امکان رتبه دهی و نظر برای پروفایل های خدماتی لینکدین

سی یو وب 1400.05.25 948 0 0

یک ویژگی جدید برای نظردهی به پروفایل های خدماتی در لینکدین اضافه شد.

پلتفرم لینکدین یک ویژگی نظردهی review به لیست خدمات حرفه ای خود اضافه می کند که راه دیگری برای مشخص کردن کیفیت مهارت های حرفه ای شما در بخش پروفایل LinkedIn خواهد بود.

لیست خدمات لینکدین (LinkedIn's Services listings) که برای اولین بار در سال 2019 راه اندازی شد، به فریلنسرها و SMB ها این امکان را می دهد که هرگونه خدماتی را که در نمایه LinkedIn خود ارائه می دهند، لیست کنند و در نتایج جستجو نیز به همین ترتیب پیدا شوند. 
حالا با این بروزرسانی جدید لینکدین، سایر کاربران یا مشتریانی که از خدمات شما استفاده کرده اند، می توانند در قسمت پروفایل خدماتی شما، نظردهی کنند یا به شما رتبه بدهند. این رتبه دهی و نظرات در لیست خدمات شما نشان داده خواهند شد.

همانطور که درعکس زیر مشاهده می کنید، یک پروفایل خدماتی را می بینید که در بخش لیست خدمات آن ویژگی امکان قرار دادن نظر و رتبه اضافه شده است.

امکان نظر دهی پروفایل خدماتی لینکدین

لینکدین درباره این ویژگی اضافه شده به بخش لیست خدمات پروفایل ها اینگونه توضیح می دهد: "ما مشتاق هستیم که اعلام کنیم که اکنون می توانید نظرات مشتریان و مخاطبان خود را به عنوان ارائه دهنده خدمات در LinkedIn دریافت کرده و مشاهده کنید. برای مشاهده نظراتی که از مشتریان قبلی دریافت کرده اید یا برای مدیریت نظرات خود، کافی است به صفحه سرویس خود بروید. اگر در بخش پروفایل لیست خدمات خود نظری دریافت نکرده اید، کافی است یک لینک دعوت برای مشتریان قبلی خود ارسال کنید تا به شما رتبه دهند و نظرات خود را درباره سرویس های شما به اشتراک بگذارند. "

به افرادی که خدمات را در پروفایل لینکدین خود فعال کرده اند، 20 اعتبار داده می شود تا به عنوان بخشی از برنامه راه اندازی اولیه این ویژگی، از مشتریان قبلی درخواست بازبینی و ارسال نظر برای خدماتشان کنند.

این ویژگی در هر صورت، باید یک ویژگی فوق العاده مفید باشد، اما مانند هر ابزار بازبینی، این احتمال نیز وجود دارد که از آن سوء استفاده شود؛ زیرا افرادی که به هر دلیلی با شما مشکل دارند یا رقیب شما هستند، می توانند در این بخش نظرهای منفی و نادرستی درباره خدمات شما منتشر کنند که به موقعیت حرفه ای شما و اعتبار پروفایل لینکدین تان ضربه بزند.

به عنوان یک ویژگی مفید و برای جلوگیری از این نظرات مغرضانه و نادرست، شما طیف وسیعی از گزینه های مدیریتی را برای کنترل نحوه نمایش نظرات در اختیار خواهید داشت؛ در حالی که در صورت انتخاب می توانید نظرات را به طور کامل مخفی کنید.

در هر حال به نظر می رسد این بروزرسانی لینکدین، ویژگی خوبی را اضافه کرده باشد؛ زیرا مخاطبان شما می توانند به راحتی نظرات مشتریان قبلی شما را مشاهده کنند و با خیال راحت تری به شما اطمینان کرده و از سرویس های شما استفاده کنند. 

بخش نظردهی خدمات LinkedIn در حال حاضر فقط در دسکتاپ قابل مشاهده است و در آینده برنامه توسعه بیشتری نیز در نظر گرفته شده است.


محتوای مرتبط


ثبت نظر


دیدگاه شما

در حال حاضر دیدگاهی برای این محتوا ثبت نشده است