ابتکار دانشگاه هاروارد در راه اندازی موسسه ی جانبی رسانه های اجتماعی

سی یو وب 1400.07.01 863 0 0

دانشگاه هاروارد یک ابتکار آکادمیک به نام موسسه راه اندازی مجدد رسانه های اجتماعی را، راه اندازی کرده است که هدف آن رفع ضروری ترین مشکلات رسانه های اجتماعی است.
این موسسه با عنوان "three-year pop up initiative" (ابتکار سه ساله ظاهر می شود) توصیف می شود. این موسسه بر رسیدگی به اطلاعات غلط ، نقض حریم خصوصی ، مزاحمت و مدیریت محتوا تمرکز خواهد کرد.
این موسسه بخشی از مرکز اینترنت و جامعه Berkman Klein دانشگاه (BKCIS) است و با 1.5 میلیون پوند از بنیاد John S. و John L. Knight تأمین می شود.
بر اساس وب سایت این موسسه ، هدف آن "ایجاد تغییرات واقعی و عملی در نحوه عملکرد شبکه های اجتماعی آنلاین است. هدف این است که به تولید ، شناسایی ، ارتقاء و اتصال کار در رشته ها و بخش ها مختلف کمک کند. "
کارشناسان BKCIS در خارج از اطلاعات غلط فقط تأکید کرده اند که رسانه های اجتماعی به کاهش اعتماد به نهادها و انتخابات و همچنین افزایش دیدگاه های تبعیض آمیز نژادی ، سیاسی و مذهبی کمک کرده است.
کریگ نیومارک ، بنیانگذار فهرست کریگ ، به بی بی سی گفت: "رسانه های اجتماعی کنونی تمایل به اغراق در تفاوت افراد ، خشم و افراط گرایی دارند. این در بسیاری از موارد بخشی از مدل کسب و کار است
با وجود این پیامدهای منفی رسانه های اجتماعی ، مزایای واضح و موارد استفاده مثبت وجود دارد.
رسانه های اجتماعی می توانند حجم وسیعی از اطلاعات آموزشی را ارائه دهند ، از عموم مردم آگاهتر حمایت کنند و جوامع حامی و مولد را پرورش دهند.
"ما به رسانه های اجتماعی نیاز داریم که در آن مردم به یکدیگر گوش دهند ، جایی که بتوانند زمینه های مشترک را بیابند و با هم کار کنند."


محتوای مرتبط


ثبت نظر


دیدگاه شما

در حال حاضر دیدگاهی برای این محتوا ثبت نشده است