آزمایش استوری اختصاصی اینستاگرام

سی یو وب 1400.04.14 855 0 0

اینفلوِئنسرهای اینستاگرام ممکن است بزودی استوری های منحصر به فرد خود را به اشتراک بگذارند.

اینستاگرام در حال آزمایش ویژگی بدون نامی است که به کاربران امکان ارسال استوری های اختصاصی را به گروهی از دنبال کنندگان خود می دهد. این ویژگی شبیه ویژگی "Super Follows" در توییتر و یا ویژگی عضویت در یوتیوب میباشد.

این ویژگی از کجا آمده است؟

توییتر اخیراً عملکرد جدیدی به نام "Super Follows" را راه اندازی کرده است که به دارندگان حساب و افراد خاص، اجازه می دهد محتوای اختصاصی مشابه برنامه عضویت YouTube را با دنبال کنندگان خود به اشتراک بگذارند. اکنون اینستاگرام روی مفهوم مشابهی کار می کند.
برنامه محبوب اشتراک گذاری عکس اینستاگرام در حال آزمایش این ویژگی جدید است و اگر همه چیز بدون مشکل پیش برود، این ویژگی را بر روی برنامه اجرا خواهد کرد.
این اولین ویژگی نخواهد بود شبکه های مجازی، در رقابت با یکدیگر از هم الگوبرداری میکند.
برای مثال پلتفرم IKt، در آگوست ،2020 ویژگی جدیدی را در اختیار کاربران قرار داد که به آنها اجازه می داد ویدئوهای کوتاه به اشتراک بگذارند؛ شبیه تیک تاک. 

استوری های اختصاصی اینستاگرام: در انتظار چه چیزی هستیم؟

در اسکرین شاتی که الساندرو پالوزی قرارداده بود نشان داده شد که در استوری های اختصاصی، می توانید برای دنبال کنندگان عادی پیامی ارسال کنید که به آن ها اطلاع دهد، استوری اختصاصی اینستاگرام مختص اعضاء خاص میباشد.
استوری های اختصاصی، برای اعضای انتخاب شده، با یک نماد قلب بنفش مشخص می شوند. این شبیه همان چیزی است که در حال حاضر در استوری های اینستاگرام برای "close friends" با یک آیکون ستاره سبز و حلقه در اطراف تصویر نمایش داده می شوند.

برای حفظ انحصاری بودن استوری های اختصاصی، اینستاگرام ممکن است از گرفتن اسکرین شات از  صفحه نمایش چنین محتوایی، توسط کاربران، جلوگیری کند تا بدون رضایت اینفلوئنسر، از به اشتراک گذاری آن با دیگر اعضا جلوگیری کند. این پلتفرم همچنین ممکن است به کاربران اجازه دهد استوری های اختصاصی خود را در "Highlight" ذخیره کنند؛ درست مثل دیگر استوری های اینستاگرام. 

منبع: https://www.livemint.com/


محتوای مرتبط


ثبت نظر


دیدگاه شما

در حال حاضر دیدگاهی برای این محتوا ثبت نشده است