چگونه رتبه سایت یا محتوا خود را افزایش دهیم

سی یو وب 1397.03.28 4518 0 0

هر مقاله ای که می نویسید در سئو سایت شما موثر است.

زمانی که این مقاله را می خوانید ، رسما وبلاگ نویسی را شروع کرده اید.

وبلاگ نویسی یک راه عالی برای داشتن سئو عالی ، ایجاد ترافیک ، کسب مشتریان جدید و ایجاد آگاهی در مورد برند شماست.

اما خبر بد اینست که :

به استثنای مواردی که مقالات شما در جستجوی گوگل  (google)  رتبه بندی خوبی دارند ، شما پیشرفت زیادی نخواهید کرد ، درک سئو برای حضور برجسته وب سایت و مقاله شما بسیار مهم است.

برای انجام این مهم ، یعنی درک عملکرد سئو ، می بایست برخی از تاکتیک های اثبات شده برای ارتقاء رتبه بندی خود را در گوگل پیاده سازی کنید.

این عناوین راهنما شماست تا محتوا را از سطح فعلی بالاتر ببرید.

بیاید با هم همراه شویم.

بهینه سازی کلمات کلیدی

اولین و شاید مهمترین استراتژی  seo  برای شما شناخت و بهینه سازی کلمات کلیدی مناسب مقاله شماست.کلمات کلیدی  بسیار مهم هستند ،که ما به اصطلاح به آن قلب تپنده  seo  می گوییم.

اما مهمتر اینکه برای انجام این مهم ، باید بدانید کدام کلمات کلیدی برای مقالات وبلاگ شما مناسب است. قبل از نوشتن مقاله ، باید تحقیقاتی انجام دهید ، تحقیقاتی که شامل فراوانی جستجو ها ، محتوای کلمات جستجو شده ، ترندهای هفتگی و روزانه گوگل و یا اخبار ترند شده روز ایران و جهان باشد.

با بررسی این نمودارها و مفاهیم قطعا جدول ترندهای یک هفته گذشته یا 48 ساعت اخیر را در دسترس دارید ، حال زمان آنست که با استفاده از کلمات کلیدی بدست آمده مقاله یا مقالات خود را بهینه سازی نموده و یا بر اساس ترندهای بدست آمده  مقالات جدیدی را نوشته و منتشر کنید.

 کلید واژه ها را در عنوان مقاله خود قرار دهید

اولین و اساسی ترین مسیر برای بهینه سازی مقالات ، قراردادن شاه کلید کلمات کلیدی در عنوان مقاله  است.شما با این حرکت به جرات می توان گفت که نیمی از مسیر را رفته اید.

وقتی بهترین و مهمترین کلمه کلیدی را در عنوان مقاله استفاده می کنید ، شانس بسیار زیادی دارید تا در بالاترین سطح نتایج جستجو گوگل دیده شوید.

اگر وب سایت شرکت نایک  Nike را مرور کنید ، خواهید دید که کارشناسان آن شرکت چگونه از این استراتژی بهره بزرگی می برند.

nike trainer - نتایج جستجو کفش نایک

تصویر بالا نشان می دهد که نتیجه برتر شامل کلمه کلیدی در عنوان است و صفحات نتایج با بهترین عملکرد، با این عنوان شروع شده اند.

کلمات کلیدی را چند بار در هر مقاله قرار دهید.

پر کردن یک مقاله با کلمات کلیدی و بی سر و ته یک تکنیک قدیمی سئو است که دیگر کاربردی ندارد و ما هم آن را توصیه نمی کنیم.

مقالات خود را برای انسان ها بنویسید نه رایانه ها ، اما اگر فرصت طبیعی برای افزودن کلمه کلیدی در محتوای مقاله وجود دارد ، از آن دریغ نکنید و استفاده کنید.کلا در استفاده از کلمات کلیدی میانه روی را پیشه کنید نه تکرار بیش از حد و نه وسواس در به کار بردن آن. هر دو در سئو موثر است ، یکی به زیان و یکی به سود.

