اولویت نسخه موبایل در نتایج جستجو گوگل

سی یو وب 1397.02.12 2851 0 0

گوگل ارسال ایمیل به مدیران سایتها مبنی براولویت نسخه موبایل  (Mobile-first indexing ) وب سایتشان را شروع کرده است. 

این شرکت در ماه گذشته اعلام کرده بود که اولویت نسخه موبایل برای اولین بار به مدیران سایت ارسال خواهد شد و دیروز برای اولین بار این ایمیل توسط مدیران سایت دیده شد.

با این حال این بدین معنا نیست که اولویت نسخه موبایل ، اولین بار است که انجام می شود ، گوگل تایید کرده که این کار ماه هاست که انجام می شود.

نگاهی به اطلاعیه ارسال شده به مدیران وب سایت از طرف گوگل که مالکیت خود را با google search console  تایید کرده اند ، می اندازیم.

ایمیل ایندکس نسخه موبایل

چنانچه تصویر را نمیبینید ، محتوا نامه به این شرح است.

مالک سایت

این به این معناست که ممکن است شما ، از این پس ترافیک بیشتری را از ربات گوگل گوشی هوشمند دریافت کنید و همچنین ممکن است محتوا نسخه موبایل خود را ، در snippet نتایج جستجو گوگل ببینید.

هدف :  اولویت نسخه موبایل به این معناست که اکنون رباتهای گوگل از نسخه موبایل وب سایت شما برای رتبه بندی و ایندکس ، برای کمک بهتر به  جستجوی کاربران (بطور عمده موبایل) ،استفاده می کنند.

از لحاظ تاریخچه، خزنده ، ایندکس و سیستم رتبه بندی گوگل ، از محتوا نسخه دسکتاپ شما استفاده کرده است ، زمانیکه نسخه دسکتاپ با نسخه موبایل متفاوت است می تواند باعث ایجاد مسائلی برای کاربران جستجوگر از طریق موبایل شود.تجزیه و تحلیل ما نشان می دهد که نسخه های موبایل و دسکتاپ سایت شما قابل مقایسه هستند.

 

گوگل پیش از این گفته بود ، سایتهایی که به سمت اولویت نسخه موبایل رفته اند ، شاهد افزایش فعالیت خزنده رباتهای گوگل گوشی هوشمند ، خواهند بود.


محتوای مرتبط


ثبت نظر


دیدگاه شما

در حال حاضر دیدگاهی برای این محتوا ثبت نشده است