اهمیت دوست داشتن یا نداشتن یک ویدئو در یوتیوب

سی یو وب 1397.03.26 1697 0 0

یوتیوب (youtube)  سیستم دوست داشتن یا نداشتن یک ویدئو را بهبود بخشیده است.در نتیجه هم اکنون اعداد نهایی دارای اهمیت بیشتری هستند.

این اطلاعات از طریق نماینده یوتیوب  (youtube)در فروم help یوتیوب اعلام شد .

YT Lukas گفت طبق سیستم جدید امکان تشخیص دوست داشتن یا نداشتن (like , dislike) یک ویدئو از طریق انسان و یا ربات قابل تشخیص است.

این تغییرات بر روی دوست داشتن یا نداشتن ویدئو ها از امروز اعمال می شود.این بدین معناست که اگر تعداد نامعتبر زیادی شناسایی شود ، روی نمایش تعداد like یا dislike ویدئو موثر است.

" اگر از قبل تعداد زیادی دوست داشتن یا نداشتن روی کانال شما به عنوان نامعتبر علامت گذاری شده باشد ، نوسانات را از 14 ژوئن 2018 مشاهده خواهید کرد.ممکن است شما ببنید تعداد like , dislike که در یوتیوب (youtube) نمایش داده می شود متفاوت از چیزی است که در صفحه نمایش آن ویدئو می ببینید.این موضوع شناخته شده است و تیم ما مشغول کار روی آن است.در ضمن برای مشاهده تعداد دفعات نمایش ویدئو ، عدد روی صفحه ای که ویدئو در آن نمایش داده می شود معتبر است."

تعداد  like یا dislike یک ویدئو در یوتیوب یک معیار مهم برای تولید کنندگان است.بطوریکه یکی از عوامل تعیین کننده برای اینکه چه چیزی در نتایج جستجو و بخش ویدئو های توصیه شده نمایش داده شود ، می باشد.

بر اساس این گفته ، این خبر خوبی است برای تولید کنندگان ، بویژه کسانی که از طرف متخلفان تعداد like یا dislike ناعادلانه ای دریافت می کردند.


محتوای مرتبط


ثبت نظر


دیدگاه شما

در حال حاضر دیدگاهی برای این محتوا ثبت نشده است