کمک شرکت فیلیپس برای خواب موثرتر

سی یو وب 1397.02.02 1886 0 0

حتما برای شما هم پیش آمده که بعد از یک روز خسته کننده به امید خواب راحت و بازگشت آرامش به تخت خواب رفته اید ، اما صبح که از خواب بیدار شدید ، همچنان احساس خستگی می کردید.

به گفته Philips  ، بسیاری از بزرگسالان ، حدود 40 درصد افراد بین 25 تا 54 ساله ، هر شب کمتر از 7 تا 9 ساعت می خوابند.در ایالات متحده حدود 30 درصد بزرگسالان از بی خوابی رنج می برند ،  این رقم در اروپا بین 15 تا 27 درصد است.معمولا به دلایل مختلف ، خواب راحت شبانه اتفاق نمی افتد و به همین دلیل فیلیپس می خواهد روی کیفیت خواب کار کند تا خواب طولانیتر، زیرا همیشه خواب طولانی باعث سرحال شدن نمی شود.

موضوع جالبی که در مورد هدبندهای فیلیپس وجود دارد اینست که به دنبال افزایش زمان خواب شما نیست ، بلکه هدبند با بررسی الگو خواب ، کیفیت خوابتان را در زمان استراحت بهبود می بخشد.در ابتدا ساده به نظر می رسد، وقتی شما وارد خواب عمیق یا خواب سبک می شوید ، سنسورها تشخیص می دهند.در این مرحله ، هدبند توسط بلندگوهایی که درون آن تعبیه شده اند ، امواج آرامی را می فرستد و کم کم آنرا افزایش می دهد ، تا کیفیت خواب شما را بهبود ببخشد.هد بند نحوه خواب شما را بررسی می کند و بر اساس آن روال خود را تنظیم می کند.

 

فوم نرم بکار رفته در هد بند ، این اطمینان را به شما می دهد که در هنگام استراحت ، احساس ناراحتی نکنید.بعد از اینکه بیدار شدید ، برنامه موجود در هدبند ، کیفیت خوابتان را نشان می دهد.

این سیستم برای بزرگسالانی که عموما کمتر از 7 ساعت در شب می خوابند طراحی شده است،  اما به شما برای بخواب رفتن کمک نمی کند.این محصول در حال حاضر در ایالات متحده و آلمان در مرحله آزمایشی قرار دارد و کاربرانی که علاقه مندند می توانند با پر کردن پرسشنامه ای کوتاه در سایت Philips  ، در صورت واجد شرایط بودن ، در برنامه انتخاب شوند و این محصول را با قیمت 399 دلار خریداری کنند.

طلوع خورشید شخصی شما

Philips  همچنین متوجه شد که صبح ها بیدار شدن با زنگ بلند جالب نیست ، به همین خاطر دستگاهی به نام somneo ساخته تا با شبیه سازی خورشید ، صبح ها شما را به آرامی از خواب بیدار کند. somneo فیلیپس چند ویژگی برای کمک به آرامش و خواب بهتر در طول شب دارد.تکنیکهای تنفس این چراغ باعث آرامش قبل از خواب می شود،این در حالیست که غروب خورشید نیز به آرامش قبل از خواب کمک می کند.شما براحتی می توانید سطح روشنایی ، نوع موسیقی یا صدایی که می خواهید با آن از خواب بیدار شوید را انتخاب نمایید ، مانند طبیعت ، موسیقی محیط یا ایستگاه رادیویی مورد نظر شما.

بیدار شدن با نور

somneo در تنظیم نور اتاق وقتی که خواب هستید نیز فوق العاده عمل می کند و اگر نیمه شب از خواب بیدار شوید ، نور کافی جهت دیدن اطراف خود دارید.این دستگاه با قیمت  199.99 دلار قابل خریداریست.

 

 


محتوای مرتبط


ثبت نظر


دیدگاه شما

در حال حاضر دیدگاهی برای این محتوا ثبت نشده است