در مقاله ذیل که در  The Spruce  منتشر شده ، نکاتی برای حذف لکه های سبز چمن  با عنوان و کلمه "لکه های چمن" .با شکل و میزان استفاده از این کلمه کلیدی در طول مقاله بیشتر آشنا شوید.

tip-to-prevent-grass-stains -تکرار کلمه کلیدی در توضیحات

 

به یاد داشته باشید که تعداد دفعاتی که شما کلمه کلیدی را در مقالات خود استفاده می کنید ، به خود شما بستگی دارد، اما فقط مطمئن شوید از نظر ویراستاری و جمله بندی طبیعی به نظر برسد و ترجیحا یک بار در ابتدای پاراگراف و یکبار در وسط و یا اواخر پاراگراف استفاده شود.

کلمات کلیدی شامل  LSI

یک تکنیک پیشرفته تر برای قرار گرفتن در بهترین نتایج جستجو گوگل ، استفاده از کلمات کلیدی با شاخص الگویی نامتقارن  (LSI)  است.

اینها شرایط وابسته ای است که گوگل برای تعیین کیفیت و وسعت محتوایی که نوشته اید استفاده می کند.

به عنوان مثال در این مقاله از سایت  Creative Bloq  در مورد نحوه طراحی یک کارت بازرگانی  ، شامل عناوین مختلفی از کلمات کلیدی مرتبط یا نامرتبط است. مانند ، "تبلیغ شده " ، "چاپگر" ، "چاپگر آنلاین"

کارت تجاری خلاقانه - how to create business card

این نوع از کلمات کلیدی مرتبط به گوگل می گوید که محتوای شما به عنوان وابسته ، و در یک راستا است و همین امر به شما کمک می کند که رتبه بندی خود را افزایش دهید.

این روزها استفاده از مقالات  LSI  فراگیرتر شده  و موفقیت های بیشتری را نصیب کارشناسان سئو  (SEO)  و طراحان سایت کرده است.

برای پیدا کردن اینگونه کلمات کلیدی  LSI  به پایین صفحات نتایج  جستجو نگاه کنید.

برای مثال در جستجو گوگل برای  superfoods  ما این کلمات را در پایین نتایج پیدا کردیم. من کلمات  LSI  را که می توانید در طول مقاله استفاده کنید های لایت کردم.

super-food-google-search- جستجو رستوران خوب

با استفاده از کلماتی مثل "بالا" ، "دستورالعمل ها" و عباراتی مثل "لیستی از" و "برای کاهش وزن" می توانید مطمئن باشید گوگل به مقاله شما برای محتوای با کیفیت رنک بالایی می دهد.

کلمات خود را در تگ h2   و  h3  قرار دهید.

بهترین مقالات از نظر تنظیم محتوایی و تکنیک انتشار به چند بخش مهم تقسیم می شوند.

در  HTML  این بخش ها به عنوان  H2 ,H3  شناخته می شوند .(البته  h1  برای عنوان مقالات شما محفوظ است.)

برای اینکه به گوگل نشان دهید که مقالات شما کدام کلمات کلیدی را پوشش می دهد ، مطمئن شوید این کلمات را در تگ هدینگ قرار می دهید.

مقاله وب سایت  Gadget    "10 لبتاپ دانشجویی برتر 2017 برای مدرسه ، کالج ، دانشگاه " شامل عبارت "بهترین لبتاب دانشجویی" در عنوان است. 

بهترین لب تاب دانشجویی

اما مهمتر آنست که در تگ هدینگ از عبارت "چطور برای تو بهترین لب تاب دانشجویی را انتخاب کنیم" استفاده کرده است.

بهترین لب تاب دانشجویی برای تو

در حالیکه نمی خواهید کلمات کلیدی خود را خیلی تکرار کنید، قرار دادن آنها در تگ هدینگ به شما کمک خواهد کرد.

محتوای خود را بهینه کنید

گوگل دائما الگوریتم های جستجو خود را تغییر می دهد.

برای اطمینان از اینکه شما بالای صفحه نتایج جستجو باقی می مانید ، باید از تاکتیک های امروز فراتر روید و بر روی استراتژی های بلند مدت که شما را در بالای نتایج جستجو نگه می دارد، تمرکز کنید.

یک ثابت در چشم انداز همیشه در حال تغییر سئو اینست که گوگل همواره به مقالات عمیق و با کیفیت، رتبه بهتری نسبت به مقالات متوسط داده است.

طبق تحقیقات انجام شده توسط  Ascend2 نشان می دهد ، 57 درصد از بازاریابان محتوایی موثر در جهان از محتوای مناسب ، چند بعدی و عمیق به عنوان استراتژی های سئو  (SEO) استفاده می کنند.

