قابلیت های هوش مصنوعی جدید لینکدین برای اکانت های پریمیوم

سی یو وب 1402.08.13 322 0 0

لینکدین در ماه‌های اخیر قابلیت‌های متنوعی را بر مبنای هوش مصنوعی مولد عرضه کرده است و اکنون مجموعه‌ای از برترین ویژگی‌های بهینه‌سازی‌شده هوش مصنوعی را در قالب یک اشتراک پریمیوم جدید ارائه کرده است.
لینکدین اعلام کرده که این قابلیت‌های هوش مصنوعی به‌طور خاص بر پایه مدل‌های شرکت OpenAI ساخته شده‌اند و حالا 49 درصد از این فناوری در اختیار مایکروسافت، صاحب لینکدین، قرار دارد. با استفاده از این قابلیت‌ها، کاربران می‌توانند اطلاعات را از فید خود استخراج کنند، لینک‌ها را تجزیه‌وتحلیل نمایند، برای تولید محتوا از هوش مصنوعی استفاده کنند و حتی در فرآیند استخدام با این تکنولوژی اقدام کنند تا فرصت استخدام خود را افزایش دهند.

واکنش به مدل‌های OpenAI

لینکدین از APIهای OpenAI برای تولید این قابلیت‌های هوش مصنوعی استفاده می‌کند و آن را با داده‌های اختصاصی خود ترکیب می‌کند و به دست کاربران می‌رساند. مشخص نشده است که کدام بخش از تجربه جدید قابلیت‌های هوش مصنوعی خودشان است و کدامیک به OpenAI تعلق دارد. با این حال، این فناوری به کاربران این امکان را می‌دهد که محتوا و اطلاعات را به شکلی خلاصه شده و سفارشی بر اساس نیازهای خود ببینند.
این قابلیت‌های هوش مصنوعی اکثر افراد را به تعامل بیشتر و صرف زمان بیشتر در لینکدین ترغیب می‌کند و ممکن است به افزایش فروش اشتراک‌های پریمیوم کمک کند. برخی از کاربران لینکدین این قابلیت ها را در اختیار دارند و دیگران می‌توانند با پرداخت ماهانه 40 دلار از طریق اشتراک Premium Career از آن بهره‌مند شوند. 

 


محتوای مرتبط


ثبت نظر


دیدگاه شما

در حال حاضر دیدگاهی برای این محتوا ثبت نشده است