده بیش از حد از کلمات کلیدی و یا کلمات کلیدی نا مرتبط)

شاید کار با این پلاگین ساده نباشد اما دید جامعی از بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو به شما می دهد.

همچنین گارانتی بازگشت وجه در صورت عدم رضایت تا 60 روز را دارد.

وب سایت : seopressor.com

 

5. Broken Link Checker
 

 

چیزی که همه سئوکاران میدانند ، این است که هر چقدر محتوای بیشتری تولید کنید و آنها را به اشتراک بگذارید ، مدیریت وبلاگ وردپرس شما سختتر خواهد شد.بخصوص اگر لینک شکسته از نگرانی های شما باشد.

این همان جایی است که Broken Link Checker وارد می شود تا مشکلات را شناسایی و برطرف کند و لینکهای بد را نادیده بگیرد.

همانطور که از نامش پیداست ، Broken Link Checker یک پلاگین رایگان وردپرس است ، که لینکهای شکسته روی سایت شما را شناسایی و اصلاح می کند.ویژگی های کلیدی این پلاگین عبارتند از: 

بررسی اتوماتیک لینکها در کامنتها ، پستها و وبلاگ

شناسایی لینکها و ریدایرکتها و تصاویر گمشده

داشبورد نوتیفیکیشن و ایمیل

توابع فیلتر و جستجو برای لینکها و متنهای لینک شده

اصلاح لینکهای شکسته در یک داشبورد بجای اصلاح در هر صفحه

 

پلاگین Broken Link Checker یک ابزار ساده و مفید است که کارش را بخوبی انجام می دهد.

لینک دانلود پلاگین لینک شکسته : Broken Link Checker

 


محتوای مرتبط


ثبت نظر


دیدگاه شما

در حال حاضر دیدگاهی برای این محتوا ثبت نشده است