محتوای موثر - بهینه سازی محتوا

در این بخش با نحوه و روش پاداش دهی گوگل به محتوا موثر آشنا می شوید.

افزایش طول محتوا

هیچ رازی در مورد اینکه گوگل به محتوا جامع و عمیق امتیاز می دهد ، وجود ندارد.

برخلاف آنچه خوانندگان وبلاگ به شما پیشنهاد می دهند که کوتاه بنویسید ، حقیقت اینست که گوگل به مقالات جامع و عمیق بهترین رتبه را می دهد.

جستجو گوگل برای تمرین طول مثال فوق العاده ای  را فراهم کرده است.چهار نتیجه اول شامل بیش از 1000 کلمه هستند ، در نقطه اوج مقاله ای با بیش از 2000 کلمه مدعی است.

تاثیر طول محتوا در نتایج گوگل - بهینه سازی محتوا

شما می توانید به خوبی این موضوع را در سایت نیل پتل  ببینید. تمام مقالات عمیق و طولانی هستند .

این گونه مقالات مناسب ترند و در گوگل رتبه بهتری می گیرند.

بهبود مقالات برای بهتر خوانده شدن

همانطور که گوگل برای مقالات عمیق وطولانی ارزش بالایی قائل است، محتواهای طولانی که دارای متن روان ، جذاب و خواندن آسان هستند ، ارزشمندترند.

البته این برای صنایع مختلف متفاوت است. اگر شما یک وب سایت پزشکی  B2B   دارید ، که تجهیزات پیچیده به پزشکان می فروشید ، نباید محتوای خود را ساده سازی کنید.

اما اگر شما از اصطلاحات پیچیده ای استفاده می کنید که در صنعت یا موضوع شما ضروری نیست ، وقت آن است که شیوه نگارش خود را تغییر دهید.

یکی از ابزارهای خوب در این زمینه   Hemingway App  است.

hemingway-editor- ویرایشگر -hemingway -بهینه سازی محتوا

این یک روش رایگان برای تست میزان خوب خوانده شدن مقاله شماست.

به روز رسانی مستمر

جهان در حال تغییر است و گوگل می خواهد بروز ترین محتوا را در اختیار کاربران خود قرار دهد.

برای بهبود نتایج مقالات گوگل به خاطر داشته باشید هر چند وقت یکبار آن مقالات را به روز رسانی کنید .این مهم تاثیر بسزایی در افزایش رنک شما در گوگل دارد.

این تغییرات نیاز نیست بنیادی باشد . گاها با اضافه کردن چند جمله ، گوگل متوجه بروز رسانی شما خواهد شد.

برای مثال در جستجو فروش موثر کپی  . این مقاله که هفته پیش منتشر شده در صدر است.

effective-sales-copy - جستجوی گوگل

وقتی مقاله را در  ConversionXL  بررسی می کنیم ، می بینیم مقاله هفته گذشته به روز رسانی شده است نه منتشر.

Effective_Sales_Copy -نتایج جستجو گوگل -بهینه سازی محتوا

این مقاله چند وقت پیش منتشر شده است؟خب براساس متا دیتا (که از دید کاربر پنهان است و در سورس کد سایت قابل مشاهده است ) ما دیدیم که مقاله مربوط به 6 سال پیش است.

view-source-سورس صفحه - بهینه سازی محتوا

از آنجایی که اخیرا بروز رسانی شده است گوگل آن را یک محتوا جدید در نظر میگیرد.این یک روش عالی برای نگه داشتن محتوا شما در بالای نتایج جستجو بدون ایجاد تغییر اساسی در آن است.

شامل عوامل رتبه بندی فنی شوید.

در حالیکه به آسانی می توانید عوامل قابل رویتی که موجب بهبود رتبه بندی شما می شوند را ببینید ، روش های دیگری نیز وجود دارد که باید در ذهن داشته باشید.

در پشت صحنه استراتژی هایی وجود دارد که به شما کمک می کند تا رتبه محتوا خود را بهبود ببخشید.

با بهبود این فاکتورهای فنی رتبه بندی می توانید رتبه مقاله خود را در گوگل افزایش دهید.

URL خود را با استفاده از کلمات کلیدی غنی و قابل خواندن کنید.

