ارسال تصویر سه بعدی به فیس بوک با گوشی هوشمند

سی یو وب 1397.07.22 2990 0 0

شما میتوانید عکس های سه بعدی را با گوشی هوشمند خود در  فیس بوک منتشر کنید .

توانایی ارسال عکس های سه بعدی ؛ یک گزینه جدید که برای تمام کاربران فیس بوک در سراسر جهان در حال اجراست .  جذابیت اصلی اینجاست - صرف نظر از این واقعیت که تصاویر سه بعدی به نظر خیلی سرگرم کننده هستند -  هیچ تجهیزات خاصی لازم نیست.

البته، شما باید انتظار واقعی داشته باشید . ویژگی جدید عکسهای سه بعدی، تصاویر تعاملی، حس پرواز و یا هر چیز دیگری را ایجاد نمی کند. در عوض، آن را با اثرات اختلاف دید برای ایجاد عمق تصویر به وجود می آورد که شما میتوانید با کج کردن گوشی یا دور کردن آن تصویر را ببینید.

در حالی که هیچ "تجهیزات ویژه ­ای" مورد نیاز نیست، شما نیاز به یک گوشی هوشمند سازگار با دوربین لنز دوگانه دارید. فیسبوک آیفون ها را مناسب می داند و گوشی های بیشتری در آینده از این قابلیت پشتیبانی خواهند کرد. برنامه سه بعدی از عمق دادن به عکس ها استفاده و فیسبوک می گوید که نتایج "همانند نگاه کردن به یک پنجره" هستند.

ساخت این ویژگی جدید تمام شده است و همه میتوانند تجربه ی عکس سه بعدی را روی گوشی خودشان داشته باشند؛ به هر حال این قابلیت برای گرفتن عکس های سه بعدی از هفته ی آینده روی گوشی شما قابل استفاده است .

برای فهمیدن اینکه این قابلیت در دسترس است ، یک پست جدید در فیس بوک منتشر کنید در گزینه های بارگزاری / ارسال عکس (عکس / ویدئو، تگ کردن دوستان ، ورود، چک کردن، و غیره) گزینه ی عکس های سه بعدی را انتخاب کنید .کاربران آیفون می توانند یک عکس از پوشه Portraits انتخاب کنند.

جهت ثبت بهترین عکس ها شرکت راهنمایی های زیر را ارائه داده است.

ایجاد لایه :

عکس های سه بعدی از عمق دادن به عکس استفاده می کنند که با عکس های "پرتره" در گوشی های ,IPHONE 7+ +8،   X یا XS گرفته شده است . بهترین نتیجه زمانیست که موضوع عکس 3 یا 4 فوت (90 تا 120 سانتیمتر) دورتر باشد. سعی کنید صحنه های با چندین لایه عمق را ضبط کنید، از جمله چیزی در پیش زمینه و چیزی در پس زمینه - مانند یک عکس از خانواده شما میان گل ها.

تضاد را به خاطر بسپارید:

شما زمانی بیشترین نتیجه را از عکس های سه بعدی می گیرید که رنگ های متضاد داشته باشید - برای مثال، کسی که پیراهن آبی پوشیده در مقابل یک دیوار آبی ایستاده است به اندازه که کسی رنگ دیگری پوشیده ، برجسته نخواهد بود.

استفاده از بافت :

بعضی از اجسام باعث میشوند که شما عکس های سه بعدی را  با کیفیت بیشتری  بگیرید ،  موضوعاتی که بافت زمینه  یا لبه ی منحنی دارند یا خیلی براق نیستند، نتایج بهتری ارائه می دهند. از اجسام شفاف مثل پلاستیک یا شیشه که به عکس عمق نمی دهند اجتناب کنید .

 


محتوای مرتبط


ثبت نظر


دیدگاه شما

در حال حاضر دیدگاهی برای این محتوا ثبت نشده است