اسپاتیفای چیست؟رقیب جدید یوتیوب

سی یو وب 1401.02.07 1492 3 0


این خبر بیشتر برای دوست داران موسیقی جالب خواهد بود، خبری که حکایت از حضور جدی رقیب  یوتیوب دارد. دوستداران موسیقی می دانند که علاوه بر پلتفرم پرطرفدار یوتیوب، اینبار نوبت اسپاتیفای (Spotify ) است. پلتفرمی که بعد از یوتیوب، علاقمندان و طرفداران بالایی در دنیای موسیقی  دارد.  
پلتفرم موسیقی محبوب Spotify ویژگی پادکست ویدیویی خود را در برخی کشورها راه اندازی کرده است. همچنین کمپانی تولید کننده اپلکیشین  Spotify اعلام کرده است که همه سازندگان موسیقی در ایالات متحده، بریتانیا، کانادا، استرالیا و نیوزلند اکنون می‌توانند پادکست‌های ویدیویی خودشان را از طریق این اپلیکیشن آپلود کنند. این پلتفرم به زودی در سراسر جهان در دسترس همگان خواهد بود. این شرکت همچنین تجزیه و تحلیل ویدئویی خاصی را برای سازندگان ارائه می‌دهد.
باید خاطر نشان کرد که ؛ ویژگی «پادکست ویدیویی» به پادکست‌ها این اجازه را می‌دهد تا فایل خودشان را در قالب ویدیویی پخش کنند. این بخش به شما این امکان را می دهد تا هر برنامه های پادکستی را که دوست دارید براحتی تماشا کنید. علاوه بر این، این شرکت با به روز رسانی نرم افزار و پلت فورم خودش برخی از ویژگی‌های اضافی را نیز به این پلتفرم اضافه خواهد کرد. به عنوان مثال، در امکان جدید این پلتفرم شما میتوانید از این قابلیت جدید برای جایگزینی دسته ای قطعات صوتی موجود در منوی Anchor با نسخه های ویدیویی استفاده کنید. Anchor که توسط Spotify در سال 2019 خریداری شد، به کاربران امکان ضبط و ویرایش پادکست ها را می دهد. همچنین، Spotify می‌گوید که با Riverside، که یک سرویس پادکست و ضبط ویدیو است تلاش داشته است تا به بهبود کیفیت محتوای ضبط‌ شده از راه دور کمک ‌کند، از اینروی اینبار با این بخش از نرم افزار نیز یکپارچه شده است.
 


محتوای مرتبط


ثبت نظر


دیدگاه شما

در حال حاضر دیدگاهی برای این محتوا ثبت نشده است