ورود اپل به باشگاههای ورزشی

سی یو وب 1396.09.20 2656 0 0

اکنون می توانید از طریق ساعت مچی اپل به دستگاههای  جدید تناسب اندام متصل شوید.

اپل از قطعه الکترونیکی به نام GymKit   در ساعتهای مچی مدل  WatchOS 4.1 جدید خود بکار برده است که این امکان را فراهم می آورد تا شما بتوانید از طریق ساعت مچی اپل خود بصورت وایرلس براحتی به دستگاههای تناسب اندام مانند تردمیل  متصل شوید .

فرآیند کار GymKit بسیار ساده است . در صفحه نمایش ساعت اپل می توانید وارد قسمت GymKit شوید که یک صفحه تأیید اتصال به تردمیل را به شما نشان می دهد . و ازشما می پرسد که آیا می خواهید فعالیت راه رفتن یا دویدن بر روی تردمیل را ضبط کنید؟

 از آنجا که ارتباط بین ساعت و صفحه نمایش دستگاه تردمیل برقرار شده است . شما می توانید اطلاعات زیادی را از فعالیت خود به دست آورید. این اطلاعات شامل : تعداد ضربان قلب ، سرعت راه رفتن ، محاسبه کالری ، و اطلاعات خاصی مانند محاسبه ارتفاع وقتی از از پله ها بالا می روید و همچنین اطلاعات قد و وزن  - که تمامی این اطلاعات را می توانید از طریق تکنولوژی جدیدی که در ساعت اپل استفاده شده است  - بطور یکجا داشته باشید. و حتی این اطلاعات را در ساعت مچی اپل و یا گوشی اپل خود ذخیره سازید.

اپل ادعا می کند که به زودی 80% از بازار تجهیزات ورزشی باشگاهها را با این محصول جدید پوشش می دهد .

و به زودی می توانیم از این تکنولوژی جدید اپل برای دستگاههای تناسب اندام خانگی یا دیگر وسایل ورزشی و یا حتی اتاقهای هتل یا فروشگاهها نیز استفاده نمائیم.


محتوای مرتبط


ثبت نظر


دیدگاه شما

در حال حاضر دیدگاهی برای این محتوا ثبت نشده است