بخشی از محتوای فراموش شده شما  URL  است.بیشتر صاحبان سایت این بخش مهم محتوای سایت را رها می کنند.از این مزیت استفاده کنید تا ببینید که گوگل و کاربران گوگل  URL  را مشاهده می کنند.

بجای استفاده از آدرس مجهولی مثل “ article-id-175837958.html ,” از آدرس های مناسب استفاده کنید تا  URL  شما قابل فهم باشد.

مثلا در جستجو "چطور بفهمیم ملون رسیده است؟" ( how to tell is a melon is ripe )  ، یکی از مقالات شاخص دارای آدرس واضح و ساده است.

چطور بفهمیم یک ملون رسیده است

این دو مزیت برای SEO  فراهم می کند.

اول ، گوگل می تواند کلمات کلیدی را در  URL  شما پیدا کند ، این به شما اجازه می دهد که از مزیت های  SEO  نسبت به سایر مقالات در همان فضا استفاده کنید.

دوم، کاربران بیشتری علاقه مند به کلیک روی  URL  مرتبط هستند ، این کلیک های بیشتر روی لینک شما ، نردبان رتبه بندی شما در گوگل هستند.

ایجاد توضیحات (meta description) قانع کننده

اگر شما توضیحی برای گوگل ارائه ندهید ، یک قطعه تصادفی از مقاله شما را نشان خواهد داد.

معمولا این خواسته شما نیست که پیام و متن شما ناقص نشان داده شود ، برعکس ، شما باید یک عبارت سفارشی ایجاد کنید که در نتایج نشان داده شود.

این به عنوان متادیسکریپشن  ( meta description ) شناخته می شود. اینها نتایج جستجو گوگل در مورد بهترین برگر در لندن  است ، که در عمل نشان میدهد چقدر نوشتن متادسکرپشن موثر است.

best-burger-in-londen-بهترین -برگر-لندن

برای مثالی دیگر می توانید نگاهی به مقاله راهنمای قطعی ایجاد صفحات فرود با نرخ تبدیل بالا  بیاندازید.که در آن یک توضیح کامل و شفاف برای گوگل نوشته شده است.

سایت نیل پتل- nail-patel-site

یک روش عالی برای افزودن متا دیسکریپشن برای وردپرس ( wordpress ) استفاده از افزونه  yoast SEO   است.

شما میتوانید با کمک این پلاگین عنوان سئو ،  URL(slug)   و توضیحات ( meta description ) را ویرایش کنید.

این افزونه شما را از اضافه کردن کد های پیچیده به سایت مصون می دارد.

edit-post-wordpress-ویرایش-پست-وردپرس

 

این یک روش عالی برای اطمینان از اینست که از بهترین روش برای سئو محتوایی خود و چیدن نتایج بر اساس بازی مطابق با الگوریتم های گوگل استفاده می کنید.

تصاویر خود را بهینه کنید

یکی از روشهایی که اغلب نادیده گرفته می شود و در ارتقا رتبه سایت و مقالات شما موثر است ، بهینه سازی تصاویر  استفاده شده برای موتور جستجو گوگل است .

حتی اگر یک یا دو تصویر در مقاله شما وجود دارد ،برای نتایج سئو بهتر، آنها را بهینه سازی کنید.

برایان دین ( Brian Dean ) از  Backlinko  ، دو تا از بهترین روش های بهبود نتایج سئو از طریق بهینه سازی تصاویر را نشان می دهد.

on-page-seo-سئو تصاویر

قبل از آپلود تصویر نام فایل آن را به کلمه کلیدی محتوا خود تغییر دهید.

برای خصوصیت  Alt   تنها یک توضیح خلاصه در رابطه با ارتباط آن عکس با محتوای خود بنویسید. این کار در ابزار آپلود عکس وردپرس   (wordpress) براحتی قابل انجام است.

این ترفند های کوچک در زمان رتبه بندی مقالات ، مزایای کوچکی به شما در مقابل رقبایتان می دهد .

لینک های خود را بهتر کنید

یکی از قویترین استراتژی ها در مورد رتبه بندی  off-page-seo    لینکهای مربوط به هر مقاله است.

چند روش مختلف جهت بهبود لینکها وجود دارد و همه آنها با ارزشند.

شما میتوانید با کمک ابزارهای آنالیز سایت مثل  SEO Analyzer  ببینید دقیقا چگونه می توانید لینکهای خود را بهتر کنید .

