سیاست های جدید رمزنگاری گوگل ادز اعمال می شود

سی یو وب 1400.05.20 1100 0 0

سیاست های جدید رمزنگاری Google Ads برای تبلیغ کنندگان دسته مالی و ارز، به طور رسمی اعمال شد. در ادامه این خبر به اقداماتی خواهیم پرداخت که تبلیغ دهندگان در فضای گوگل ادز باید به آن توجه داشته باشند.

از چند روز گذشته گوگل، تنها تبلیغات رمزنگاری شده از سوی تبلیغ دهندگانی را اجرا می کند که در شبکه مجازات تخلفات مالی (FinCEN)، ثبت شده اند. این تبلیغ دهندگان که بیشتر به تبلیغات مربوط به ارز می پردازند، به عنوان یک کسب و کار خدمات مالی یا بانک فدرال و دولتی، مراحل تایید سایر بخش های دسته خودشان را به اتمام رسانده اند.
این سیاست رمزنگاری، یک مقوله بسیار حساس است؛ زیرا کلاهبرداری هایی در زمینه هدیه دادن بیت کوین در حساب های ادز، در گذشته اتفاق افتاده بود. از جمله کلاهبرداری که با عنوان استیو وزنیاک، بنیانگذار اپل مطرح شد و منجر به شکایت علیه گوگل و یوتیوب در سال 2020 شد.

الزامات مبادلات ارزهای دیجیتال و کیف پول برای تبلیغ در گوگل ادز

برای اینکه این صرافی ها و کیف پول های رمزنگاری شده در Google Ads تبلیغ کنند، این تبلیغ کنندگان همانطور که اشاره شد، باید در FinCEN به عنوان مشاغل ارائه دهنده خدمات پولی و حداقل در یک ایالت، به عنوان فرستنده پول یا یک نهاد بانکی فدرال یا ایالتی، ثبت نام کنند.
مشاغل باید از الزامات قانونی مربوطه، از جمله هر گونه الزامات قانونی محلی، چه در سطح ایالتی یا فدرال پیروی کنند. مانند سایر تبلیغ کنندگان، آن ها باید در تبلیغات و صفحات فرود خود از تمام خط مشی های گوگل ادز پیروی کنند.

محدودیت های اضافی 

در حالی که برخی از تبلیغات رمزنگاری شده برای تبلیغ در گوگل ادز مجاز هستند، بسیاری از انواع تبلیغات وجود دارند که هنوز هم مجاز شناخته نمی شوند. تبلیغ کنندگان هنوز مجاز به تبلیغ محتواهایی نیستند که صادرکنندگان ارزهای رمزنگاری شده یا محصولات مرتبط را با هم مقایسه می کنند. همچنین آگهی دهندگان نمی توانند پروتکل های معاملاتی DeFi را تبلیغ کنند و نمی توانند خرید، فروش یا تجارت ارزهای رمزنگاری شده یا محصولات مرتبط را تبلیغ کنند.

به نظر می رسد گوگل با اعمال این قانون برای رمزنگاری کردن تبلیغ های نهادهای تبلیغ کننده خدمات مالی و ارزی، سعی در جلوگیری از کلاهبرداری های ارزی دارد که با تبلیغات غیر واقعی در گوگل ادز ممکن است اتفاق بیفتد.


محتوای مرتبط


ثبت نظر


دیدگاه شما

در حال حاضر دیدگاهی برای این محتوا ثبت نشده است