امکان بارگزاری ویدیوهای 3 دقیقه ای در تیک تاک

سی یو وب 1400.04.16 1156 1 0

تیک تاک از این به بعد به شما این امکان را می دهد فیلم های طولانی تری تا سه دقیقه ایجاد کنید.
مسئولان این شبکه اجتماعی انتظار دارند که امکان بارگذاری فیلم های طولانی، زمینه را برای سرگرمی و حتی قصه گویی روی این سیستم غنی تر کند.

افزایش زمان ویدیوهای تیک تاک 

شبکه اجتماعی تیک تاک امکان ایجاد ویدئو تا حداکثر 3 دقیقه را آغاز کرده که این امکان کاربران را قادر می سازد تا با استفاده از خلاقیت مخاطبان بیشتری را جذب کنند و باعث افزایش فالور تیک تاک خواهد شد. تیک تاک آزمایش فیلم های سه دقیقه ای را از دسامبر سال گذشته شروع کرده بود. این ویژگی تاکنون فقط برای چند کاربر برتر در دسترس بود.
همانطور که می دانید کاربران تیک تاک استوری های چند بخشی با موضوعات آشپزی، آموزش زیبایی و قسمت های کمدی  قرار می دادند. با پشتیبانی از فیلم های طولانی، کاربران این سیستم انعطاف بیشتری برای پرداختن به موضوع مورد نظرشان را در یک تک استوری دارند.

تیک تاک گفته است که طی هفته های آینده این ویژگی برای همه کاربران قابل استفاده می باشد. زمانی که این ویژگی برای همه در دسترس قرار گرفت، از طریق پیامی روی همین سیستم به کاربران اطلاع داده میشود. علاوه بر گوشی های اندروید، شما میتوانید ویدیوهای سه دقیقه ای خود را از دسکتاپ کامپیوتر نیز بارگذاری کنید.
هنگامی که این برنامه برای اولین بار راه اندازی شد، فقط به کاربران امکان می داد، ویدیوهایی با مدت زمان حداکثر 15 ثانیه ارسال کنند؛ البته سال گذشته این محدودیت به 60 ثانیه افزایش یافت.

Snapchat Spotlight و YouTube Shorts دو رقیب اصلی تیک تاک میباشند که آن ها هم از قالب ویدئو 60 ثانیه استفاده میکنند؛ از طرف دیگر در اینستاگرام هم می توان تا 60 ثانیه ویدئو آپلود کرد.
در ویدیویی که روز گذشته در توییتر و اینستاگرام منتشر شد، رئیس اینستاگرام، آدام ماسری، بیان کرد که این شرکت در حال گذار به یک پلتفرم ویدیویی و سرگرمی به منظور رقابت بهتر با تیک تاک است.
 


محتوای مرتبط


ثبت نظر


دیدگاه شما

در حال حاضر دیدگاهی برای این محتوا ثبت نشده است