محتوای خود را جهت دریافت بک لینک (backlinks) ارتقا دهید.

بهترین روش برای کسب رتبه بهتر در نتایج جستجو کسب تعداد زیادی بک لینک از منابع مختلف برای مقاله است.

روش های مختلفی برای این کار وجود دارد که ما در اینجا تنها به یک مورد می پردازیم: ارتقا محتوا

یکی از ساده ترین روشها بر اساس گفته   Red Web Design  قراردادن لینک سایرین در مقاله خودتان است.

8-نکته-سئو -8-seo-tip

هنگامی که این کار را کردید ، اجازه دهید صاحب سایت بداند شما آن را مورد توجه قرار داده اید.

انجام این کار باعث ایجاد رابطه بین شما و صاحب آن سایت می شود و این می تواند منجر به ایجاد بک لینک بطور طبیعی شود و رتبه شما را بالا می برد.

لینک داخلی بیشتری ایجاد کنید

یکی از ساده ترین و راحتترین روشها برای بهبود لینکهای یک مقاله ایجاد لینک داخلی است.

در حالیکه راضی کردن دیگران به لینک دادن به محتوا شما سخت است ، می توانید به راحتی و رایگان به مقالات سایت خودتان لینک بدهید.

بهترین مثال از لینک دهی داخلی ، سایت ویکی پدیا است. برای مثال به صفحه  Abebe Bikila در ویکی پدیا  نگاه کنید. تمام لینکهای داخلی را های لایت کرده ام.

abebe-bikila -ویکی پدیا

با این کار ، گوگل براحتی می تواند در سایت شما بخزد  (crawl)  و بهترین محتوایی که پیشنهاد می دهید را پیدا کند.

حتی بهتر از این ، از کلمات کلیدی به عنوان انکر تکست(  anchor text  ) استفاده نمایید و به گوگل بگویید این مقالات در چه زمینه ای هستند.

لینک های شکسته را اصلاح کنید

درحالیکه لینکها برای تجربه کاربری عالی هستند و سئو سایت شما را افزایش می دهند ، لینکهای شکسته دقیقا برعکس عمل می کنند.

اگر لینک شما به صفحه ای اشاره می کند که دیگر وجود خارجی ندارد ، شما باید سریعا آن را اصلاح کنید.

 (ارزش آنرا دارد یاد آوری کنم با اصلاح لینک شکسته شما مقاله خود را بروز کرده اید و این تازگی پست شما را به ارمغان می آورد.)

البته در اینجا چالش ، پیدا کردن لینک شکسته است.برای این کار ابزار رایگان فراوانی وجود دارد. یکی از آنها  deadlinkchecker است .  URL  خود را وارد کنید ، اینکه می خواهید کل سایت بررسی شود یا تنها یک صفحه ، انتخاب کنید و روی گزینه  check  کلیک نمایید.

بررسی لینک شکسته -broken-link-checking-tool

این ابزار سایت شما را می خزد   (crawl)  و لیستی از لینکها و حالت  (statuses)  آنها به شما میدهد.

brocken-link- بررسی لینک شکسته

  این ابزار امکان چک تا 2000 لینک را رایگان به شما می دهد و مطمئن می شود آنها به مقصد درستی اشاره می کنند.

برای سایتهای کوچک و متوسط 2000 لینک برای شروع خوب است.

انکرتکست (anchor text ) ها را بهتر کنید

هر لینک قابل کلیک چیزی برای گفتن دارد. اگرچه این یک الگوریتم رتبه بندی در گوگل نیست ، استفاده از کلمات کلیدی به عنوان انکرتکست ( anchor text  ) برای شما یک مزیت است.

این به این معناست که بجای لینک دادن به یک مقاله با عناوین "این مقاله" یا "اینجا کلیک کنید" از عبارتی مثل "نقش برندینگ در سئو " استفاده نمایید.

برای اینکه انکرتکست ( anchor text  ) خود را پیدا کنید ، از ابزار visiospark    استفاده نمایید.آدرس سایت خود را وارد کنید ، قسمت تست ربات را انجام دهید و روی گزینه  Go  کلیک نمایید.

Internal__External_links_Checker - بررسی لینک های داخلی و خارجی سایت

لیست کاملی از لینکها را مشاهده می کنید.

