جدیدترین تغییرات شبکه های اجتماعی

سی یو وب 1399.01.09 1781 0 0

یوتیوب ویژگی کمک کردن برای سازندگان را آزمایش می کند، واتس اپ به نقطه عطف رسید

یوتیوب Twitch را با  ویژگی کمک جدید ارائه می کند. یوتیوب در حال آزمایش ویژگی دست زدن برای سازندگان است. بر اساس گزارس Verge،این ویژگی به طور رسمی "تشویق بیننده" نامیده شده  است. این ویژگی به کاربران اجازه میدهد تا انیمیشن دست زدن بالای ویدئویی را که قصد حمایت از آن را دارند، بخرند. این انیمیشین به طور اختصاصی تنها برای خریدار نمایش داده می شود. Twitchدر حالی که عملکرد دست زدن ندارد، به عنوان کمک مالی عمل می کند. یوتیوب به شدت علاقه مند به کار روی آن چیزی است که به جریان Twitch کمک می کند.کمک های مالی بخش بزرگی از درآمد Twitch هستند.(در کنار اشتراک و درآمد تبلیغات) 
واتس اپ با 2B کاربر به تمرکز حریم خصوصی  تاکید دارد. برنامه پیام رسانی متعلق به فیس بوک اعلام کرد که رسما 2 میلیارد کاربر را گردآوری کرده و دومین پلتفرم شبکه اجتماعی در جهان است که این کار را انجام داده است. واتس اپ چگونگی محاسبه تعداد کاربران را مشخص نکرد، اما در سال 2014 ، هنگامی که پلتفرم پیام رسان برای نخستین بار به دست Facebook رسید، 500 میلیون کاربر داشت. این پلتفرم با تکرار تلاش های خود برای حفظ حریم خصوصی ، اظهار داشت: "ما در مورد امنیت سازش نخواهیم کرد، زیرا این امر باعث می شود مردم از امنیت کمتری برخوردار شوند. ما برای حفاظت بیشتر، با کارشناسان ارشد امنیتی کار می کنیم، و همچنین بدون فدا کردن حریم خصوصی، از فناوری پیشرو در صنعت برای متوقف کردن سوءاستفاده و کنترل و راه هایی برای گزارش مسائل استفاده می کنیم.
 

اسنپ چت ویژگی جدیدی برای سلامت جسم و روان ارائه می کند، اینستاگرام ابزار ویرایش ویدئو جدیدی را تست می کند.

فشار سلامتی جدید اسنپ چت ، اسنپ چت در حال راه اندازی مجموعه جدیدی از ابزار و محتوای های سفارشی پیرامون سلامت جسم و روان است. این اولین محصول در حوزه سلامت جسم و روان است که از طرف اسنپ چت طی چند ماه آینده ارائه می شود. ابزار جستجو “Here For You" (برای تو) در اوایل ماه فوریه به طور آزمایشی همراه با ویژگی محتوای جدید راه اندازی شد، که امکان سطح بندی بخش های ویژه در اسنپ چت را هنگامی که کاربر عباراتی را تایپ می کند که نشان دهنده نیاز به کمک در زمینه های سلامتی جسم و روان باشد، شامل می شود.
اینستاگرام یک ابزار ویرایش ویدئو را تست می کند. اینستاگرام در حال کار روی ویژگی جدید ویرایش ویدئو برای استوری های اینستاگرام است که امکان آپلود و ویرایش فیلم ها را آسان تر می کند. گزینه جدید ابزاری برای برش ویدیوی درون Stories را فراهم می کند، که عملکرد آن مشابه سایر ابزارهای ویرایش ویدئو در پلتفرم های دیگر است. در گزینه های خلاقانه بالای فریم اول، آیکن ویرایش جدید اضافه شده است. روی آن ضربه بزنید و به قاب مرحله دوم ویرایش منتقل شوید.
 

برنامه تایئد بازرگانان پینترست و به نظر می رسد اینستاگرام از igtv برای کسب درآمد استفاده کند.

