ایجاد صفحه فروش با تمرکز بر تبدیل

سی یو وب 1399.05.09 1557 0 0

اگر یک کسب و کار آنلاین دارید،نیاز به یک صفحه فروش جذاب دارید که مخاطب را به مشتری تبدیل کند. ما می خواهیم به شما نشان دهیم که چگونه تبدیل ها را به راحتی افزایش دهید.
چگونه صفحه فروش با تمرکز بر تبدیل ایجاد کنید
کسانی که یک کسب و کار آنلاین دارند، می دانند که یک صفحه فروش پربازده چقدر مهم است. این صفحه باید بتواند توجه بازدید کنندگان را به خود جلب کند و سپس آنها را متقاعد به خرید کند.
ولی ایجاد یک صفحه فروش فوق العاده، که در واقع مشتریان را متقاعد می کند، به آن راحتی که به نظر می رسد نیست. صرفا نوشتن نام محصول یا خدمات، قرار دادن یک برچسب قیمت و دکمه خرید کافی نیست. 
طراحی وب سایت شما باید به گونه ای باشد که موافقت بازدید کنندگان شما را جلب کرده و آنها را متقاعد کند که پیشنهاد شما مناسب آنها است و اکنون باید خریدار کنند. 
آیا می خواهید بدانید که چگونه یک صفحه فروش با محوریت تبدیل ایجاد کنید تا بتوانید فروش بیشتری داشته باشید؟ ادامه مطلب بخوانید و به پاسخ برسید! 

صفحه فروش چیست؟

صفحه فروش صفحه ای است که در آن محصول خود، مزایای آن، ویژگی ها و سایر دلایلتان برای متقاعد کردن بازدید کننده به خرید را ارائه می دهید.
ذکر این نکته حائز اهمیت است که اگرچه این صفحه یک "صفحه فروش" نامیده می شود، معامله در آنجا انجام نمی شود.
مثل اینکه این صفحه، فروشنده یک فروشگاه فیزیکی است که محصولات را نشان داده و به مشتری کمک می کند و صفحه پرداخت، صندوق دار است که مسئول دریافت، پرداخت و تحویل محصول است. 
 

چرا کسب و کار شما به یک صفحه فروش نیاز دارد؟

اکنون که می دانید صفحه فروش چیست و برای چه کاری در نظر گرفته شده است، ممکن است با این سوال مواجه شوید که آیا ایجاد یک صفحه فروش برای کسب و کارتان ارزش دارد یا خیر؟ 
در نهایت، شبکه های اجتماعی در حال کسب فضای بیشتر و بیشتری هستند و حتی می توانید مستقیما از طریق فیس بوک یا اینستاگرام فروش داشته باشید.
ولی فریب نخورید، صفحات فروش هنوز جایگاه خود را در دنیای آنلاین دارند!
داشتن یک صفحه فروش خوب،اعتبار بیشتری به بازدید کنندگان شما ارائه می کند و به تبع آن، فروش بیشتری خواهد داشت. 
یک صفحه فروش، بر ارائه راه حل هایی برای مشکلات بازدید کننده تمرکز می کند. بر خلاف شبکه های اجتماعی، شما می توانید توضیحات کامل تری را بیان کنید و تمام مزایای محصول یا خدماتی را که ارائه می کنید، نشان دهید.
این کار اعتماد مخاطبان به برند شما را افزایش می دهد و احتمال معامله با شما را افزایش می دهد.
 

چگونه یک صفحه فروش درست کنیم؟

اصولاً برای طراحی سایت فروشگاهی و ایجاد یک صفحه فروش سه گزینه وجود دارد: برنامه نویسی صفحه توسط خودتان، استخدام یک طراح وب و یا استفاده از ابزار آنلاین.
ولی اگر تا اینجای مطلب را خوانده اید، احتمالاً یک برنامه نویس نیستید و استخدام یک کارشناس تخصصی می تواند هزینه بر باشد.
بنابراین، حالت ایده آل این است که از یک پلتفرم آنلاین استفاده کنید. این نوع خدمات قالب های آماده ای را ارائه می کنند که می توانید با وارد کردن اطلاعات مربوط به محصول خود، آنها را انتخاب کنید و بر حسب نیاز تغییر دهید.
در زیر سه گزینه برای کسب و کار خود مشاهده می کنید:

wix

ساخت صفحه فرودبا ویکس
wix یک پلتفرم رایگان برای ایجاد وب سایت ها و فروشگاه های آنلاین است. استفاده از آن بسیار آسان و شهودی است. این سرویس برای انواع کسب و کارها بخصوص برای آنها که تازه شروع به کار می کنند، ایده آل است.
و اگرچه برنامه رایگان ویکس از ویژگی های متنوعی برخوردار است ولی خیلی قابل تنظیم نیستند. برای دسترسی به ویژگی های بیشتری مانند فروشگاه مجازی با سیستم پرداخت، لازم است در یکی از پلن های پولی آن عضو شوید.