ابزار بررسی لینک های داخلی و خارجی

همه آنهایی که فاقد کلمه کلیدی هستند یا تعداد کلمات کلیدی درآنها کم است میبینید. آنها را در مقالات وبلاگ خود اصلاح کنید.

لایه های سایت خود را بهینه کنید.

حتی اگر مقالات شما درجه یک باشند ، همچنان محتوا شما می تواند در پایین نتایج جستجو گوگل  باشد. دلیل آن لایه ها و ساختار سایت شماست.

بر اساس تحقیقات ، تجربه کاربری یک موضوع جدید در سئو است.این بدان معنی است که لایه ها و ساختار سایت شما برای جستجو و پیدا کردن موضوعات باید تا حد ممکن برای کاربر ساده باشد.

بهبود ساختار سایت

به شما می گویم چطور این کار را انجام دهید.

سایت خود را مناسب موبایل یا در اصطلاح موبایل - فرندلی (mobile-friendly)  کنید.

موبایل آمده تا بماند . و بیشتر از ماه پیش یا سال پیش روی رتبه بندی شما موثر است. همانطور که قبلا در مقاله ای در سی یو وب منتشر کردیم ، گوگل نسخه موبایل را ابتدا ایندکس می کند.

ranking-factors -فاکتورهای-رتبه-بندی-گوگل

به عبارت دیگر ، تجربه کاربری ضعیف موبایل به شما آسیب می زند ، حتی اگر نسخه دسکتاپ شما بی نظیر باشد.

اگر شما مایل به گسترش دسترسی به سایت خود در موبایل هستید ، می توانید از صفحات سریع موبایل ( Accelerated Mobile Pages یا AMP)   استفاده نمایید.

بر اساس   marketingprofs.com  ، انتظار می رود این روش بهینه سازی تا پایان سال جاری اجباری شود.

7-ترند-سئو-seven-seo-trend

ایده خوبی است که مطمئن شوید سایت شما در موبایل دارای حداکثر کارایی است تا مقالات شما بیشترین بازدید را کسب نمایند.

کاری کنید سایت سریع بارگذاری شود

سایتهای کند  ، کمتر در نتایج جستجو گوگل نمایش داده می شوند.

حتی یک ثانیه سرعت لود سریعتر ، قدرت شما را افزایش می دهد و ترافیک (بازدید) بیشتری را وارد سایت شما می کند.

این موضوع به خصوص در مورد نسخه موبایل سایت شما بسیار حائز اهمیت است.بر اساس  webceo ،  10 نتیجه برتر موبایل در 1.10 ثانیه لود می شوند ، در حالیکه این زمان برای 30 تای اول 1.17 ثانیه است .

حتی کسری از ثانیه می تواند تفاوت ایجاد کند.

فاکتورهای-حیاتی-رتبه-بندی-موبایل -Most_Critical_Mobile_Ranking_Factors

در حالیکه سرعت ، عامل حیاتی در سئو نسخه موبایل است ، برای نسخه دسکتاپ سرعت تنها یکی از عوامل رتبه بندی سایت است.

مطمئن شوید از HTML و CSS  معتبر استفاده می کنید.

گوگل سایتهایی که از    قواعد  html , css  استفاده می کنند ، را دوست دارد.

اگر سایت شما چهارچوب این قوانین را زیر پا بگذارد ، ممکن است توسط گوگل پنالتی شود.

جهت بهبود نمایش سایت شما در نتایج جستجو مطمئن شوید بهترین محتوا وب را تولید کرده اید.

برای این کار ، نام دامنه خود را در ابزاری مثل  W3C Validator    وارد نموده و چک نمایید.

The_W3C_Markup_Validation_Service -اعتبار - نشانگذاری

بسته به اینکه چقدر سایت شما به خوبی از قوانین  html , css   استفاده کرده،  شما نمره خوب و یا توصیه هایی برای بهبود دریافت میکنید .اگر شما چیزی در مورد بخش فنی سایت خود نمی دانید ، یک توسعه دهنده یا شرکت ارائه دهنده خدمات سئو می تواند براحتی و بدون هزینه زیادی این امر را برای شما انجام دهد.

از متن فراتر بروید

همانطور که اینترنت چیزی فراتر از متن شده ، شما هم می توانید با چیزی بیشتر از کلمات ، در نمایش جستجو گوگل  دیده شوید.

