آیفون جدید IPHONE XS, XS MAX

سی یو وب 1397.06.21 2696 0 0

 iPhone XR, XS and XS Max

در مراسم معرفی محصولات جدید اپل که چهارشنبه (21 شهریور) در سالن تئاتر استیو جابز برگزار شد ، اپل 3 گوشی جدید خود  iPhone XR, XS and XS Max را معرفی کرد.همچنین ساعت جدید اپل ، the Series 4 ، با ردیابی بهتر تناسب اندام و ویژگی های سلامت معرفی شد. 

اپل جدیدترین آیفون خود را معرفی کرد. iPhone XR شروع قیمت از (749$) . iPhone XS شروع قیمت از (999$) . iPhone XS Max شروع قیمت از (1099$) . سفارش آیفون xs , xs Max  از روز جمعه در دسترس خواهند بود و از 21 سپتامبر تحویل می شود.

امکان سفارش  گذاری آیفون XR از 19 سپتامبر شروع می شود و یک هفته بعد از آن بارگیری خواهد شد.

قیمت آیفون 7 به (499$) و آیفون 8 به (599$) کاهش یافت.

آیفون XS مقاوم در برابر آب است با صفحه نمایش 5.8 اینچی - OLED.ابعاد مشابه آیفون X.دارای پردازنده جدید برای عملکرد سریع، فضای ذخیره سازی تا 512 گیگابایت، صفحه نمایش بهبود یافته برای ارائه بهتر رنگ و در رنگ طلایی جدید ارائه می شود.دوربین جلو دو برابر سریع تر است و با یک پروژکتور نقطه ای برای ایجاد عمق در عکاسی کار می کند و FaceID، سیستم تشخیص چهره برای باز کردن قفل تلفن را فعال می کند.

 آیفون XS Max با صفحه نمایش 6.5 اینچی OLED.بزرگترین گوشی است که آیفون تا کنون ارائه کرده است و بزرگترین باتری اپل در آن قرار گرفته است. هر دو گوشی با قابلیت دو سیم کارت ارائه شده اند.

سومین مدل جدید، آیفون XR، با ظاهر آلومینیومی رنگی ظاهر می شود و دارای صفحه نمایش 6.1 اینچ، لبه به لبه LCD  است.  شیلر آن را "پیشرفته ترین LCD موجود در گوشی هوشمند" و به عنوان صفحه نمایش "Liquid Retina" نامیده است. همانند X و XS، در پردازنده های سریعتر اجرا می شود و تنظیمات دوربین پیشرفته تر را ارائه می دهد.این گوشی فاقد  3D Touch است ودر عوض دارای “haptic touch” است یعنی برای کلیک باید مدتی انگشت خود را روی دکمه نگه دارید.

آیفون XR با قیمت پایین تر از بسیاری از جدیدترین نسخه های اپل، شروع می شود. 

Apple Watch Series 4
 

سری جدید ساعت اپل با صفحه 30 درصد بزرگتر از نسخه قبلی ارائه شد. برنامه های اصلی به روز شده و دوباره طراحی شده اند و کاربران می توانند یک چهره کاملا جدید را سفارشی کنند.

جف ویلیامز، مدیر عامل ارشد، اظهار داشت، ساعت اپل سری 4 با ردیابی بهتر تناسب اندام و ویژگی های سلامتی همراه خواهد بود.

قیمت ساعت جدید سری 4 از (399$) - (499$ با قابلیت اتصال به تلفن همراه ) شروع می شود و از روز جمعه سفارش گذاری می شود. اپل همچنین قیمت ساعت Series 3 را به (279 $) کاهش داده است.

 

منبع : cnbc


محتوای مرتبط


ثبت نظر


دیدگاه شما

در حال حاضر دیدگاهی برای این محتوا ثبت نشده است