وردپرس

ساخت صفحه فرود با وردپرس
وردپرس که شاید مشهورترین پلتفرم موجود در این لیست باشد یکی از کاملترین سرویس ها، برای ایجاد وب سایت و وبلاگ است. و اگرچه وردپرس رایگان است،برای اشتراک ، حق عضویت دارد که  قیمت آن مناسب با هر نوع بودجه ای است. 
از آنجایی که این پلتفرم اوپن سورس است، گزینه های سفارشی سازی متعددی دارد. افزونه ها یکی از این گزینه ها هستند که ویژگی های جدیدی را به سیستم اضافه می کنند.  


Klickpages

کلیک پیجز گزینه دیگری است که می توان استفاده کرد. مزیت بزرگ این پلتفرم این است که روی ساخت اتوماتیک صفحات فرود تمرکز می کند. 
کلیک پیجز به عنوان یک ویرایشگر آنلاین کار می کند و مجموعه ای از قالب ها را ارائه می کند که کاملاً قابل تنظیم هستند و برای تبدیل، بهینه شده اند.
شما می توانید متن ها، رنگ ها و تصاویر را در محیطی با کاربری آسان تغییر دهید. علاوه بر این، می توانید تست های A / B را انجام دهید تا ببینید کدام سبک بهترین نتیجه را دارد. 
در حال حاضر که کلیک پیجز بخشی از خانواده هاتمارت است، منتظر اتفاقات خیلی خوب در آینده باشید. ساخت صفحات فروش شگفت انگیز برای محصولات شما که مستقیما با پلت فرم هاتمارت ادغام شده اند کار بسیار ساده ای خواهد بود.
 

یک صفحه فروش موفق باید چه چیزی داشته باشد؟

مدتها، صفحه فروش در اصل یک پس زمینه سفید با یک ویدئو پلیر  و اقدام به عمل بود.
اگرچه تحقیقات نشان می دهند که این نوع صفحه می تواند کارایی داشته باشد، یادآوری این نکته حائز اهمیت است که کانال های متعددی همچون فیسبوک، گوگل و غیره، کارآفرین را تشویق می کنند صفحاتی را با محتوای بیشتر تبلیغ کند و فروشگاه های بیشتری را به خریدار عرضه کند.
صفحات فروشی که فقط یک ویدیو و یک CTA (اقدام به عمل) دارند، می توانند برای لیست ایمیل یا وبلاگ شما کارایی داشته باشند. چون این افراد از قبل کسب و کار شما را می شناسند. با این حال، هنگام استفاده از کانالهای دیگر به سراغ صفحات کامل تری بروید که اطلاعات بیشتری را به خریدار می دهند. 
 

چگونه می توان این کار را انجام داد؟ 

اطلاعات دقیق ارائه کنید

یک صفحه فروش خوب صفحه ای است که به کلیه سوالات و اعتراضات مشتری پاسخ می دهد. 
شما باید این مسئله را روشن کنید که چرا خرید از شما معامله خوبی است و به بازدید کنندگان اطمینان دهید که این معامله کاملاً مطمئن است.لیست تمام مزایایی را که ارائه می کنید و تحولی که خریدار از محصول شما نصیبش می شود را ذکر کنید.
از این نظر، یک اشتباه بسیار رایج که کارآفرینان مرتکب می شوند این است که فقط روی ویژگی های محصول متمرکز می شوند.
روی نتیجه محصول یا خدمات خود متمرکز شوید و اینکه چگونه شما می توانید آنها را به آنجا برسانید. 

بهترین روش های پرداختی را انتخاب کنید.

هرچه روش های پرداخت بیشتری ارائه دهید، احتمال خرید محصول شما بیشتر می شود.
امروزه هنوز کارتهای اعتباری، روش پرداخت مناسبی برای خریدهای آنلاین در جهان محسوب می شوند. با این حال، پرداخت الکترونیکی مانند پی پال با فاصله نزدیکی در جایگاه بعدی قرار دارد. استفاده از یک سیستم پرداختی که گزینه هایی مانند روش های پرداخت محلی را در سایر کشورها ارائه دهد، نیز می تواند فروش شما را در سراسر جهان افزایش دهد.
اطمینان حاصل کنید که اطلاعات مربوط به روش های پرداخت معاف در صفحه فروشتان شفاف باشند، تا مانع از بروز این مشکل شوید که شخص بر روی دکمه "خرید" کلیک می کند و آنچه را که در صفحه پرداخت نیاز دارد پیدا نمی کند. 