از گونه های مختلف رسانه استفاده کنید. به این ترتیب مطمئن باشید در نتایج جستجو گوگل هم اکنون و هم در آینده جای خواهید داشت.

از دکمه های اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی استفاده کنید.

با ظهور شبکه های اجتماعی مردم بیشتری علاقه مند به اشتراک گذاری محتوا شما با دوستان خود و دیگران بر اساس علایق خود هستند.

اگر هم اکنون دکمه به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی را در وب سایت خود ندارید ، الان وقت افزودن آن است. بر اساس  webceo   سیگنال های اجتماعی کلید موفقیت در سئو هستند.

اینفوگرافیک-رتبه-بندی-موبایل

راحتترین روش ، اضافه کردن پلاگینی است که دکمه های شبکه های اجتماعی را در کنار مقالاتتان در وبلاگ نمایش دهد.

این روشی است که من مطمئن شوم مخاطبانم با من در ارتباطند .

اشتراک-گذاری-شبکه های-اجتماعی

 

این همچنین کمک می کند تا در نتایج جستجو گوگل باقی بمانم.

انواع رسانه های مختلف را تعبیه کنید.

اگر شما از انواع مختلف رسانه در سایت خود استفاده نمی کنید ، باید این کار را انجام دهید.

بر اساس  seoeaze ، 65 درصد ترافیک اینترنت از ویدئو می آید.

Top_10_SEO_Trends-ترندهای-برتر-سئو

این یک راه عالی برای نمایش برند شما و فراهم کردن محتوای بهتر برای بازدیدکنندگان سایت شماست.

من به شما ویدئو ، پادکست ، تصویر و حتی انواع خاص محتوا را پیشنهاد میکنم. که می تواند شامل ، ماشین حساب ، ابزار ها و ویژگی های دیگر باشد.

در مقاله" عضله ای برای زندگی  "در برنامه غذایی ، نویسنده یک ماشین حساب مفید برای تعیین کل مصرف انرژی روزانه قرار داده است.

The_Definitive_Guide_to_Effective_Meal_Planning-راهنمای قطعی رژیم

این یک منبع مفید است که سبب ارتقا رتبه در گوگل می شود. بک لینکهای زیادی تولید می کند و حتی می تواند موجب افزایش بازدید سایت شود.

هر زمان که فردی بخواهد این عدد را محاسبه کند ، باید به سایت بازگردد ، این به گوگل می گوید که محتوا ارزشمند است و باعث می شود رتبه بهتری کسب نماید.

برای جستجوی صوتی آماده شوید

بیشترین ترند در گوگل مربوط به جستجوی صوتی است.

بر اساس بازاریابی دیجیتال  CJG    بیش از 20 درصد جستجوی های تلفن همراه ، روی اپلیکیشن گوگل بر اساس صدا بوده است.

8 ترند برتر سئو

این یک فرصت بزرگ برای استفاده از این مزیت است. شماباید سریعا پستهای وبلاگ خود را برای جستجوی صوتی آماده کنید.

برای این کار شما باید عبارات محاوره ای و جملاتی که بطور متداول در جستجوی صوتی استفاده می شوند مثل "من چطور" یا "نزدیک من"  را نیز در بر داشته باشید.

استفاده از  schema  معرفی شده توسط گوگل هم می تواند مفید باشد.

این باعث می شود محتوای شما براحتی توسط افرادی که جستجوی صوتی کرده اند ، در دسترس باشد و رتبه شما را هم در جستجوی صوتی موبایل و هم بطور کلی در نتایج جستجو بهبود می بخشد .

نتیجه

اگر می خواهید مقالات شما در گوگل رتبه بهتری کسب کند ، باید کمی روی سایت خود کار کنید تا این امر محقق شود.

با استفاده از استراتژیها و تاکتیک های گفته شده در این مقاله ، می توانید پروسه گسترده  SEO  خود را سریعتر انجام دهید.

این تکنیک ها رتبه شما را بالا برده و باعث افزایش ترافیک سایت خواهند شد.که مستقیما باعث فروش ،  درآمد و سود بیشتر می شود.

شما چگونه مقالات وبلاگ خود را  برای کسب رتبه بهتر در گوگل بهینه می کنید ؟


محتوای مرتبط


ثبت نظر


دیدگاه شما

در حال حاضر دیدگاهی برای این محتوا ثبت نشده است