نحوه ذخیره و حذف پیش نویس استوری اینستاگرام

سی یو وب 1402.07.06 52419 4 1

اینستاگرام قابلیت ذخیره پیش نویس استوری های اینستاگرام را به ویژگی های این اپلیکیشن اضافه کرد. قبلا اینستاگرام اعلام کرده بود که امکان ذخیره کردن پیش نویس های استوری تا ماه مارس اضافه خواهد شد و اکنون این ویژگی در دسترس همه کاربران خواهد بود. 

سایر خدمات 30uweb : پشتیبانی سایت

ذخیره پیش نویس استوری اینستاگرام چیست؟

پیش نویس استوری اینستاگرام کجاست؟

همانطور که در عکس زیر مشاهده می کنید، هنگامی که قصد دارید از حالت ساخت و ویرایش استوری خارج شوید این امکان به شما داده می شود که گزینه ذخیره کردن استوری را در بخش پیش نویس، انتخاب کنید. هنگام انتخاب گزینه پیش نویس استوری، یک هشدار جدید به شما اطلاع می دهد که پیش نویس استوری ها یک هفته پس از ذخیره آن ها حذف می شوند؛ بنابراین از زمان ذخیره پیش نویس، تنها یک هفته فرصت دارید تا آن را منتشر کنید، زیرا در غیر این صورت حذف خواهد شد.

چطور استوری اینستاگرام را ذخیره کنیم

این ویژگی می تواند برای مدیران این شبکه اجتماعی که مدیریت پیج اینستاگرام را برعهده دارند، بسیار مطلوب باشد؛ زیرا می توانند استوری را پیش نویس کنند و در زمان مناسب منتشر نمایند.

در حال حاضر همه کاربران می توانند با به روزرسانی اینستاگرام خود از این ویژگی برخوردار باشند. همچنین کاربران می توانند استوری های پیش نویس شده را مانند استوری هایی که فالوورهایشان می بینند مشاهده کنند و در صورت رضایت اقدام به انتشار آن نمایند. 

سایر خدمات ما:

خدمات مدیریت شبکه های اجتماعی

طراحی سایت

در مکاتبه ای که با مسئولان اینستاگرام درباره این قابلیت انجام شده است، پاسخ به این شکل بوده است: "پیش نویس استوری های اینستاگرام اکنون در سطح جهانی، برای همه در دسترس است. قابلیت ذخیره پیش نویس استوری، هفت روز قبل از حذف کامل آن، ذخیره خواهد شد. بنابراین شما به مدت 7 روز زمان برای انتشار آن خواهید داشت."
با این قابلیت روش دیگری برای مدیریت مناسب تر اینستاگرام برای ایجاد تعامل بیشتر با کاربران ایجاد شده است. اگرچه اضافه شدن این ویژگی ممکن است یک تغییر عظیم در این پلتفرم نباشد، اما برای مدیران اینستاگرام که به دنبال استفاده بهتر از این برنامه هستند، بسیار قابل توجه است.

حذف پیش نویس استوری اینستاگرام

برای حذف پیش نویس استوری به اکانت اینستاگرام خود رفته و از گزینه your story وارد قسمت استوری شوید.

آیکون گالری را انتخاب کنید تا صفحه زیر برای شما باز شود.

حذف پیش نویس استوری اینستاگرام

گزینه Drafts را انتخاب نمایید. در این جا لیست پیش نویس های شما ظاهر می شود.

آیکون manage را از سمت  راست بالا انتخاب کنید.

حذف پیش نویس استوری اینستاگرام

حالا می توانید استوری هایی را که میخواهید حذف کنید انتخاب نمایید و پس از انتخاب بر روی دکمه Delete بزنید.

حذف پیش نویس استوری اینستاگرام

در پنجره باز شد دکمه Delete را تایید نمایید تا پیش نویس شما حذف شود.

حذف پیش نویس استوری اینستاگرام


محتوای مرتبط


ثبت نظر


دیدگاه شما

Mrym

1401/06/14

سلام ببخشید من یه سوال خیلی مهم دارم ، دست من اشتباهی خورد و یک استوری با فیلتر که نمیخواستم پیش نویس شد بعد ۳۰ مین پاکش کردم سوالم اینه که آیا استوریم توی دسته استوریای اینستا میره ؟؟؟ و اینه بقیه میبینن پیجمم پرایوته