به زبان خریدار سخن بگویید

برای شناخت مخاطب خود وقت بگذارید، روزانه با چه مشکلاتی روبرو می شوند و شما و محصولتان، چگونه می توانید به آنها کمک کنید.
یک روش برای انجام این کار ایجاد یک پرسونا (شخصیتی فرضی از مشتری) است. این کار یک نمایش شبه فرضی از مشتری ایده آل شما است که از تجزیه و تحلیل دقیق کسب و کارتان و مطالعات بازار ایجاد شده است.
هنگامی که متوجه می شوید مشتری ایده آل محصول شما چه کسی است، ماموریت شما تولید متن هایی است که در افرادی که آنها را می خوانند، همدلی ایجاد کند و علاقه آنها را به پیشنهاد شما جلب کند.
این تحقیق به شما کمک می کند یک استراتژی ارتباطی کارآمد تر را طراحی کنید و نرخ تبدیل خود را افزایش دهید.  

نظرات مثبت مشتری را درج کنید

آیا می دانستید که 90 درصد مردم می گویند نظرات مثبت و عقاید آنلاین روی تصمیم آنها برای خرید تأثیر می گذارند؟ این امر به این دلیل است که ما به نظر افراد در جمع های دوستانه مان اهمیت می دهیم.
هنگامی که شما نظرات مثبت یک مصرف کننده را در وب سایت خود قرار می دهید، احتمال اینکه بازدیدکننده با آن شخص ارتباط برقرار کرده و به محصول شما اعتماد کند، بیشتر می شود. 
این اظهارنظرات مثبت می توانند در قالب متن یا فیلم باشند. ولی نکته مهم این است که آنها واقعی هستند و نشان می دهند که چگونه محصول یا خدمات شما، می تواند مشکلات احتمالی مشتری را حل کند. 
ما با استفاده از صفحه محصول آزمایشی مان، تعدادی از نظرات مثبت را نیز درج کرده ایم تا اقتدار و اعتبار بیشتری به برند دهیم. 

یک اقدام به عمل داشته باشید

بعد از اینکه همه مزایای محصول خود، نحوه دستیابی به آن و نحوه پرداخت را نشان دادید، وقت آن است که بازدید کننده خود را به عمل و خرید دعوت کنید. 
برای اینکه تأثیرگذار باشید، اقدام به عمل شما باید واضح و مطابق با بقیه متن باشد و در جای مناسبی از صفحه قرار گیرد.
ولی اگر در ابتدا نمی توانید یک اقدام به عمل عالی پیدا کنید، نگران نباشید، شما می توانید با امتحان کردن عبارات و چیدمان های مختلف ، حالت دلخواهتان را که بیشتر از همه متقاعدکننده باشد، پیدا کنید. 

یک جایزه ارائه کنید

یک روش عالی برای متقاعد کردن مشتری به تکمیل خرید، ارائه یک جایزه یا هدیه اختصاصی به کسی است که یک اقدام اضافی را انجام داده یا در مدت زمان مشخصی خرید می کند. 
بر ارزش محصول یا خدمات خود بیفزایید و کسانی را که مردد بودند، تشویق کنید تا با یک اشانتیون، معامله را انجام دهند.
برای مثال می توانید محتوای اضافی مانند یک کتاب الکترونیکی ارائه دهید؛ یا جنسی را به همراه محصول خود جایزه دهید.  
در بهترین حالت ممکن، جایزه واقعا ارزشمند است و فقط یک "یادگاری" نیست. ولی در عین حال، نباید کاربردی تر از خود محصول باشد. عقیده بر این است که به مشتریانی که یک اقدام اضافی انجام می دهند، پاداش داده شود.
شما می توانید دو جایزه اختصاصی مانند یک راهنمای پرسش و پاسخ دیجیتالی و دسترسی به یک گروه اختصاصی در فیس بوک را به 100 خریدار اول ارائه دهید. 
این جوایز به قدری کاربردی هستند که توجه مخاطب را به خود جلب کنند، ولی نه آنقدر که تفرادی که موعد مقرر را از دست می دهند، احساس کنند که به اندازه پولی که پرداخت کرده اند محصول با ارزشی دریافت نکرده اند.
 

از چه چیزی در صفحه فروش خود اجتناب کنید

رایج ترین اشتباهات در صفحات فروش عبارتند از: عدم اطلاعات در مورد محصول، عدم پاسخ به سوالات و عدم اطلاعاتی که قابلیت اطمینان صفحه را تضمین کند. 

عدم اطلاعات اولیه در مورد محصول یا خدمات شما

ایجاد یک صفحه فروش خوب مستلزم جزئیاتی نظیر اطلاعاتی است که قابلیت اطمینان وبسایت را تضمین می کند. هنگام ایجاد صفحه خود، اطمینان حاصل کنید که نکات زیر را وارد کنید:
سیاست حفظ حریم خصوصی و شرایط استفاده
برای جلب اعتماد و نشان دادن اعتبار و شفافیت به کاربران خود، توصیه می شود که در سایت خود، یک سیاست حفظ حریم خصوصی مشهودی داشته باشید که توضیح دهد، اطلاعات جمع آوری شده در آدرس شما چگونه استفاده می شوند.
ذکر این نکته نیز حائز اهمیت است که در هنگام بازدید کاربر از دامنه شما، چه داده های مروری جمع آوری می شوند. 