پینترست برای تائید بازرگانان، پینترست در حال راه اندازی یک برنامه تائید بازرگانان است تا خرده فروشان را در این پلتفرم تائید نماید و محصولات آنها قابلیت توزیع از طریق فروشگاه پینترست را پیدا کنند، شامل فروشگاه the Look Pins و اسلایدر محصولات مشابه. این محصول طی ماه های آینده در دسترس قرار خواهد گرفت. برندها می توانند در لیست انتظار ثبت نام کنند، بدین ترتیب با باز شدن برنامه مطع خواهند شد.
IGTV روی ویژگی کسب درآمد کار می کند. اینستاگرام با TechCrunch تائید کرد که  در حال ساخت نمونه ای است که سازندگان igtv ،( فرمت فیلم های طولانی اینستاگرام،) امکان کسب درآمد از محتوای خود را داشته باشند. Instagram Partner Program این امکان را برای سازندگان فراهم می کند تا با نمایش تبلیغات در کنار محتوای خود از آن کسب درآمد کنند. چیزی که از آغاز این پلتفرم در سال 2018 وجود نداشت. Adam Mosseri بنیان گذار اینستاگرام در توئیتی گفت " این راز نیست که ما در حال بررسی این موضوع هستیم، در وهله اول ما میخواستیم مطمئن شویم پایه های این محصول محکم شود، سپس منبع کسب درآمد شود."
 

در حال حرکت

پلتفرم بازاریابی محلی SOCi ، Chad Jordan را به عنوان VP توسعه تجارت برای برندها انتخاب کرد. در موقعیت جدید ایجاد شده Jordan (فردی که اخیرا بر بازاریابی دیجیتال بر زنجیره  کلیپ های ورزشی کوتاه کردن مو نظارت داشته) به طور نزدیک با فرانشیزهای ملی و برندهای چند محلی مشتری SOCi کار خواهد کرد تا به عنوان متخصص مقیم به رشد برنامه بازاریابی محلی کمک کند. Jordan  گفت: "به عنوان یک مجری معتبر فرانشیز CFE)) من همیشه مشتاق قدرت دادن به فرانشیز برای کنترل حضور آنلاین هستم و از پیوستن به Afif و تیمش در یک شرکت با رشد سریع مثل SOCi بسیار هیجان زده ام. " وی همچنین افزود برای شرکتهای فرانشیز ملی و چند مکانی، بازاریابی محلی بسیار مهم است. و من هیجان زده ام که چطور می توانم به SOCi کمک کنم تا قدرت تغییرات اساسی بومی سازی را به برندهای سراسر دنیا منتقل کند."
پلتفرم تکنولوژی مخاطبان Eyeota ، مارک فنلی  Marc Fanelli را به عنوان معاون رئیس مشاركتها و توسعه استراتژیك معرفی كرد. به گزارش مدیر عامل شرکت Kristina Prokop، Fanelli بر تعمیق روابط با شرکای اصلی عرضه محلی و جهانی متمرکز خواهد شد. Prokop گفت : "با دانش فراوان مارک ،اهداف و چالش های موجود در اکوسیستم داده امروز، چشم انداز تازه ای را برای تیم ما به ارمغان می آورد. ما مشتاقانه منتظر هستیم تا از توانمندیهای صنعتی مارک برای تقویت بیشتر مشارکتهای خود بهره مند شویم." پیش از Eyeota، فنلی مدیر کل Impact بود که نظارت بر مجموعه محصولات هوشمند را بر عهده داشت.
Pantheon ، پلتفرم عملیات وب سایت ، الیسا فینک Elissa Fink، کارآزموده بازاریابی را استخدام کرده است تا جزئی از اعضای هیئت مدیره آن باشد. فینک CMO سابق Tableau است که با هدایت درست  90٪ از فرصتهای تجاری جدید شرکت ، به درآمد بیش از 1 میلیارد دلار درآمد سالانه ،کمک کرده است. زاک روزن Zack Rosen ، مدیر عامل Pantheon گفت: " Fink با تجربه خود در اجرای عملیات وب در یک شرکت جهانی با معامله عمومی ، چشم انداز بسیار ارزشمندی را برای ما به ارمغان می آورد." Pantheon گزارش داده بیش از 300000 سایت را در ابر پشتیبانی می کند و به بیش از 750 میلیون کاربر منحصر به فرد در ماه خدمات ارائه می دهد که شامل گوگل google، Lyft ، Stitch Fix و Docusign است.
 


محتوای مرتبط


ثبت نظر


دیدگاه شما

در حال حاضر دیدگاهی برای این محتوا ثبت نشده است