تردز از قابلیت های جدید خود رونمایی میکند.

سی یو وب 1402.08.08 206 0 0

شبکه اجتماعی تردز، که به تازگی به متا تعلق گرفته است، اخیراً قابلیت‌های جدیدی را برای کاربران خود معرفی کرده است. این قابلیت‌ها شامل ایجاد نظرسنجی‌ها و ارسال فایل‌های GIF می‌شوند. همچنین، آدام موسری، مدیرعامل اینستاگرام، اعلام کرده که تردز در حال آزمایش امکانات جدیدی است که به کاربران این شبکه اجتماعی ارائه داده خواهد شد. این تغییرات، با توجه به رقابت با توییتر (ایکس)، نکات جالبی دارند.
قابلیت‌های جدید تردز شامل قابلیت ایجاد نظرسنجی است. کاربران می‌توانند تا سه گزینه را به نظرسنجی اضافه کنند (در حال حاضر حداکثر چهار گزینه ممکن است) و مشخص کنند که نظرسنجی تا چه زمانی باز می‌ماند. نتایج نظرسنجی پس از پایان به کاربران شرکت‌کننده اعلام می‌شود. 


همچنین تردز اکنون از GIPHY برای ارسال فایل‌های GIF پشتیبانی می‌کند و این امکان به کاربران اجازه می‌دهد تا به راحتی فایل‌های GIF را از GIPHY انتخاب و به پیام‌های خود اضافه کنند.
همچنین، آدام موسری در یکی از پست‌های خود به موضوع نمایش تعداد بازدید پست‌ها و امکان پین کردن پست‌ها در پروفایل کاربران اشاره کرده است. این امکانات نیز در اینستاگرام (ایکس) قبلاً وجود داشته و این بار تردز نیز آن‌ها را برای کاربران خود فراهم می‌کند.
تردز در ماه ژوئیه سال گذشته به عنوان یک اپلیکیشن جدید به بازار آمد و تاکنون مورد استقبال کاربران قرار گرفته است. مارک زاکربرگ، مدیرعامل متا، به تازگی اعلام کرده که تردز در حال حاضر تقریباً 100 میلیون کاربر فعال ماهانه دارد و طبق برنامه‌ها، این تعداد در سال‌های آینده به 1 میلیارد نفر خواهد رسید. همچنین، قابلیت ویرایش و انتشار پست‌های صوتی نیز به تردز اضافه شده است. 
 


محتوای مرتبط


ثبت نظر


دیدگاه شما

در حال حاضر دیدگاهی برای این محتوا ثبت نشده است