بیانیه رفع مسئولیت

روشن کردن این مسئله مهم است که نتایج وعده داده شده توسط محصول، ممکن است با توجه به عوامل خاصی متفاوت باشد. 

دوره استرداد محصول

بیشتر محصولات باید برای مواقعی که مشتری از خرید راضی نباشد ، دوره ای را برای استرداد محصول ارائه کنند. 
ولی نگران نباشید، تا زمانی که مصرف کننده ارزش پیشنهاد شما را بداند درخواست استرداد نخواهد کرد. روشن کردن اینکه شما حاضر به برگرداندن پول هستید، به افزایش اطمینان به محصول شما کمک کرده و می تواند منجر به فروش بیشتر شود. 
حتماً قوانین محلی خود در مورد حمایت از مصرف کننده و اینکه چه نوع تعهداتی الزامی است، را بررسی کنید.

ارتباط

چه کسی مسئول این محصول است؟ ارتباط با سازندگان در صفحه فروش، تاثیرگذارترین روشی است که تولید کننده می تواند به حل مشکلات مشتری کمک کند. 
با داشتن این کانال مستقیم، خریدار در یافتن اطلاعات وقت کمتری صرف می کند و تولیدکننده این شانس را دارد که فروش را به صورت شخصی انجام بدهد.
تصویر
 

نکاتی برای ارتقاء صفحه فروش شما

آتوپلیر (دستگاه پخش خودکار) 

آتوپلیر پارامتری است که می تواند در صفحه قرار گیرد تا فیلم فروش را به صورت اتوماتیک پخش کند، ولی این کار باید با دقت مورد استفاده قرار گیرد تا تجربه کاربر را خراب نکند.
برای انجام این کار می توانید دو نسخه از صفحه فروش خود ایجاد کنید، یک نسخه با آتوپلیر و دیگری بدون آن، تا ببینید که کدام یک بیشترین تبدیل را دارد.

خروجی های صفحه 

ضروری است که وب سایت شما خروجی داشته باشد، بدین معنا که باید در صفحه فروش حداقل یک لینک وجود داشته باشد که کاربر را به صفحه ای هدایت کند که در آن بتواند اطلاعات بیشتری درباره شما و محصولتان پیدا کند. 

صفحه موبایل فرندلی (سازگار با موبایل) 

تعداد افرادی که از طریق تلفن همراه خود به اینترنت دسترسی دارند، بدون وقفه در حال افزایش است. اینکه صفحه شما به خوبی به این نوع مرور ،پاسخ دهد امری بسیار مهم است. اگر هنوز یک نسخه موبایل از وب سایت خود ندارید، بهتر است دست به کار شوید، زیرا تعداد قابل توجهی از خریداران با تلفن همراهشان به محتوای شما دسترسی پیدا می کنند. 

اثبات (تایید) اجتماعی

اکثر کاربران قبل از اینکه خرید کنند، نظرات و نقد و بررسی های مربوط به محصول را جستجو می کنند. ما پیشنهاد می کنیم که شما نقد و بررسی های خریدار را در صفحه خود نمایش داده و از آنها به عنوان یک عامل جذب مشتری استفاده کنید.
این اظهار نظرات مثبت، می توانند در قالب متن یا به صورت فیلم های کوتاهی باشند که نشان می دهند محصول شما چگونه قادر به حل یک مشکل است. این داستان ها کسانی را که در حال خواندن / تماشای آنها هستند ترغیب می کنند و باعث ایجاد همدلی در آنها می شوند که هر دو عواطفی هستند که به شدت تصمیم به خرید را تحت تأثیر قرار می دهند.  
همانطور که مشاهده می کنید، یک صفحه فروش چیزی فراتر از نام محصول یا خدمات و یک دکمه خرید است.
این صفحه یکی از مهمترین ابزارها در روند متقاعد کردن بازدیدکنندگان است، که باید به دقت برنامه ریزی و اجرا شود.
از عنوان (که باید جذاب باشد و احساسات مخاطب را برانگیزد) گرفته تا توصیف محصول (با اطلاعات مرتبط و واقعی)، صفحه فروش باید مزایایی را مشخص کند که خریداران با خرید، عایدشان خواهند شد. 
اکنون هر آنچه را که آموخته اید عملی کنید و اولین صفحه فروش خود را درست کنید! 


محتوای مرتبط


ثبت نظر


دیدگاه شما

در حال حاضر دیدگاهی برای این محتوا ثبت نشده است