بینگ احتمالا موتور جستجوی پیش‌فرض فایرفاکس می‌شود

سی یو وب 1400.06.28 921 0 0

بر اساس آخرین اعلامیه مطالعه SUMO در ماه سپتامبر ، موزیلا در حال آزمایش Bing مایکروسافت به عنوان موتور جستجوی پیش فرض برای Firefox است. در این پست آمده است که از ششم این ماه ، حدود 1 درصد از کل کاربران دسکتاپ فایرفاکس تحت این آزمایش اولیه قرار گرفته اند. موزیلا انتظار دارد این مرحله آزمایش حدود پنج ماه ادامه داشته باشد و تا ژانویه سال آینده به پایان برسد.

از 6 سپتامبر 2021 ، 1٪ از کاربران Desktop با Bing به عنوان موتور جستجوی پیش فرض آزمایش می کنند. این مطالعه تا اوایل سال 2022 ادامه خواهد داشت و احتمالاً تا پایان ژانویه به پایان می رسد.

SUMO مخفف SUpport.MOzilla.org است و طبق گفته غول مرورگر ، این مطالعات "بخشی از بهینه سازی تجربه Firefox" برای همه کاربران است. در صورت اجرای "about: Studies" در نوار آدرس مرورگر ، لیستی از "مطالعات تکمیل شده" برای مشاهده در دسترس است.

در حالی که ما مطمئن نیستیم چرا ممکن است موزیلا بخواهد گوگل را به عنوان موتور جستجوی پیش فرض Firefox با Bing جایگزین کند ، وبلاگ نویس آلمانی سورن هنتشل حدس می زند که تیم Mozilla ممکن است در آینده با Bing مایکروسافت همکاری کند ، زیرا معامله جستجوی فعلی Mozilla و Google انتظار می رود سال آینده به پایان برسد. بنابراین در صورتی که قرارداد جستجو با گوگل بیشتر تمدید نشود ، Bing ممکن است موتور جستجوی پیش فرض Firefox شود.
 


محتوای مرتبط


ثبت نظر


دیدگاه شما

در حال حاضر دیدگاهی برای این محتوا ثبت نشده است