توییتر وحذف بیش از 1100 توییت گمراه کننده در مورد کرونا

سی یو وب 1399.01.14 1430 0 0

Twitter می گوید که بیش از 1100 توییت گمراه کننده در مورد کرونا را حذف کرده است.
توییتر از 18 مارس ، کاربران را ملزم به حذف توییت هایی کرده است که می تواند شیوع coronavirus را افزایش دهد.
شبکه اجتماعی در روز چهارشنبه اعلام کرد؛ توئیتر پس از آن که راهنمای جدید را منتشر کرد و اعلام کرد محتواهای مبالغه آمیز و مضر در مورد کرونا مسدود خواهند شد، بیش از 1100 توئیت را از 18 مارس حذف کرده است. همچنین سیستم های خودکار توئیتر بیش از یک و نیم میلیون حساب کاربری با رفتارهای اسسپمی که درباره ویروس کرونا بحث و گفتگو می کردند را مورد چالش قرار داده است. این در حالی است که شرکتهای شبکه های اجتماعی به دلیل عدم انجام فعالیت کافی، برای جلوگیری از گسترش اخبار کذب ، مورد انتقاد قرار گرفته اند.

Twitter از ارائه توییت های حذف شده خودداری کرد ، اما از 18 مارس این شرکت در حال حذف مطالب از چهره های مشهور از جمله روسای جمهور برزیل و ونزوئلا است. روز یکشنبه ، این شرکت دو توییت از سوی رئیس جمهور برزیل ، جایر بولسونارو ، را حذف کرد که گفته می شود این توئیت ، ویدئویی بود که در آن از این سیاسیتمدار در مورد فاصله اجتماعی پرسیده بودند.
هفته گذشته Twitter ، توئیت ریئس جمهور ونزوئلا ، نیکولز مادورو، به دلیل توصیه به استفاده از "دم کرده طبیعی" به عنوان یک درمان احتمالی برای محافظت از کرونا را حذف کرد.
توییتر همچنین توئیتی از رودی جولیانی ، وکیل شخصی رئیس جمهور دونالد ترامپ ، به دلیل انتشار اطلاعات نادرست در مورد ویروس کرونا را حذف کرد و به طور موقت حساب وکیل را قفل کرد.
با وجود تلاش برای جلوگیری از انتشار اخبار نادرست در مورد کرونا ویروس، اما هنوز پستهای نا معتبر توسط افراد در حال پخش شدن هستند.
توئیتر اجازه داده انتشار پستهایی نژادپرستانه ، xenophobic (ترس از مردم سایر کشورها) در مورد آسیایی ها و چین همچنان روی سایت باقی بماند.


محتوای مرتبط


ثبت نظر


دیدگاه شما

در حال حاضر دیدگاهی برای این محتوا ثبت نشده است